SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Wat kan jij allemaal?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:01 schreef Karzai het volgende:
tja ze kunnen weinig anders dan voetballen
klopt maar toen had ik veel minder vaste lasten en was het qua tijd makkelijker in te regelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vroeger ging je toch wel vrij regelmatig?
Hopelijk kan je snel weer eens gaan, je werd er altijd heel blij van.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt maar toen had ik veel minder vaste lasten en was het qua tijd makkelijker in te regelen.
en ik heb het niet slecht nu maar dit soort tripjes moet ik echt voor sparen nu
ja, eerst maar eens fatsoenlijk sparen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hopelijk kan je snel weer eens gaan, je werd er altijd heel blij van.
Met watertrappelen? @Haagsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben een klein beetje ingemaakt net
Klein beetje maar.
Ben je het zelf?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Welke sukkel heeft een leeg pak chocomel in de koelkast gezet? Nu heb ik niets
Beetje het nadeel van zo'n grote bak. Hij had zich helemaal ingegravenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ken dit gevoel. Even paniek. Kreng zat altijd ergens achter of in een kast of zo.
Was wel een bijzondere keuze om een nummer te schrijven over één de manen van Jupiter, maar ook wel origineel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:51 schreef Nattekat het volgende:
Dat ESF nummer zit vast in m'n hoofd
Helpt niet mee dat ie vlak voor de wedstrijd gedraaid werd
Russische hamster zeker? Misschien wat sancties instellen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje het nadeel van zo'n grote bak. Hij had zich helemaal ingegraven
quote:
Maar natuurlijk.quote:
vast wel, volgens mij doen wij niet moeilijkquote:Op zondag 3 maart 2024 06:18 schreef Dotteke het volgende:
Ik mis een beetje verstand, ben ik dan ook welkom
Morguhquote:Op zondag 3 maart 2024 06:20 schreef mschol het volgende:
[..]
vast wel, volgens mij doen wij niet moeilijk
Balen is dat altijd. Ik was voor mij doen iets later dan anders 5 uur dus dat vind ik zelf wel netjesquote:Op zondag 3 maart 2024 06:27 schreef mschol het volgende:
[..]
geen geweldig goeiemorgen
ben al veel te lang wakker
Ja het is steeds vroeger licht héérlijk Ook s'avonds wat langer licht is ook wel fijn.quote:
ja eindelijk van die eeuwige duisternis afquote:Op zondag 3 maart 2024 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is steeds vroeger licht héérlijk Ook s'avonds wat langer licht is ook wel fijn.
Ja gelukkig wel hou er ook niet zo van.quote:Op zondag 3 maart 2024 07:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja eindelijk van die eeuwige duisternis af
Oeps, dat is niet slimquote:Op zondag 3 maart 2024 07:35 schreef Karzai het volgende:
gisteren wel mijn duim opengehaald met een oestermes, maar hij zit er nog aan
Morguhquote:
ja dan sla ik wat door als ik dat ook nog ga doen:Pquote:Op zondag 3 maart 2024 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die dingen kun je ook gewoon in de winkel kopen
nee johquote:Op zondag 3 maart 2024 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan sla ik wat door als ik dat ook nog ga doen:P
Braaf aan de crackers danquote:Op zondag 3 maart 2024 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan sla ik wat door als ik dat ook nog ga doen:P
maar ze zijn niet meer versquote:Op zondag 3 maart 2024 09:03 schreef kwiwi het volgende:
Gisteren 2 versgebakken broden gekregen, eentje van de buurvrouw en eentje van een vriendin. Dat wordt lekker ontbijten vandaag![]()
Grutjes nog steeds zo,n pijn?quote:Op zondag 3 maart 2024 09:06 schreef Ama het volgende:
Ik kan alleen nog maar huilend in slaap vallen en huilend wakker worden.
Ja en ik heb het gevoel dat mijn hele leven naar de tering gaat.quote:
Het is ook goed kloten ja, zou nu toch wel beter moeten gaanquote:Op zondag 3 maart 2024 09:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb het gevoel dat mijn hele leven naar de tering gaat.
Nee kan nog wel maanden duren zeiden ze maar dat vind ik behoorlijk pittig.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is ook goed kloten ja, zou nu toch wel beter moeten gaan
Oei, je meer dan sterkte wensen kan ik helaas ook niet doenquote:Op zondag 3 maart 2024 09:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee kan nog wel maanden duren zeiden ze maar dat vind ik behoorlijk pittig.
Vind ik toch lief van je dankjewel.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oei, je meer dan sterkte wensen kan ik helaas ook niet doen
quote:Op zondag 3 maart 2024 09:06 schreef Ama het volgende:
Ik kan alleen nog maar huilend in slaap vallen en huilend wakker worden.
dat is niet zoquote:Op zondag 3 maart 2024 09:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en ik heb het gevoel dat mijn hele leven naar de tering gaat.
phoe das pittig jaquote:Op zondag 3 maart 2024 09:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee kan nog wel maanden duren zeiden ze maar dat vind ik behoorlijk pittig.
quote:Op zondag 3 maart 2024 09:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oei, je meer dan sterkte wensen kan ik helaas ook niet doen
Ik mis de wafels met Nutella en de crepes en de chocoladebroodjes en de Groot toetjes en de fajitas.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oh das wel vet:D was het leuk? Welk eten mis je ?
Daswelquote:
O ja, thuis ook ontbijtbuffet hebben zou wel heerlijk zijnquote:Op zondag 3 maart 2024 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral ongezonde meuk maar dat ontbijtbuffet was wel makkelijk.
quote:Op zondag 3 maart 2024 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis de wafels met Nutella en de crepes en de chocoladebroodjes en de Groot toetjes en de fajitas.
Ja de ontbijtbuffetten mis ik ook altijd als ik terug ben van vakantiequote:Op zondag 3 maart 2024 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral ongezonde meuk maar dat ontbijtbuffet was wel makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |