SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Wat kan jij allemaal?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:01 schreef Karzai het volgende:
tja ze kunnen weinig anders dan voetballen
klopt maar toen had ik veel minder vaste lasten en was het qua tijd makkelijker in te regelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vroeger ging je toch wel vrij regelmatig?
Hopelijk kan je snel weer eens gaan, je werd er altijd heel blij van.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt maar toen had ik veel minder vaste lasten en was het qua tijd makkelijker in te regelen.
en ik heb het niet slecht nu maar dit soort tripjes moet ik echt voor sparen nu
ja, eerst maar eens fatsoenlijk sparen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hopelijk kan je snel weer eens gaan, je werd er altijd heel blij van.
Met watertrappelen? @Haagsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben een klein beetje ingemaakt net
Klein beetje maar.
Ben je het zelf?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Welke sukkel heeft een leeg pak chocomel in de koelkast gezet? Nu heb ik niets
Beetje het nadeel van zo'n grote bak. Hij had zich helemaal ingegravenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ken dit gevoel. Even paniek. Kreng zat altijd ergens achter of in een kast of zo.
Was wel een bijzondere keuze om een nummer te schrijven over één de manen van Jupiter, maar ook wel origineel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:51 schreef Nattekat het volgende:
Dat ESF nummer zit vast in m'n hoofd
Helpt niet mee dat ie vlak voor de wedstrijd gedraaid werd
Russische hamster zeker? Misschien wat sancties instellen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje het nadeel van zo'n grote bak. Hij had zich helemaal ingegraven
quote:
Maar natuurlijk.quote:
vast wel, volgens mij doen wij niet moeilijkquote:Op zondag 3 maart 2024 06:18 schreef Dotteke het volgende:
Ik mis een beetje verstand, ben ik dan ook welkom
Morguhquote:Op zondag 3 maart 2024 06:20 schreef mschol het volgende:
[..]
vast wel, volgens mij doen wij niet moeilijk
Balen is dat altijd. Ik was voor mij doen iets later dan anders 5 uur dus dat vind ik zelf wel netjesquote:Op zondag 3 maart 2024 06:27 schreef mschol het volgende:
[..]
geen geweldig goeiemorgen
ben al veel te lang wakker
Ja het is steeds vroeger licht héérlijk Ook s'avonds wat langer licht is ook wel fijn.quote:
ja eindelijk van die eeuwige duisternis afquote:Op zondag 3 maart 2024 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is steeds vroeger licht héérlijk Ook s'avonds wat langer licht is ook wel fijn.
Ja gelukkig wel hou er ook niet zo van.quote:Op zondag 3 maart 2024 07:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja eindelijk van die eeuwige duisternis af
Oeps, dat is niet slimquote:Op zondag 3 maart 2024 07:35 schreef Karzai het volgende:
gisteren wel mijn duim opengehaald met een oestermes, maar hij zit er nog aan
Morguhquote:
ja dan sla ik wat door als ik dat ook nog ga doen:Pquote:Op zondag 3 maart 2024 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die dingen kun je ook gewoon in de winkel kopen
nee johquote:Op zondag 3 maart 2024 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan sla ik wat door als ik dat ook nog ga doen:P
Braaf aan de crackers danquote:Op zondag 3 maart 2024 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan sla ik wat door als ik dat ook nog ga doen:P
maar ze zijn niet meer versquote:Op zondag 3 maart 2024 09:03 schreef kwiwi het volgende:
Gisteren 2 versgebakken broden gekregen, eentje van de buurvrouw en eentje van een vriendin. Dat wordt lekker ontbijten vandaag![]()
Grutjes nog steeds zo,n pijn?quote:Op zondag 3 maart 2024 09:06 schreef Ama het volgende:
Ik kan alleen nog maar huilend in slaap vallen en huilend wakker worden.
Ja en ik heb het gevoel dat mijn hele leven naar de tering gaat.quote:
Het is ook goed kloten ja, zou nu toch wel beter moeten gaanquote:Op zondag 3 maart 2024 09:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb het gevoel dat mijn hele leven naar de tering gaat.
Nee kan nog wel maanden duren zeiden ze maar dat vind ik behoorlijk pittig.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is ook goed kloten ja, zou nu toch wel beter moeten gaan
Oei, je meer dan sterkte wensen kan ik helaas ook niet doenquote:Op zondag 3 maart 2024 09:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee kan nog wel maanden duren zeiden ze maar dat vind ik behoorlijk pittig.
Vind ik toch lief van je dankjewel.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oei, je meer dan sterkte wensen kan ik helaas ook niet doen
quote:Op zondag 3 maart 2024 09:06 schreef Ama het volgende:
Ik kan alleen nog maar huilend in slaap vallen en huilend wakker worden.
dat is niet zoquote:Op zondag 3 maart 2024 09:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en ik heb het gevoel dat mijn hele leven naar de tering gaat.
phoe das pittig jaquote:Op zondag 3 maart 2024 09:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee kan nog wel maanden duren zeiden ze maar dat vind ik behoorlijk pittig.
quote:Op zondag 3 maart 2024 09:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oei, je meer dan sterkte wensen kan ik helaas ook niet doen
Ik mis de wafels met Nutella en de crepes en de chocoladebroodjes en de Groot toetjes en de fajitas.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oh das wel vet:D was het leuk? Welk eten mis je ?
Daswelquote:
O ja, thuis ook ontbijtbuffet hebben zou wel heerlijk zijnquote:Op zondag 3 maart 2024 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral ongezonde meuk maar dat ontbijtbuffet was wel makkelijk.
quote:Op zondag 3 maart 2024 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis de wafels met Nutella en de crepes en de chocoladebroodjes en de Groot toetjes en de fajitas.
Ja de ontbijtbuffetten mis ik ook altijd als ik terug ben van vakantiequote:Op zondag 3 maart 2024 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral ongezonde meuk maar dat ontbijtbuffet was wel makkelijk.
We hadden een meal plan ofzo met ontbijt en avondeten erbij dus dat betaal je vooruit. Dus dan voel je het in de week zelf niet zoquote:
oh das wel fijn. En dan kan je ook in het park zelf eten bestellen?quote:Op zondag 3 maart 2024 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hadden een meal plan ofzo met ontbijt en avondeten erbij dus dat betaal je vooruit. Dus dan voel je het in de week zelf niet zo
Waar was je naar op zoek?quote:Op zondag 3 maart 2024 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Vond de souvenirs een beetje tegenvallen in de winkeltjes. Meestal slaan m'n zus en ik allemaal knuffels in maar degenen die we wilden hadden ze niet.
Dat plan was met het ontbijt in het hotel en bij bepaalde restaurants in Disney village. Alleen tussen de middag hebben we her en der in het park gegeten.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das wel fijn. En dan kan je ook in het park zelf eten bestellen?
Leukquote:Op zondag 3 maart 2024 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat plan was met het ontbijt in het hotel en bij bepaalde restaurants in Disney village. Alleen tussen de middag hebben we her en der in het park gegeten.
Ik wilde de knuffel van Lucifer, die heb ik al vaker vastgehad daar maar altijd toch laten liggen. Maar nu had ik een cadeaubon en wilde ik hem wel, en nu hadden ze hem niet meerquote:
Zul je altijd zienquote:Op zondag 3 maart 2024 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde de knuffel van Lucifer, die heb ik al vaker vastgehad daar maar altijd toch laten liggen. Maar nu had ik een cadeaubon en wilde ik hem wel, en nu hadden ze hem niet meerHeb nu een knuffeltje van Pascal van Tangled.
Zijn magneetjes daar ook zo duur? Valt me altijd op in souvenirshops dat magneetjes vrij riant geprijsd zijnquote:Op zondag 3 maart 2024 09:45 schreef CherryLips het volgende:
O ja en heb m'n verzameling magneetjes uitgebreid natuurlijk.
Die ik heb waren vijf euro, maar er was er één die ik mooi vond van de Tower of terror en die was negen euro. Dat ging me te ver.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn magneetjes daar ook zo duur? Valt me altijd op in souvenirshops dat magneetjes vrij riant geprijsd zijn
Magneetjes zijn natuurlijk populaire souvenirs voor toeristen, dus daar kunnen ze voor vragen wat ze willen omdat ze toch wel verkopenquote:Op zondag 3 maart 2024 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ik heb waren vijf euro, maar er was er één die ik mooi vond van de Tower of terror en die was negen euro. Dat ging me te ver.
Dan kom je je huis ook niet meer uitquote:In het gebied rond Lake Tahoe, op de grens tussen de twee staten, is tot drie meter sneeuw gevallen.
https://nos.nl/artikel/25(...)woners-zonder-stroom
Voor doordeweeks in druilerig februari buiten de vakanties om vond ik het nog druk. Sommige attracties hadden nog steeds wachttijden van ruim een uur. Ik ben dus niet in Crush Coaster geweest of in die nieuwe Spider-Man attractie. Maar bij Pirates en het spookhuis was het dan weer zo rustig dat je zowat kon blijven zitten voor nog een rondje.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:51 schreef mschol het volgende:
was het druk @:cherrylips ? of viel het mee?
Tokkies vinden school niet zo heel erg belangrijk.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor doordeweeks in druilerig februari buiten de vakanties om vond ik het nog druk. Sommige attracties hadden nog steeds wachttijden van ruim een uur. Ik ben dus niet in Crush Coaster geweest of in die nieuwe Spider-Man attractie. Maar bij Pirates en het spookhuis was het dan weer zo rustig dat je zowat kon blijven zitten voor nog een rondje.
Ik snap ook niet dat er Nederlandse kinderen rondliepenhouden die ouders ze dan ziek thuis ofzo?
voorjaarsvakantie mogen scholen van afwijken, zijn advies data, dus wellicht hadden die vakantie?quote:Op zondag 3 maart 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor doordeweeks in druilerig februari buiten de vakanties om vond ik het nog druk. Sommige attracties hadden nog steeds wachttijden van ruim een uur. Ik ben dus niet in Crush Coaster geweest of in die nieuwe Spider-Man attractie. Maar bij Pirates en het spookhuis was het dan weer zo rustig dat je zowat kon blijven zitten voor nog een rondje.
Ik snap ook niet dat er Nederlandse kinderen rondliepenhouden die ouders ze dan ziek thuis ofzo?
Nou lekker dan.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
voorjaarsvakantie mogen scholen van afwijken, zijn advies data, dus wellicht hadden die vakantie?
Je kunt volgens mij als je bijv. zelfstandig ondernemer bent, met toestemming op een ander moment dan schoolvakanties op vakantie gaan. Als je bijv. precies in de vakanties geen vrij kunt nemen door de aard van je werk. Tenminste dat dacht ik. Is hier ook zo.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat kan inderdaad, al ligt het aan de school hoe scheutig ze daarmee zijnquote:Op zondag 3 maart 2024 09:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij als je bijv. zelfstandig ondernemer bent, met toestemming op een ander moment dan schoolvakanties op vakantie gaan. Als je bijv. precies in de vakanties geen vrij kunt nemen door de aard van je werk. Tenminste dat dacht ik. Is hier ook zo.
Of thuisonderwijsquote:Op zondag 3 maart 2024 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
voorjaarsvakantie mogen scholen van afwijken, zijn advies data, dus wellicht hadden die vakantie?
Papa dont preachquote:Op zondag 3 maart 2024 09:40 schreef Nattekat het volgende:
Europapa Europapa Europapa
Nachtrust heeft niet gewerkt.
Kan ook studiedag zijn. Ik ben er maandag ook omdat de kleine studiedag heeftquote:Op zondag 3 maart 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Die vakanties staan echt wel vast. Alleen is het land in tweeën verdeeld tijdens de voorjaarsvakantie waardoor het ene deel in een andere week vakantie heeft dan de ander.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
Lekker horrorbaantjequote:Op zondag 3 maart 2024 09:58 schreef CherryLips het volgende:
Kinderen![]()
Altijd en overal
Nou ja die hele kleintjes in Disney pakjes zijn wel heel schattig hoor. Vooral als ze een Disney figuur ontmoeten en helemaal willen knuffelen en niet meer loslaten
Best een mooi plaatsje hoor, heb er alleen niet zo'n goede ervaring mee, ben daar met de ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Wacht, dat meer staat op het lijstje van mijn reis door Californië
https://www.rijksoverheid(...)lvakanties-2023-2024quote:Op zondag 3 maart 2024 09:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Die vakanties staan echt wel vast. Alleen is het land in tweeën verdeeld tijdens de voorjaarsvakantie waardoor het ene deel in een andere week vakantie heeft dan de ander.
En dan zijn er nog veel scholen die buiten de vakanties om de zogenaamde marge dagen weleens achter elkaar plakken waardoor veel kinderen een extra lang weekend hebben bijvoorbeeld.
quote:Het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) geeft adviesdata voor de voorjaarsvakantie en de herfstvakantie. Uw school mag hier van afwijken. In de schoolgids leest u wanneer de vakanties van uw school zijn.
quote:Op zondag 3 maart 2024 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Best een mooi plaatsje hoor, heb er alleen niet zo'n goede ervaring mee, ben daar met de ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis.
De ambulances daar zijn wel gratisquote:
Hm, oké. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er van afgeweken is.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)lvakanties-2023-2024
[..]
Moet echt zeggen dat die acteurs dat ontzettend goed doen. Sowieso is iedereen heel vriendelijk en behulpzaam in dat hele park, voor jong en oud. Ook in de restaurants en de schoonmaak.quote:
ik ook niet maarja, land is groter dan de basisscholen die ik kenquote:Op zondag 3 maart 2024 10:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Hm, oké. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er van afgeweken is.
CL ook weer tevreden.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere dag minder kindertjes in het pretpark.
Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere dag minder kindertjes in het pretpark.
Heb het idee dat waar je ook op vakantie gaat in welke tijd dan ook je altijd Nederlanders met kinderen tegenkomtquote:Op zondag 3 maart 2024 10:01 schreef Haags het volgende:
[..]
dat moet ook wel, zal ook wel een voorwaarde zijn om aangenomen te worden: Altijd vrolijkquote:Op zondag 3 maart 2024 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet echt zeggen dat die acteurs dat ontzettend goed doen. Sowieso is iedereen heel vriendelijk en behulpzaam in dat hele park, voor jong en oud. Ook in de restaurants en de schoonmaak.
Beter dan andersomquote:Op zondag 3 maart 2024 10:02 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Mijn hoofdje doet zeer en mijn nagel is gescheurd
Blijkbaar renden ze gisterochtend ook weer om zeven uur door het hotelquote:
paracetamolletje en nagelschaarquote:Op zondag 3 maart 2024 10:02 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
ik heb vroeger welles toestemming gehad om buiten vakanties om op vakantie te gaanquote:Op zondag 3 maart 2024 10:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja sowieso gezinnen met kinderen tot 5 jaar. Die zijn nog niet leerplichtig en dan mag je als ouder nog gaan wanneer je wil.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het idee dat waar je ook op vakantie gaat in welke tijd dan ook je altijd Nederlanders met kinderen tegenkomt
yup, zekersquote:Op zondag 3 maart 2024 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het idee dat waar je ook op vakantie gaat in welke tijd dan ook je altijd Nederlanders met kinderen tegenkomt
Wij gingen vroeger vaak buiten de schoolvakanties wegquote:Op zondag 3 maart 2024 10:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja sowieso gezinnen met kinderen tot 5 jaar. Die zijn nog niet leerplichtig en dan mag je als ouder nog gaan wanneer je wil.
Vorig jaar viel het me op dat veel ouders de donderdag en vrijdag voor de zomervakantie begon al op vakantie waren. Dan waren de kids ineens ziek.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb vroeger welles toestemming gehad om buiten vakanties om op vakantie te gaan
Okay, misschien ben ik te braaf of zo.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger vaak buiten de schoolvakanties weg
Ja maar ook gewoon met oudere kinderen, die al in volzinnen kunnen praten en niet continu gillend rondrennenquote:Op zondag 3 maart 2024 10:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja sowieso gezinnen met kinderen tot 5 jaar. Die zijn nog niet leerplichtig en dan mag je als ouder nog gaan wanneer je wil.
Ja vroeger was het ook makkelijker denk ikquote:Op zondag 3 maart 2024 10:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Vorig jaar viel het me op dat veel ouders de donderdag en vrijdag voor de zomervakantie begon al op vakantie waren. Dan waren de kids ineens ziek.
Staan best wel hoge boetes op als ze dat verzuim melden en kunnen aantonen dat je niet echt ziek bent maar al op vakantie.
Ja ditquote:Op zondag 3 maart 2024 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik ookquote:Op zondag 3 maart 2024 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb vroeger welles toestemming gehad om buiten vakanties om op vakantie te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en heel goed met mensen om kunnen gaanquote:Op zondag 3 maart 2024 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat moet ook wel, zal ook wel een voorwaarde zijn om aangenomen te worden: Altijd vrolijk
Wij gingen vroeger met wintersport altijd op vrijdag weg, dan kreeg ik ook gewoon vrij van schoolquote:Op zondag 3 maart 2024 10:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Vorig jaar viel het me op dat veel ouders de donderdag en vrijdag voor de zomervakantie begon al op vakantie waren. Dan waren de kids ineens ziek.
Staan best wel hoge boetes op als ze dat verzuim melden en kunnen aantonen dat je niet echt ziek bent maar al op vakantie.
Vooral het zuiden wijkt af als het niet met carnaval valt. De rest eigenlijk niet.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Minder drinken dan prinsesjequote:Op zondag 3 maart 2024 10:02 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Je moet toch op tijd zijn voor het buffetquote:Op zondag 3 maart 2024 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijkbaar renden ze gisterochtend ook weer om zeven uur door het hotelm'n zus werd er wakker van, en ook boven ons liepen ze te springen.
Ik hoor dat allemaal niet meer maar zij hoorde het door de oordoppen heen.
Ja geen idee. Volgens mij moest je vroeger gwn zeggen dat je door je werk niet in de schoolvakanties konquote:
Dat mochten wij nooit. We mochten niet eens een dag eerder weg, op vrijdag bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eigenlijk slaat die dag voor een vakantie ook helemaal nergens op. Je mag een knuffeltje of wat speelgoed meenemen en de school is uren eerder uit.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger met wintersport altijd op vrijdag weg, dan kreeg ik ook gewoon vrij van school
Moet je nagaan hoe druk het was geweest als je wel tijdens de vakantieperiode was gegaan.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit
Dit was off off off season en dan nog.
Maar als we in de kerstvakantie hadden gewild was het moeilijk moeilijk geweest omdat m'n zus dan moeilijk vrij kon krijgen ivm collega's met kinderen. "Ga dan lekker de rest van het jaar, dan is het rustiger!" Dat geldt gewoon niet meer echt.
Maar dan kan ik niet dansenquote:Op zondag 3 maart 2024 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vooral het zuiden wijkt af als het niet met carnaval valt. De rest eigenlijk niet.
[..]
Minder drinken dan prinsesje
[..]
Je moet toch op tijd zijn voor het buffet
ja, meeste castmembers letten idd goed op; ook regelmatig ouders "op het matje" geroepen zien worden door castmembers omdat de kids vervelend deden (en bleven doen na algemene oproep)quote:Op zondag 3 maart 2024 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en heel goed met mensen om kunnen gaan
Was gister een meisje in pirates dat voor ons zat en het heel spannend vond. Voor we vertrokken kwam er nog zo'n cast member naar haar toe die vroeg of ze echt durfde. Echt heel lief was ze.
Oh dat zou kunnen ja.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vooral het zuiden wijkt af als het niet met carnaval valt. De rest eigenlijk niet.
[..]
[..]
Ja maar dan zeg je als ouder toch van "even dimmen er liggen nog mensen te slapen". Wij lopen ook niet om twaalf uur 's nachts gillend en gierend naar de kamer.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb je lekker gedanst?quote:
En dat terwijl Disney nou niet een bepaald goedkoop uitje is dat je eventjes tussendoor doetquote:Op zondag 3 maart 2024 10:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe druk het was geweest als je wel tijdens de vakantieperiode was gegaan.
nee, want ze verwachten dat hotels geluidsdichte kamers hebben?quote:Op zondag 3 maart 2024 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan zeg je als ouder toch van "even dimmen er liggen nog mensen te slapen". Wij lopen ook niet om twaalf uur 's nachts gillend en gierend naar de kamer.
Ik geloof er niks van. Jij kan prima dansen zonder alcohol opquote:
De hel. Zoals gister dus.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe druk het was geweest als je wel tijdens de vakantieperiode was gegaan.
Meer dan eens meegemaakt in hotels dat volwassenen rond na 0:00 met de deuren slaan, hardop pratend door de gangen lopen of de TV idioot hard aan hebben. Dus tja...quote:Op zondag 3 maart 2024 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar dan zeg je als ouder toch van "even dimmen er liggen nog mensen te slapen". Wij lopen ook niet om twaalf uur 's nachts gillend en gierend naar de kamer.
Daar heb ik mij ook altijd over verbaasd, ook de hoeveelheid franse tieners enzo die gewoon meerdere dagen in het park rondlopen..quote:Op zondag 3 maart 2024 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat terwijl Disney nou niet een bepaald goedkoop uitje is dat je eventjes tussendoor doet
Zijn ook hufters. Het kan allebei hčquote:Op zondag 3 maart 2024 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer dan eens meegemaakt in hotels dat volwassenen rond na 0:00 met de deuren slaan, hardop pratend door de gangen lopen of de TV idioot hard aan hebben. Dus tja...
dat vraagt om een filmpje...quote:Op zondag 3 maart 2024 10:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff je moet eens zien hoe slap mijn dansskills zijn![]()
Vind jou daar juist wel de persoon voor om dat te doen. Beha op je hoofd geknoopt en dan als Jane aan de kroonluchter slingerenquote:Op zondag 3 maart 2024 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klopt. M'n rekening huilt nog steeds van de boeking voor volgend weekendquote:Op zondag 3 maart 2024 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat terwijl Disney nou niet een bepaald goedkoop uitje is dat je eventjes tussendoor doet
Of gewoon geld genoeg. Maar prioriteiten ook hč, de ene geeft een fortuin uit aan roken, de ander aan disney.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:12 schreef mschol het volgende:
[..]
Daar heb ik mij ook altijd over verbaasd, ook de hoeveelheid franse tieners enzo die gewoon meerdere dagen in het park rondlopen..
dan heb je geld teveel ofzo?
Lolquote:Op zondag 3 maart 2024 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Jij kan prima dansen zonder alcohol op
Op tijden waarop mensen slapen, in het hotel, ja.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:12 schreef UitStraling het volgende:
Naar een pretpark gaan en dan klagen over de herrie en het geluid
waar ben je geweest?quote:Op zondag 3 maart 2024 10:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Wel mijn schouder uit de kom gedraaid bij binnenkomst
true, maar scheelt ook wel dat als je daar in de buurt woont je niet de reiskosten en hotelkosten hebt, dat scheelt al een hoopquote:Op zondag 3 maart 2024 10:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of gewoon geld genoeg. Maar prioriteiten ook hč, de ene geeft een fortuin uit aan roken, de ander aan disney.
Of dat zijn gewoon schoolreisjes?quote:Op zondag 3 maart 2024 10:12 schreef mschol het volgende:
[..]
Daar heb ik mij ook altijd over verbaasd, ook de hoeveelheid franse tieners enzo die gewoon meerdere dagen in het park rondlopen..
dan heb je geld teveel ofzo?
In dit pretpark is het streng verboden om pret te hebbenquote:Op zondag 3 maart 2024 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op tijden waarop mensen slapen, in het hotel, ja.
Niet gaan lopen trollen.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In dit pretpark is het streng verboden om pret te hebben
het ayatolla park in Iranquote:Op zondag 3 maart 2024 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In dit pretpark is het streng verboden om pret te hebben
Laat eens zienquote:Op zondag 3 maart 2024 10:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff je moet eens zien hoe slap mijn dansskills zijn![]()
Fetishfeestje dus ik had mega palen aan. Is er dus een drempel bij de ingang die ik niet gezien hadquote:
Echt hčquote:Op zondag 3 maart 2024 10:12 schreef UitStraling het volgende:
Naar een pretpark gaan en dan klagen over de herrie en het geluid
quote:
ik ben eingszins brak, zo nog even in bed liggen denk ik, misschien vanmiddag een wandeltje doenquote:
niet duur voor een hele dag pretquote:Op zondag 3 maart 2024 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Wel apart, Disney is nu 56 euro voor een dag en de Efteling tikt al de 47 aan.
Hoeveel woog ze?quote:Op zondag 3 maart 2024 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een hele zware nederlaag
En het was nog een zware pot ook.
De Efteling is echt absurd...quote:Op zondag 3 maart 2024 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Oh dat valt me eigenlijk nog mee (relatief gezien), dacht dat disney 100 per dag zou zijn ofzo.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Heb jij een vriendin?quote:Op zondag 3 maart 2024 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
straks naar vriendin en daar voor kids wat nerd spul oplossen
Het probleem zit hem vooral in de hotelovernachtingquote:Op zondag 3 maart 2024 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat valt me eigenlijk nog mee (relatief gezien), dacht dat disney 100 per dag zou zijn ofzo.
Goeie binnenkomer.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fetishfeestje dus ik had mega palen aan. Is er dus een drempel bij de ingang die ik niet gezien had![]()
![]()
als er nou geen uren wachtrijen stonden...quote:Op zondag 3 maart 2024 10:18 schreef CherryLips het volgende:
helaas zijn er veel attracties met 60+ minuten wachttijd als je pech hebtquote:
Je hebt een vriendinquote:Op zondag 3 maart 2024 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
straks naar vriendin en daar voor kids wat nerd spul oplossen
mega palen huehuequote:Op zondag 3 maart 2024 10:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fetishfeestje dus ik had mega palen aan. Is er dus een drempel bij de ingang die ik niet gezien had![]()
![]()
Ah ok.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het probleem zit hem vooral in de hotelovernachting
Neequote:Op zondag 3 maart 2024 10:20 schreef datismijnmening het volgende:
De Efteling is groter dan Disney toch?
De laatste keer dat ik in Disney was kon je overal gewoon doorlopenquote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 10:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt een vriendinDit heb ik helemaal gemist
quote:Op zondag 3 maart 2024 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]grapjas
al zou ik tegen haar geen nee zeggen
Voor crush coaster was de single rider al een uur op een gegeven momentquote:Op zondag 3 maart 2024 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Disney was kon je overal gewoon doorlopen
slechtste attractie voor een single rider lijn..quote:Op zondag 3 maart 2024 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor crush coaster was de single rider al een uur op een gegeven moment
Ik ben toen twee keer achter elkaar in Space Mountain geweest.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor crush coaster was de single rider al een uur op een gegeven moment
Zo zijn mannen, ooit zal ze wanhopig zijn.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh het is een vriendin? AnticlimaxDoe je die dingen in de hoop dat ze je leuk gaat vinden?
Oké USquote:Op zondag 3 maart 2024 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je moet ook niet naar een pretpark gaan als het druk is.
correct..quote:
nee; Dat zie ik nooit gebeurenquote:Doe je die dingen in de hoop dat ze je leuk gaat vinden?
Die was nu drie kwartier en donderdag was ie een tijdje kapot.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben toen twee keer achter elkaar in Space Mountain geweest.
105 procent van de stelletjes met kinderen gaat uit elkaar tegenwoordig.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
correct..
[..]
nee; Dat zie ik nooit gebeuren
heeft gewoon een goede relatie met de pa van de kids
quote:
Verschilt ook per dag. En of ze geldig zijn op een specifieke dag.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat valt me eigenlijk nog mee (relatief gezien), dacht dat disney 100 per dag zou zijn ofzo.
big thunder mountain stond zeker ook meerdere keren stil?quote:Op zondag 3 maart 2024 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die was nu drie kwartier en donderdag was ie een tijdje kapot.
Nee is mijn kittenquote:
Die rijdt helemaal niet vanwege onderhoudquote:Op zondag 3 maart 2024 10:26 schreef mschol het volgende:
[..]
big thunder mountain stond zeker ook meerdere keren stil?
quote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die rijdt helemaal niet vanwege onderhoud
dat is maar 1 dagquote:Op zondag 3 maart 2024 10:31 schreef CherryLips het volgende:
De parachuutjes lagen er ook een dag uit.
8 maanden oud dus nog steeds kittenquote:Op zondag 3 maart 2024 10:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kitten? Dat is gewoon een big ass kat
Nietes.quote:
Grote botten denk ik.quote:
Een feeder als baasjequote:
Maar het baasje is toch een fitboy?quote:
Helemaal niet. VIESDIK hier.quote:
Omnomnom eten.quote:
Bijna geneigd om de volgende keer naar een meet te gaan om het met eigen ogen te aanschouwen.quote:
Je hebt het afvallen opgegeven?quote:Op zondag 3 maart 2024 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helemaal niet. VIESDIK hier.
[..]
Omnomnom eten.
Ik val alleen van de trapquote:
Ik weet ook niet wie het zegt hier die me gezien heeft.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijna geneigd om de volgende keer naar een meet te gaan om het met eigen ogen te aanschouwen.
Fitte man is het.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijna geneigd om de volgende keer naar een meet te gaan om het met eigen ogen te aanschouwen.
Je zat wel ver weg met je haremquote:Op zondag 3 maart 2024 10:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik val alleen van de trap
[..]
Ik weet ook niet wie het zegt hier die me gezien heeft.
Misschien hebben die mensen een bril nodig
Ik vertrouw jou op je woord dus bij deze is het een fitboy.quote:
En de belangrijkste van m'n harem zat het verste weg.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zat wel ver weg met je harem
CE?quote:Op zondag 3 maart 2024 10:52 schreef dud0r het volgende:
En de belangrijkste van m'n harem zat het verste weg.
Nee Lilak natuurlijkquote:
Zat zij bij CE, want die zat ver weg zei hij net. Gevaarlijke man om je vrouw bij in de buurt te laten.quote:
Gaat het nou nog steeds over die meet?quote:Op zondag 3 maart 2024 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zat zij bij CE, want die zat ver weg zei hij net. Gevaarlijke man om je vrouw bij in de buurt te laten.
quote:
Nee nog verder weg dan CE.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zat zij bij CE, want die zat ver weg zei hij net. Gevaarlijke man om je vrouw bij in de buurt te laten.
Indirect. Het gaat over onze fitboys dud0r en CE en het effect dat zij hebben op vrouwen.quote:
Leuke teleurstelling om je dag mee te beginnen.quote:
Ja beetje welquote:Op zondag 3 maart 2024 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuke teleurstelling om je dag mee te beginnen.
Ik heb met je te doen.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:07 schreef Puala het volgende:
Ja beetje wel![]()
De 2e teleurstelling van de ochtend al wel. Gaat lekker zo mijn dag.
Deventer een tien zelfsquote:Op zondag 3 maart 2024 11:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.weeronline.nl(...)ctiviteiten/wandelen
Ik heb gister verschillende zaailingen opgehaald en daar zitten 2 krentenbomen tussen, maar ik herken de 2e niet meer tussen alle stokjes met wortelsquote:Op zondag 3 maart 2024 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen.
Wat was de eerste teleurstelling?
Jij bent mijn belangrijkste bijvrouwquote:Op zondag 3 maart 2024 11:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat was, de belangrijkste
Dat ze niet naast mij wakker werdquote:Op zondag 3 maart 2024 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen.
Wat was de eerste teleurstelling?
Aiquote:Op zondag 3 maart 2024 11:12 schreef Puala het volgende:
Ik heb gister verschillende zaailingen opgehaald en daar zitten 2 krentenbomen tussen, maar ik herken de 2e niet meer tussen alle stokjes met wortels
Was wel tof, allerlei mensen op zoek naar mooie dingen voor in hun tuin. 1 stel scoorde eventjes een beukenhaag voor hun tuin " ja ik wil ze alle 150 wel"quote:
Je kan politicus worden met zo'n formulering waarmee je eigenlijk zegt dat ze tweede keus is. Waarom eigenlijk?quote:
Lekker achterin het cabriootje mee naar huisquote:Op zondag 3 maart 2024 11:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Was wel tof, allerlei mensen op zoek naar mooie dingen voor in hun tuin. 1 stel scoorde eventjes een beukenhaag voor hun tuin " ja ik wil ze alle 150 wel"
En vervolgens 'dag voorraadquote:Op zondag 3 maart 2024 11:15 schreef Puala het volgende:
Was wel tof, allerlei mensen op zoek naar mooie dingen voor in hun tuin. 1 stel scoorde eventjes een beukenhaag voor hun tuin " ja ik wil ze alle 150 wel"
Omdat Lilak eerste keus is. Duh. Zou gek zijn als m'n vriendin niet op nummer 1 staat hequote:Op zondag 3 maart 2024 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan politicus worden met zo'n formulering waarmee je eigenlijk zegt dat ze tweede keus is. Waarom eigenlijk?
Met kaas?quote:
Dat was de bedoeling van de hele dag, dus op zich was dat de bedoelingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |