Nee echt niet, wel een paar die ik naar huis wilquote:
Eentje vooralquote:Op maandag 4 maart 2024 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee echt niet, wel een paar die ik naar huis wil
Nou echt wel..quote:Op maandag 4 maart 2024 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe verdeeld het weer kan zijn is nu wel duidelijk
Ik ook niet eigenlijk, heb ik bijna nooit met een RLSquote:
Heb eigenlijk nooit een favoriet, meer mensen waar ik mij aan ga ergerenquote:Op maandag 4 maart 2024 14:41 schreef engine het volgende:
Ook geen favoriet meer. Ergens wel makkelijk maar ook wel weer jammer.
Nee ik ook niet hoor.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk, heb ik bijna nooit met een RLS
Heb je gezien hoe dikke laag make up zij op haar gezicht smeert vanmorgenquote:
Die is van top tot teen oranje , zo nepquote:Op maandag 4 maart 2024 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe dikke laag make up zij op haar gezicht smeert vanmorgen
Ja viel mij vanmorgen pas op hoe dik die laag was die ze er op smeerdequote:Op maandag 4 maart 2024 15:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die is van top tot teen oranje , zo nep
Volgens mij verpest ze haar hele huid er meequote:
Daar zit echt heel veel opquote:Op maandag 4 maart 2024 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja viel mij vanmorgen pas op hoe dik die laag was die ze er op smeerde
is dat wel de tekst, niet gewoon een voorbeeld dat het 2 vliegtuigjes zijn?quote:Op maandag 4 maart 2024 15:22 schreef ledn81 het volgende:
Genoeg geld voor de 2 vliegtuigjes voor Karan. De fans gaan elkaar nu overbieden.![]()
Wie komt er met 3 vliegtuigjes?!
Wel een beetje gekke tekst![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vind ik ook, nu is het ''wie valt het meest op''quote:Op maandag 4 maart 2024 15:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lachwekkend.....vindt een vlieguigje die allemaal foto's van diegene droppen op het huis veeeeeeel leuker.......of een paracutespringer in de tuin......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |