Heb hem weer verwijderd hoor, maar dacht ff jou laten zienquote:
Sjips, net gemist.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heb hem weer verwijderd hoor, maar dacht ff jou laten zien
quote:
Ik had er net twee in mijn mondquote:
Loopt beter dan die voor Glennquote:Op zondag 3 maart 2024 21:55 schreef rinardo het volgende:
2 vliegtuigjes met 2 boodschappen laten vliegen over het Big Brother huis
Dag allemaal 🤍
Met liefde en steun van familie, vrienden en fans van Karen, willen we haar een hart onder de riem steken tijdens haar verblijf in het huis!
Om net iets origineler te zijn dan anderen, willen we niet slechts één, maar twee vliegtuigjes met boodschappen laten overvliegen voor Karen 🫶
Deze inzamelingsactie is bedoeld om dit mogelijk te maken! Elke kleine bijdrage wordt oprecht gewaardeerd en we danken jullie bij voorbaat!!
Na het verzamelen van dit bedrag, zullen we uiteraard jullie op de hoogte houden op de social media platformen wanneer de vliegtuigjes zullen opstijgen na overleg met Big Brother.
Veel liefs,
#teamKaren
[ link | afbeelding ]foto's delen op internet
Dan is ie goed bezigquote:Op zondag 3 maart 2024 23:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heerlijk!
Kreeg er een natte poes van @:gayguy
Ja MrMickytjuh kan goed zoenenquote:
Of een veegwagen van de gemeente Amsterdamquote:Op zondag 3 maart 2024 23:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk wel gehad met die vliegtuigjes. Gewoon een sneltrein door het huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 maart 2024 23:13 schreef Jockari het volgende:
Oeps ! Mevr. Jockari laat het geld weer rollenHier ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |