In de tijd van de Romeinen was maart de eerste maandquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:02 schreef DGK-Eric het volgende:
De opa van Sabeau lijkt op Glenn.
Vaarwel Sabeau!
zag ik ook. heel raarquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
mama had er ook zin in haha die is nu weer als de dood voor die spreuken enzo, vond der niet echt enthusiast (moeite met dat woord)
Leek mij een hele lieve man en een hele warme liefdevolle band tussen deze tweequote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:02 schreef DGK-Eric het volgende:
De opa van Sabeau lijkt op Glenn.
Vaarwel Sabeau!
Mama Sorbo zit overduidelijk aan de medicatie, zo emotieloosquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:03 schreef woxxel2 het volgende:
Die moeder stond er ook bij alsof ze d'r kind niet herkend
denk dat daar heel veel problemen spelen, zal ook wel een reden zijn dat ze door opa en oma is opgevoed..maar ik zal niks zeggen uit respect verderquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:03 schreef woxxel2 het volgende:
Die kan weer aan de valium om dit vol te houden..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:03 schreef woxxel2 het volgende:
Die moeder had volgens mij niet eens door waar ze was. Ik denk dat opa en oma haar aangekleed hebben, in de auto hebben gezet en haar daarna daar op een stoel geplant.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:03 schreef woxxel2 het volgende:
ja gek he met zo;n kindquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mama Sorbo zit overduidelijk aan de medicatie, zo emotieloos
of een bek vol botoxquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja heel mooi om te zien!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leek mij een hele lieve man en een hele warme liefdevolle band tussen deze twee
Waarschijnlijk tijdens de bevalling allemaal uitgeperst en aan Sabeau gegevenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mama daarentegen ... de emotie spatte er vanaf ... not.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leek mij een hele lieve man en een hele warme liefdevolle band tussen deze twee
🤣quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die moeder had volgens mij niet eens door waar ze was. Ik denk dat opa en oma haar aangekleed hebben, in de auto hebben gezet en haar daarna daar op een stoel geplant.
Monarchie is ook niet meer van deze tijd.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:04 schreef Keane007 het volgende:
Nou Ik hoop juist dat die geneRaal er volgende week gauw uitvliegt. Kan die vrouw echt niet meer uitstaan.
Vond de reactie van mama eerder jaloersie tegenover opa en omaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die moeder had volgens mij niet eens door waar ze was. Ik denk dat opa en oma haar aangekleed hebben, in de auto hebben gezet en haar daarna daar op een stoel geplant.
Nog nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:06 schreef Rhosyn het volgende:
Ik was ff wat anders aan het doen maar ik mag aan nemen dat Tyron weer in het huis terug is...
![]()
![]()
![]()
![]()
ja misschien ook omdat ze eerst na opa en oma gingquote:
opa en oma hebben haar ook opgevoed, en ze had het meer over opa en oma dan haar moeder in het huisquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Vond de reactie van mama eerder jaloersie tegenover opa en oma
Gooi de wall maar weer vol!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:06 schreef Kissingbird het volgende:
klaar met de grafstemming
tijd voor een feestje![]()
![]()
? wat heb je nu weer uitgehaaldquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:06 schreef Puzzie het volgende:
kan ineens niet meer op de streams ; ineens geeft geblokkeerd aan
funweekquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:07 schreef Schakeltopia het volgende:
wat was het nieuwe thema, hebben ze dat al vertelt?
Wie was die vrouw die ze als eerste knuffelde? Die in het rood?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tijdens de bevalling allemaal uitgeperst en aan Sabeau gegeven
Je kan het niet voorspellen, hequote:
ik denk een willekeurige fanquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie was die vrouw die ze als eerste knuffelde? Die in het rood?
Geen idee, maar die moet je wel in meervoud aanspreken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dat is onzin kan ook door werk wezen hequote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:04 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
denk dat daar heel veel problemen spelen, zal ook wel een reden zijn dat ze door opa en oma is opgevoed..maar ik zal niks zeggen uit respect verder
Nou nou... wellicht was de moeder van Sabeau gewoon hartstikke zenuwachtig en overdonderd. Kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:04 schreef freaky40 het volgende:
Wat een zuur chagrijnig mokkel die moeder van Saaibeau.
Dat was volgens mij iemand die even het bekende pakje sigaretten ging halen.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:08 schreef DGK-Eric het volgende:
N
[..]
Nou nou... wellicht was de moeder van Sabeau gewoon hartstikke zenuwachtig en overdonderd. Kan ik me heel goed voorstellen.
gewoon een oxa'tje teveelquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:08 schreef DGK-Eric het volgende:
N
[..]
Nou nou... wellicht was de moeder van Sabeau gewoon hartstikke zenuwachtig en overdonderd. Kan ik me heel goed voorstellen.
Letterlijk en figuurlijkquote:
Ik denk omaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, droom verder.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:08 schreef DGK-Eric het volgende:
N
[..]
Niks ik had dat in het begin alleen maar. pc reboot en hij doet het nu wel weerquote:
dat gaat ook wel beetje te verquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou echt, laat die even met beide beentjes op de grond komen met haar 'mijn leger' ...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:04 schreef Keane007 het volgende:
Nou Ik hoop juist dat die geneRaal er volgende week gauw uitvliegt. Kan die vrouw echt niet meer uitstaan.
Had ik ook, ging terug naar home en toen laatst bekeken. Kon ik erinquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:06 schreef Puzzie het volgende:
kan ineens niet meer op de streams ; ineens geeft geblokkeerd aan
moet jimmy heel de week dyllie ondersteunenquote:
Ik vind het wel raar dus hopelijk blijft het nu goedquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:09 schreef ammartje het volgende:
[..]
Had ik ook, ging terug naar home en toen laatst bekeken. Kon ik erin
Die vrouw reageerde zo koel, die wist niet waar ze met haar armen om heen moestquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Geen idee, maar die moet je wel in meervoud aanspreken.
koele dame danquote:
Zo oprecht ookquote:
Ze pinkte later wel een traantje weg.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:11 schreef Hunter het volgende:
Ro realiseert zich dat nu een duo met Dilano is
jaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:11 schreef Hunter het volgende:
Ro realiseert zich dat nu een duo met Dilano is
Ik slaap goed en heb fantastische dromen. Dankjewel hoor.quote:
Moeders was ook niet enthousiast. Alleen opa leek blij.quote:
Ze heeft hem gewoon gebruikt, niets meer, niets minder.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:13 schreef Rhosyn het volgende:
Dilano is smoorverliefd dus het doet pijn dat ze weg is.
Ondertussen Sabeau tegen haar vriendinnen: "wat een idioot hé, hij trapte er compleet in! Zag je hoe hij als een hondje achter me aan liepquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ro : Je weet dat ze voor je gaat klaarstaan. Het is zo mooi dat je haar hebt leren kennen...
Karen nu bij de laatste vier?quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano : Ik denk dat die brief haar heeft genekt.. Mensen in de buitenwereld vinden daar iets van.
Onze meesterstrateeg.
Klinkt logisch.quote:
Ja, dat ligt dan wel voor de handquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:14 schreef Dotteke het volgende:
Compliment voor jullie vanavond dat mag ook wel eens gezegd worden![]()
Een live show zonder één TR
nou dan moet je je geluid aanzetten haha Ro zei het net 6x geloof tegen Dilanoquote:
* greysbones loopt polonaise met Dotquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:14 schreef Dotteke het volgende:
TR zetten is voor mietjes...nou dat!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:14 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:14 schreef Dotteke het volgende:
We kunnen het wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:14 schreef Dotteke het volgende:
bedoel afgelopen 2 maanden, nu ik er op let hoor ik het al 10 x iddquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou dan moet je je geluid aanzetten haha Ro zei het net 6x geloof tegen Dilano
Kan ik mooi eerst nog even naar de Mol kijkenquote:
sjoe = kort voor sjoeke , betekent liefje , schatjequote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:15 schreef PunkieePie het volgende:
Waar/hoe is die nicknaam chou/sjoe ontstaan? Wiens schuld is het?
Speltechnisch.quote:
* Ireth rent er achteraan....quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones loopt polonaise met Dot![]()
oma die reageerde ook heel verbaast over die flinke knuffel kan je nagaan hoe nep Saboo isquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet iedereen reageert hetzelfde , koel of niet enthousiast overkomen wil niet zeggen dat dat dan ook zo isquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moeders was ook niet enthousiast. Alleen opa leek blij.
Ja manquote:
Onze 'tacticus'....quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:16 schreef BB-King het volgende:
Dilano is uit op wraak.
Man, Randy gooide je op de bank lullo.
Wie is hem?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:16 schreef Kissingbird het volgende:
randy ; fucked up
gewoon op bed janken
dilano: iemand moet hem pakken anders zijn we fucked up![]()
![]()
hoe staat alice erin?
mastmind denkt weer aan het spel
Jimmy is vrijgesteldquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:15 schreef ben34567 het volgende:
Volgende week Nederlandse man eruit (zeg het al vaak maar nu moet het toch wel). Hopelijk Jimmy maar zal wel uit Randy/Tyron/Dilano zijn.
En hij snapt nog steeds niet dat hij aan de verkeerde kant staat. De een na de ander valt daar om.quote:
Belgische man inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:15 schreef ben34567 het volgende:
Volgende week Nederlandse man eruit (zeg het al vaak maar nu moet het toch wel). Hopelijk Jimmy maar zal wel uit Randy/Tyron/Dilano zijn.
Omdat het niet in alle gevallen mogelijk is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:14 schreef Dotteke het volgende:
Waarom gelooft niemand dat ze echt aardig was?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ondertussen Sabeau tegen haar vriendinnen: "wat een idioot hé, hij trapte er compleet in! Zag je hoe hij als een hondje achter me aan liep"
Door de feiten...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom gelooft niemand dat ze echt aardig was?
Je hebt de streams gevolgd?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
was oma maar die was zelfs erg verbaasd van de knuffel van onze nepperdquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vrouw reageerde zo koel, die wist niet waar ze met haar armen om heen moest
Gaat ie lekker liggen janken in zijn bedje. De mastermind!quote:
Ja ziek ditquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:17 schreef Cupfighter het volgende:
Dilano mist Sorbo erg, hij is nu alweer met het spel bezig
Miezerig ventje
ja echt he.... en dat voor een strateeg die het spel het beste zou snappenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:16 schreef BB-King het volgende:
Dilano is uit op wraak.
Man, Randy gooide je op de bank lullo.
wat een sukkeltjequote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano : Rot op met die facking chocola.
Heb ook het idee, wie weet hoe eng ze het vond.....ze was een beetje afstandelijk maar wie weet wat daar achter zit.....quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat ze het eng vond om op tv te komen
Ik ben helemaal klaar met mister takketiekquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano : Rot op met die facking chocola.
Geloof het wel hoor lijkt mij een lief meisjequote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof het wel hoor lijkt mij een lief meisje
Ballonnen als paaseieren.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Kom maar door met de oliebollen en Champagne
Je zou bijna denken dat hij Van Bommel heette.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:19 schreef freaky40 het volgende:
Dilano is een stereotype lampje; kunnen niet tegen hun verlies...van huis uit...
Dat is een mooie opsteker voor Jimmy! Welverdiend!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy werd zelfverzekerder door de uitzending
Vast familie...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hij Van Bommel heette.
Het is denk ik ook een lief meisje, maar ze kwam gewoon wat vreemd overquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof het wel hoor lijkt mij een lief meisje
Tis ook een coole jongeman.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:19 schreef odie22 het volgende:
ty heeft wel een cool jaren 80 spijkerjack aan
Nee, ik dacht al dat het daarmee te maken had want in de tv uitzendingen kwam ze niet verkeerd over...quote:
Dat is montage, kan je maken of breken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee, ik dacht al dat het daarmee te maken had want in de tv uitzendingen kwam ze niet verkeerd over...
Duurt nog wel eventjes. Pas rond of om 0.00 uur, net als vorige week. Eerst week thema reveal momentjequote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:23 schreef spapaars het volgende:
Wat een dramastreams, en nu svp het feestje.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:21 schreef juul. het volgende:
Sorbo geen briefje achtergelaten voor Dillie, gna gna gna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |