Nee echt niet, wel een paar die ik naar huis wilquote:
Eentje vooralquote:Op maandag 4 maart 2024 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee echt niet, wel een paar die ik naar huis wil
Nou echt wel..quote:Op maandag 4 maart 2024 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe verdeeld het weer kan zijn is nu wel duidelijk
Ik ook niet eigenlijk, heb ik bijna nooit met een RLSquote:
Heb eigenlijk nooit een favoriet, meer mensen waar ik mij aan ga ergerenquote:Op maandag 4 maart 2024 14:41 schreef engine het volgende:
Ook geen favoriet meer. Ergens wel makkelijk maar ook wel weer jammer.
Nee ik ook niet hoor.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk, heb ik bijna nooit met een RLS
Heb je gezien hoe dikke laag make up zij op haar gezicht smeert vanmorgenquote:
Die is van top tot teen oranje , zo nepquote:Op maandag 4 maart 2024 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe dikke laag make up zij op haar gezicht smeert vanmorgen
Ja viel mij vanmorgen pas op hoe dik die laag was die ze er op smeerdequote:Op maandag 4 maart 2024 15:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die is van top tot teen oranje , zo nep
Volgens mij verpest ze haar hele huid er meequote:
Daar zit echt heel veel opquote:Op maandag 4 maart 2024 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja viel mij vanmorgen pas op hoe dik die laag was die ze er op smeerde
is dat wel de tekst, niet gewoon een voorbeeld dat het 2 vliegtuigjes zijn?quote:Op maandag 4 maart 2024 15:22 schreef ledn81 het volgende:
Genoeg geld voor de 2 vliegtuigjes voor Karan. De fans gaan elkaar nu overbieden.![]()
Wie komt er met 3 vliegtuigjes?!
Wel een beetje gekke tekst![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vind ik ook, nu is het ''wie valt het meest op''quote:Op maandag 4 maart 2024 15:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lachwekkend.....vindt een vlieguigje die allemaal foto's van diegene droppen op het huis veeeeeeel leuker.......of een paracutespringer in de tuin......
Klopt, mag daar nietquote:Op maandag 4 maart 2024 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
vervuiling en parachute springer gaat nooit goedgekeurd worden
ja dat was lachen hequote:Op maandag 4 maart 2024 15:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Was in BB1 toch ook een keer.. toen kwam die vervelende Willibrord Frequin over de schutting
Dat kan ik me niet heugenquote:Op maandag 4 maart 2024 15:29 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Is die parachute springer niet is een keer geweest bij een BB?
klopt toen stond het huis ergens andersquote:Op maandag 4 maart 2024 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
toen dat nog werd toegestaan
maar toen stond het huis niet hier dacht ik
ja te gek voor woordenquote:Op maandag 4 maart 2024 15:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geen idee maar elke keer een vliegtuigje en deze keer dan zelfs twee.. echt hoor
lening afsluitenquote:Op maandag 4 maart 2024 15:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap het maar die vliegtuigjes begint gewoon te worden en niet meer speciaal. Zit nu te bedenken hoe moet je daar overheen gaan als fan....
ja het geeft ze een boostquote:Op maandag 4 maart 2024 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet
en je moet het meer doen voor hen
zij vinden het wel te gek
Schreeuwen doe je maar in DTSquote:
neequote:Op maandag 4 maart 2024 15:32 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik zal voor een luchtballon gaan. Kun je nog dingen roepen enzo![]()
Word natuurlijk nooit goed gekeurd door BB
nee inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2024 15:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zitten daar onder een aanvliegroute van Schiphol en er is teveel bebouwing dus dat zal niet gaan.
nou dat dusquote:Op maandag 4 maart 2024 15:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die fans moeten het zelf weten, maar zou dan liever naar de voedselbank lopen om te doneren.
Ja Almerequote:Op maandag 4 maart 2024 15:35 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Toen dat was stond het huis nog ergens anders.
ja die had de mooiste betekenis heel ontroerendquote:Op maandag 4 maart 2024 15:37 schreef kater1 het volgende:
Het aller aller eerste vliegtuigje (voor Jason) vond ik zo mooi, origineel , tranen in m'n ogen toen. Nu vind ik het stomvervelend worden. En zielig voor degene die niet een achterban hebben met geld teveel. Misschien een laatste vliegtuigje met 'voor iedereen in BB hartje' of zo.
die text was ook het origineelstquote:Op maandag 4 maart 2024 15:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mooiste reactie vond ik die van Ali vorig jaar
ja hij voelde zich ineens popi jopiquote:Op maandag 4 maart 2024 15:40 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ali finali! Ja die was ook leuk. Jammer dat hij toen ging denken dat hij zeker zou winnen.
ja gaat vast fantastisch wordenquote:Op maandag 4 maart 2024 15:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Awh wat leuk voor haar.
Dit vliegtuigje kan ik dan wel weer waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |