Dat concept werd vorig jaar ook al gebruikt.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:59 schreef The_Undertone het volgende:
Beetje bizar concept bij de TTT las ik, de tijd van de eerste rijder zal tellen? Benieuwd of dat tot aparte strategieën zal leiden.
Het concept is hetzelfde als vorig jaar in PN. Iedere renner krijgt zijn eigen tijd alleen hoef je niet meer in groep over de finish te komen. Zie Pogacar vorig jaar in de ploegentijdrit toen hij de laatste kilometer alleen reed.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:59 schreef The_Undertone het volgende:
Beetje bizar concept bij de TTT las ik, de tijd van de eerste rijder zal tellen? Benieuwd of dat tot aparte strategieën zal leiden.
Dit concept werk wel het beste als de laatste kilometer(s) redelijk omhoog gaan. Dan kan je een Vingegaard/Pogacar/Evenepoel nog laten wegrijden. Op het vlakke ben je met een paar man altijd wel sneller dan als eenling.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:05 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Het concept is hetzelfde als vorig jaar in PN. Iedere renner krijgt zijn eigen tijd alleen hoef je niet meer in groep over de finish te komen. Zie Pogacar vorig jaar in de ploegentijdrit toen hij de laatste kilometer alleen reed.
quote:Op zondag 3 maart 2024 15:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jan Hermsen en Bobbie Traksel staan hier op.
Dat is het toppunt van masochismequote:Op zondag 3 maart 2024 15:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jan Hermsen en Bobbie Traksel staan hier op.
Ik vind dat er weinig mis is met Bert De Backerquote:Op zondag 3 maart 2024 15:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zegt meer over het lachwekkende duo van Sporza en het stemgeluid van Staf.
Over stemgeluid gesproken, Jan Hermsen.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zegt meer over het lachwekkende duo van Sporza en het stemgeluid van Staf.
Tja, het zijn wel liefhebbers die het wielrennen ook daadwerkelijk op de voet volgen. Bobbie is verder gewoon een goedzak.quote:
quote:Remco Evenepoel zette al eens een Franse rittenkoers naar zijn hand: “Ho ho ho? It’s not Christmas, hè”
Met Parijs-Nice staat Remco Evenepoel (24) voor zijn eerste rittenkoers op Franse bodem, althans bij de profs. Bij de jeugd reed hij in mei 2018 al de Trophée Centre Morbihan, die hij ook won, of wat dacht u? Een terugblik op een van zijn vele exploten.
De organisatoren van de Trophée Centre Morbihan, een juniorenkoers in hartje Bretagne, hebben twee topvedetten om mee uit te pakken op hun affiches. In 2013 zegeviert Mathieu van der Poel, vijf jaar later is het aan Remco Evenepoel. De 18-jarige Evenepoel, bezig aan zijn tweede seizoen op de fiets, komt net van een klimstage in de Vogezen, waar hij veel vertrouwen heeft opgedaan. Op Strava ziet hij dat hij de Ballon d’Alsace amper één seconde trager heeft opgereden dan Thibaut Pinot, die al op het podium van de Tour de France stond. En dat terwijl hijzelf een zware Vredeskoers achter de rug heeft, waar hij over vijf ritten de maat heeft genomen van Mattias Skjelmose, anno 2024 speerpunt bij Lidl-Trek. Ook in zijn eerste meerdaagse op Franse bodem, opnieuw met de Belgische selectie en in het kader van de Nations Cup, moet en zou hij dus uitpakken.
Dat doet hij meteen in rit één, van Pontivy naar Pontivy (124 km). Evenepoel houdt zich even koest, maar op de eerste klim – 5,9 kilometer aan 3 procent – schiet hij naar voren om de forcing te voeren. Op de top steekt Andrea Piccolo nog net zijn wiel voor het zijne, voor de punten, maar dat zou onze landgenoot enkel prikkelen. Hij neemt de Italiaan mee in zijn wiel en laat hem uiteindelijk schreeuwen om zijn moeder – of was het om de Kerstman?
Bondscoach Carlo Bomans is getuige en blikt terug. “Eerst wílde Piccolo niet overnemen, nadien kón hij niet meer overnemen. Hij was de hele tijd ‘ho ho ho!’ aan het roepen, om rustiger te rijden. Waarop Remco zich omdraaide: ‘Ho ho ho? It’s not Christmas, hè.’ Ik zei Remco dat hij hem nog effe mee moest pakken, maar hij wilde hem er per se af rijden. Wat ook lukte. Bij zijn tweede aanval is Piccolo ontploft.”
Geklopt in de tijdrit
Evenepoel zelf zegt na afloop: “Die Italiaan bleek steeds meer een blok aan het been, dus ik heb hem afgeschud. In de laatste 25 kilometer trok ik vol door en smeerde ik hem nog dik drie minuten aan de broek.” 3:26 om precies te zijn. Het peloton finisht op 4:12.
Als Evenepoel over de meet komt, maakt hij een buiging voor de fans langs de kant. Bomans: “Tja, het was indrukwekkend, hè. Ik heb vree stoten met hem meegemaakt en dat was er zo eentje.” Piccolo, nu aan de slag bij EF Education-EasyPost, zal het beamen.
Dag twee opent met 7 kilometer tegen de klok en wonder boven wonder wordt Evenepoel ‘maar’ tweede. Søren Waerenskjold, dezer dagen klassiek coureur bij Uno-X Mobility, klopt hem met 67 honderdsten. “Balen, want dat betekent dat één niet perfect genomen bocht me de zege kostte”, zegt hij, maar volgens Bomans is het simpel. “Remco had de dag ervoor in feite al een tijdrit van 50 kilometer gereden. Dat was toch in de kleren gekropen. Plus: hij wilde het ook wat forceren door een tandje te groot te trappen. Maar het was constant op en af, en zo kon hij boven niet dadelijk versnellen.”
Geel, groen en rood
Soit: wat maakt het uit? ‘s Namiddags, in een rit van 100 kilometer tussen Bignan en Locminé, stelt Evenepoel de eindzege veilig. Bomans: “Remco wou nog eens stevig koersen en reed bijna zijn ploegmaats in de vernieling. Maar uiteindelijk kwam alles weer samen en hebben zij de boel kunnen controleren.”
De etappewinst is voor Carlos Rodriguez, huidig Tour-kopman van INEOS Grenadiers, maar op het podium is het al Evenepoel – aangekondigd als “l’ancien capitain de l’equipe de Belgique de football” – wat de klok slaat. Van Miss Vélo France krijgt hij de gele trui, van Miss Ploërmel de groene puntentrui en de rode combinétrui. Ook zijn compagnons – Vito Braet, Thomas De Pestel, Aaron Van der Beken, Fabio Van den Bossche en Calvin Verbeeck – worden in de bloemen gezet en krijgen petjes als prijs voor de beste ploeg. Evenepoel vraagt het publiek om applaus, de sfeer is opperbest. “Logisch”, zegt Bomans. “Ze wonnen dat jaar ook de Nations Cup, vooral dankzij Remco. En hij toonde zich een prima leider.”
Als hij de micro krijgt voor een afsluitend woordje, komt de winnaar in Evenepoel nog eens naar boven. “Ik heb alles gedaan om álle etappes te winnen, dat is helaas niet gelukt. Maar ik heb toch een speciale overwinning kunnen boeken en ik wil iedereen danken die hier drie – sorry, twéé – dagen aanwezig was. (glimlacht) Jullie mogen ook applaudisseren voor jezelf.”
Tegelijk lossen met Nic0 Denz, die over een paar maanden weer lachwekkend goed gaat klimmen.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:01 schreef DiegoFuser het volgende:
Klimt Arvid de Klein nog slechter dan Ivan Quaranta?
Daar ben ik heilig van overtuigd.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou Roglic zonder de Foodcoachapp ook een leuke rubriek gaan worden?
Fenomeen Marc Lamberts gaat het regelen.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hopelijkquote:Op zondag 3 maart 2024 16:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Op HLN zijn ze al aan het schuimbekkenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:35 schreef The_Undertone het volgende:
Primoz die niet overneemt, wat een verrassing
Heeft ook niet heel veel zinquote:Op zondag 3 maart 2024 16:35 schreef The_Undertone het volgende:
Heb je de Sporza-uitzending van de Strade nog kunnen zien? Vijf minuten na de finish werd Remco geïnterviewd of mocht zijn licht laten schijnen op de overwinning van Pogacar.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Prachtig staaltje fanfictie weer.
Denk wel dat als ze andersom waren gebracht, Pedersen had gewonnen.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Kooij geeft Mads hier een ferme opdoffer.
Als Kooij er nog bij zit, gaan ze voor Kooij, Wout voor de lastigere ritten, lijkt mequote:Op zondag 3 maart 2024 16:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd voor wie Visma kiest in de Giro.
Is prima ja, maar ik heb sowieso niks tegen Stef.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:54 schreef DiegoFuser het volgende:
Andries/Stef viel niet tegen trouwens, ondanks Stef.
Heeft Kooij echt meer pure snelheid dan Wout? Wout heeft al een stuk of wat echte massasprints in de Tour gewonnen.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Kooij er nog bij zit, gaan ze voor Kooij, Wout voor de lastigere ritten, lijkt me
Kan Kooij die eerste rit in de Giro overleven? Dat is potentiële topshow op HLN als WOUT daar de kans op Roze moet opofferen.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd voor wie Visma kiest in de Giro.
Dit lijkt mij veel te zwaar. Wout moet het tegen Pogacar doen. Als Wout zelf niet gelost wordt.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:59 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Kan Kooij die eerste rit in de Giro overleven? Dat is potentiële topshow op HLN als WOUT daar de kans op Roze moet opofferen.
[ afbeelding ]
Dit profiel klopt niet meer. Ze hebben San Vito op een paar kilometer van de streep nog stiekem in het parcours gefietst.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:59 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Kan Kooij die eerste rit in de Giro overleven? Dat is potentiële topshow op HLN als WOUT daar de kans op Roze moet opofferen.
[ afbeelding ]
Dat is een serieuze col...daar zullen ze de echte sprinters wel willen lossen.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:59 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als daar echt doorgetrokken wordt is dit ook voor Van Aert te zwaar.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:59 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alibikoersen zoals altijdquote:Op zondag 3 maart 2024 16:40 schreef The_Undertone het volgende:
Remco is weer met krachten aan het woekeren die hij later zal tekort komen.
Die is nog wel wat renners voorbij gereden blijkbaar, niet in de laatste groep gefinishtquote:Op zondag 3 maart 2024 16:01 schreef DiegoFuser het volgende:
Klimt Arvid de Klein nog slechter dan Ivan Quaranta?
Roglic is precies wat we nodig hebben in deze tijd. We hebben een paar supertalenten die niet alleen willen winnen, maar ook pure entertainment wensen te bieden aan ons als kijker. Dan heb je de vleesgeworden saaiheid, zo'n kruising tussen Leipheimer en Gerrans nodig. Hij herinnert ons eraan dat we de grote vier niet voor lief moeten nemen. Als Amersfoort Schothorst een renner was, dan was zijn naam Primoz.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:35 schreef The_Undertone het volgende:
Kun je live-streams inmiddels al terugkijken via de site van de NOS?quote:Op zondag 3 maart 2024 16:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is prima ja, maar ik heb sowieso niks tegen Stef.
https://nos.nl/livestream/2510069-wielrennen-etappe-1-parijs-nicequote:Op zondag 3 maart 2024 20:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kun je live-streams inmiddels al terugkijken via de site van de NOS?
Oh, niet dus.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream/2510069-wielrennen-etappe-1-parijs-nice
Service hè?
Maar wel een stuk populairder in het thuisland van Pogacar dan Pogacar.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Roglic is precies wat we nodig hebben in deze tijd. We hebben een paar supertalenten die niet alleen willen winnen, maar ook pure entertainment wensen te bieden aan ons als kijker. Dan heb je de vleesgeworden saaiheid, zo'n kruising tussen Leipheimer en Gerrans nodig. Hij herinnert ons eraan dat we de grote vier niet voor lief moeten nemen. Als Amersfoort Schothorst een renner was, dan was zijn naam Primoz.
'Yes, ik mag Roglic vandaag zien wielrennen'. Aldus niemand in de geschiedenis van de mensheid, ooit.
Mogelijk ook enige kans deze weekquote:Op maandag 4 maart 2024 16:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou Jakobsen moet toch wel een beetje een uitslag gaan rijden vandaag
Einde tijdperk Slobeendquote:Op maandag 4 maart 2024 17:07 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb de NOS verkozen boven ES en Sporza. Dat ik ooit nog zou doen.
Wie zitten daar? Ik kijk ES.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:07 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb de NOS verkozen boven ES en Sporza. Dat ik ooit nog zou doen.
Geintje. Dat de echte kenners alleen Sporza of ES kijkenquote:
Staf kan ik niet zo heel goed naar luisteren. Ondanks dat hij best wat kennis heeft, maar niet zo'n fijne stem om naar te luisteren. Prima keuze voor mij dus.quote:
Dat komt door Andries. Als Bobbie er niet zit kijk ik meestal ook via de Player.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:16 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Geintje. Dat de echte kenners alleen Sporza of ES kijken. Ik zelf kijk toch vaak via de Player.
Bobbie vind ik erger.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staf kan ik niet zo heel goed naar luisteren. Ondanks dat hij best wat kennis heeft, maar niet zo'n fijne stem om naar te luisteren. Prima keuze voor mij dus.
17e.quote:
Fabio bij DSM kon ook alleen maar een mislukking worden.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:20 schreef Mykonos het volgende:
Vervelende seizoensstart voor Fabio zeg, maar Démare en Bennett zullen ook wel wat druk voelen.
Misschien kan hij nog leadout man voor Eekhoff worden.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:22 schreef Szura het volgende:
28 JAKOBSEN Fabio Team dsm-firmenich PostNL
Definitief einde tijdperkquote:Op maandag 4 maart 2024 16:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou Jakobsen moet toch wel een beetje een uitslag gaan rijden vandaag
Zaten 3 hellende meters in de finale. Niet zijn parcoursquote:Op maandag 4 maart 2024 19:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Begin je je al zorgen te maken over Jakobsen?
Koffieplanter en obsessies? Nee toch?quote:Op maandag 4 maart 2024 22:48 schreef Marcoss het volgende:
Ik proef een lichte obsessie van een bepaalde user tegenover Roglic
Arnaud de Big Liequote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:04 schreef Felagund het volgende:
De Lie na een paar kilometer al in moeilijkheden.
In ieder geval einde tijdperk hoofdsok.quote:After conducting a thorough process, which included consultation with Specialized, as well as examination of documentation linked to the helmet’s certification, safety instructions, and information from public sources, it was concluded that the head sock is a “non-essential” component (article 1.3.033 of the UCI Regulations). As a result, the head sock integrated into the TT5 helmet will no longer be permitted for use at events on the UCI International Calendar, effective from 2 April, 2024.
Bora start er in ieder geval nog mee.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Kom op UCI, maak jezelf een keer nuttig.
[..]
In ieder geval einde tijdperk hoofdsok.
effective from 2 April, 2024.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bora start er in ieder geval nog mee.
Nog maar met zijn drieën nog die hebben dadelijk een probleem op het gedeelte naar beneden.quote:
Remco zelf vooral in het laatste wiel gehangen, dat vond ik wel een opmerkelijk beeld. Wellicht sparen voor een sprintje aan het eind, maar dat kwam er ook niet echt helemaal uit.quote:
Dat is wel eens heel anders geweest bij vorige TTT's. Is nog vroeg in het seizoen natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Remco zelf vooral in het laatste wiel gehangen, dat vond ik wel een opmerkelijk beeld. Wellicht sparen voor een sprintje aan het eind, maar dat kwam er ook niet echt helemaal uit.
Andries en Stef bevallen na drie dagen nog steeds uitstekendquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Zjozee en Renaat zijn direct van hun apropos.
Nou, in dit geval zou ik het ook wel zoeken in Roglic die z'n hele team decimeert.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:27 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dan is er toch, tot spijt van wie het benijdt, een factor weer.
Vooral een domme Roglic die in zijn eentje de rest van zijn team gesloopt heeft.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:27 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dan is er toch, tot spijt van wie het benijdt, een factor weer.
Movistar verloor in het 2e deel bijvoorbeeld meer dan een minuut op Alpecin. Toch rare dingen aan de hand.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nou, in dit geval zou ik het ook wel zoeken in Roglic die z'n hele team decimeert.
Klopt, VIsma bewijst dat er meer aan de hand is.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:34 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind Renaat toch erg vaak domme dingen redeneringen maken. Het verlies van QS volledig, zonder enige kanttekening, wijten al de regen op basis van het verlies van een ploeg die driekwart tijdrit met 3 man reed…
Dat concentratiekamphoofd is geen poremquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
De nieuwe Remcoid rage is uit.
Geef deze jongen psychische hulpquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
De nieuwe Remcoid rage is uit.
Die heeft de intelligentie van een stoeptegel, maar daar kan hij weinig aan doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:01 schreef The_Undertone het volgende:
Tim Declercq is sowieso wel een schertsfiguur.
In teelt we trust.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft de intelligentie van een stoeptegel, maar daar kan hij weinig aan doen natuurlijk.
Skjelmose!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:13 schreef Steven184 het volgende:
Pure onkunde van Tim natuurlijk. Alsof ze voor iemand rijden bij Trek.
quote:Intussen reageerde Declercq bij HLN op het voorval. “Remco’s uitspraken ontgoochelen me. En maken me zelfs een beetje boos. We zaten op dat moment in het meest bochtige stuk van het parcours. Er waren me zeker al vijf motoren voorbijgereden en vijfhonderd meter voordien had ik zelf ook al eens omgekeken. Maar zij komen in groep ook zoveel sneller aan.”
Ja, dat blijft wel een werkpunt natuurlijk. Nu, Evenepoel is wel een 'vlotte' spreker, zeker naar Vlaamse coureursnormen, dat is wel verfrissend. Maar het constante externe excuses zoeken bij 'mindere' prestaties (en dat viel vandaag wel mee hoor) zou er wel uit mogen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:55 schreef DeeBee het volgende:
Meltdowns tijdens Parijs tegen Nice, jongens dit wordt wat in de Tour
Ach Remcoquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:05 schreef DiegoFuser het volgende:
Het is weer koek en ei. Lang leven de socials.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:05 schreef DiegoFuser het volgende:
Het is weer koek en ei. Lang leven de socials.
[ afbeelding ]
Je denkt dat ie dat kan?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:07 schreef Momo het volgende:
Waarom dit soort dingen niet voor jezelf houden en eerst even met Tim praten?
Dat je zo snel na de finish al een microfoon onder je neus krijgt, helpt dan ook niet. Al zou hij daar inmiddels toch aan gewend moeten zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:07 schreef Momo het volgende:
Waarom dit soort dingen niet voor jezelf houden en eerst even met Tim praten?
En dan de vraag of ze bij UAE samen gaan werken of dat het ouderwets ieder voor zich isquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:11 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft wel alle potentie om een topshow te worden. Zeker als Remco in alle roidrage besluit er al heel vroeg aan te beginnen.
Ik vraag me ook af wat die jongen nog in koers doet, die is gewoon niet fit na zijn val in Le Samyn. Zondag als een van de eersten gelost op een parcours op maat voor hem, gisteren niet mee gesprint, vandaag na een paar kilometer al harkend om er nog maar een tijdje aan te blijven hangen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:04 schreef Felagund het volgende:
De Lie na een paar kilometer al in moeilijkheden.
Heeft die gast geen bewegingswetenschappen in Leuven/Gent gestudeerd?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft de intelligentie van een stoeptegel, maar daar kan hij weinig aan doen natuurlijk.
Tim Declercq is na 14 jaar afgestudeerd als master Lichamelijke Opvoeding & Kinesitherapie. Mét onderscheidingquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heeft die gast geen bewegingswetenschappen in Leuven/Gent gestudeerd?
Hoho, in Brussel. Dat is een parodie op een universiteit.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heeft die gast geen bewegingswetenschappen in Leuven/Gent gestudeerd?
Jürgen Roelandts is ook alumnus, die is tegenwoordig tactisch meesterbrein bij Movistar, samen met o.a. verlichtingsfilosoof Leonardo Piepoli en renaissance man José Joaquín Rojas.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:01 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hoho, in Brussel. Dat is een parodie op een universiteit.
Rojas staat wel hoog in de lijst; domme hoofdenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:10 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Jürgen Roelandts is ook alumnus, die is tegenwoordig tactisch meesterbrein bij Movistar, samen met o.a. verlichtingsfilosoof Leonardo Piepoli en renaissance man José Joaquín Rojas.
In potentie is dit echt een toprit. En na de ploegentijdrit hebben er genoeg renners een reden om er vroeg aan te beginnen.quote:
Mwoah, hij is gedoucht en omgekleed, dat vind ik wel wat anders dan bijvoorbeeld de woede na die Vuelta-rit (die ook meer terecht was).quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat je zo snel na de finish al een microfoon onder je neus krijgt, helpt dan ook niet. Al zou hij daar inmiddels toch aan gewend moeten zijn
Ja, dit keer had hij wat meer tijd tussen de koers en het interview, dan zou je zeggen dat hij ook even een berichtje had kunnen sturen naar Declercqquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mwoah, hij is gedoucht en omgekleed, dat vind ik wel wat anders dan bijvoorbeeld de woede na die Vuelta-rit (die ook meer terecht was).
Hoe dan ook, ik vind het alleen maar mooi, hoeven niet allemaal brave koorknaapjes te zijn wat mij betreft.
En ook nog kans dat de weekendritten worden aangepast, dan is vandaag mogelijk de grootste kans op verschillenquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In potentie is dit echt een toprit. En na de ploegentijdrit hebben er genoeg renners een reden om er vroeg aan te beginnen.
Ze hebben naar je geluisterd, DNS vandaagquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat die jongen nog in koers doet, die is gewoon niet fit na zijn val in Le Samyn. Zondag als een van de eersten gelost op een parcours op maat voor hem, gisteren niet mee gesprint, vandaag na een paar kilometer al harkend om er nog maar een tijdje aan te blijven hangen.
Of hier in WLR op de maandag na de Tour.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:55 schreef DeeBee het volgende:
Meltdowns tijdens Parijs tegen Nice, jongens dit wordt wat in de Tour
Heb mij er allang bij neergelegd dat Remco 12 etappes wint en met 32 minuten voorsprong de Tour wint.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of hier in WLR op de maandag na de Tour.
Apejonk.. die kende ik nog nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Moi is er he-le-maal klaar mee.
Duurt langquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In potentie is dit echt een toprit. En na de ploegentijdrit hebben er genoeg renners een reden om er vroeg aan te beginnen.
Als ie maar een top 10 meepaktquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:19 schreef Szura het volgende:
We wachten op de uitval van kopman Kelderman
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:03 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, dat blijft wel een werkpunt natuurlijk. Nu, Evenepoel is wel een 'vlotte' spreker, zeker naar Vlaamse coureursnormen, dat is wel verfrissend. Maar het constante externe excuses zoeken bij 'mindere' prestaties (en dat viel vandaag wel mee hoor) zou er wel uit mogen.
Nu hoop ik vooral dat hij iedereen morgen naar huis fietst
Had gewoon de boni's gepakt als Skjelmose niet langs de kant was gepasseerd waar hij niet keek!quote:"Ik keek links en ik zag niemand, maar langs rechts kwam Skjelmose nog onderdoor. Jammer, want hij pakt die 4 seconden op de finish."
"Ik dacht eigenlijk dat ik 3e was en dat we Plapp hadden ingehaald, maar soms weet je dat niet."
Dat dit mag!quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Had gewoon de boni's gepakt als Skjelmose niet langs de kant was gepasseerd waar hij niet keek!
Niemand in de Vlaamse pers die vragen stelt bij de bizarre tactiek van Vervaeke Plapp te laten lanceren. En het gat te laten oplopen. Als je nu met een afgelaste rit op zaterdag komt, kom je lelijk in de problemen. Van Wilder kon ook nauwelijks tijd goed maken op de leiders.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Had gewoon de boni's gepakt als Skjelmose niet langs de kant was gepasseerd waar hij niet keek!
Mani is tegenwoordig enkel nog maar act? Waar zijn de cavia foto's?!?!quote:
Oke dus ik had hier een blanket fort gemaakt voor Saar én Suus. maar Saar dacht dat de blanket fort alleen voor haar was dus was ze de ingang aan het blokkeren tegen Suus zodat zij er alleen in kon zitten.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Mani is tegenwoordig enkel nog maar act? Waar zijn de cavia foto's?!?!
Kijk, dit is de spanning en sensatie die we willen zien.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oke dus ik had hier een blanket fort gemaakt voor Saar én Suus. maar Saar dacht dat de blanket fort alleen voor haar was dus was ze de ingang aan het blokkeren tegen Suus zodat zij er alleen in kon zitten.
[ afbeelding ]
Suus kent Saar haar zwakke plekken, ik verwacht oorlog.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kijk, dit is de spanning en sensatie die we willen zien.
Suus komt morgen met knuppels en zwaarden neem ik aan?
Einde tijdperk Saar ?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Suus kent Saar haar zwakke plekken, ik verwacht oorlog.
Kan je dit voor ons live streamen via Twitch of de player?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oke dus ik had hier een blanket fort gemaakt voor Saar én Suus. maar Saar dacht dat de blanket fort alleen voor haar was dus was ze de ingang aan het blokkeren tegen Suus zodat zij er alleen in kon zitten.
[ afbeelding ]
Heel graag.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je dit voor ons live streamen via Twitch of de player?
Van Joris mag Danny Nelissen terugkeren bij de NOS.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:35 schreef DiegoFuser het volgende:
Einde tijdperk NOS. Joris is terug.![]()
Ook einde tijdperk Jakobsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |