das kei ver wegquote:
Ja voor jou wel. Vanuit Helliemond is het wel te doen.quote:
de ring van antwerpen is voor niemand makkelijkquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja voor jou wel. Vanuit Helliemond is het wel te doen.
Misschien dat Antwerpen makkelijker is voor je.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de ring van antwerpen is voor niemand makkelijk
maar ja, het is wel een stuk dichterbij
In antwerpen wonen dan ben je er snellerquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de ring van antwerpen is voor niemand makkelijk
maar ja, het is wel een stuk dichterbij
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]goed punt. Laatst nog gereden. Wat een drama. Brussel was niet veel beter.
Zijn iig nog kaartjes voor.
Ben je al eens bij Froukje geweest?
Wij zijn in 2022 geweest en was echt super vet.
Ja uhm... wat is erger dan, naar Amsterdam of naar Antwerpen. En het is wel Froukje he?! Moet er iets voor over hebben.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik rij er de laatste tijd best vaak, maar niet voor de lol
ik zal er eens over denken.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja uhm... wat is erger dan, naar Amsterdam of naar Antwerpen. En het is wel Froukje he?! Moet er iets voor over hebben.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zal er eens over denken.
Ik heb wel alweer een nieuwe kaartje voor Suzan & Freek gekocht
25 augustus dacht ik in Goffertpark.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]wanneer?
Had je nu ook kaartjes voor Taylor? Of was dat niet gelukt?
Succes daarmee.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
25 augustus dacht ik in Goffertpark.
en nee, Taylor was niet gelukt.
Ik ga er nog steeds van uit dat @:MizzezAmy 1 van haar vrienden verraad en mij daarvoor in de plaats meeneemt
nee, daar zit een openlucht theater schijnbaarquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Succes daarmee.
Krijgen Susan en Freek een heel Goffertpark vol?
Dit was wel extreem.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Start van een werkweek is meestal wat hobbelig.
Of was dit wel extreem ernstig?
Zegtie met een glimlachquote:
Maar .. wil je erover praten?quote:
Uiteindelijk is het ook maar werk. Dat moet je serieus doen, maar vooral niet teveel last van hebben. En dat heb ik niet, want ik voel mij nog steeds ontspannen en heb er geen slapeloze nachten van.quote:
Ik vind het knap van je dat je er zo mee om kan gaanquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het ook maar werk. Dat moet je serieus doen, maar vooral niet teveel last van hebben. En dat heb ik niet, want ik voel mij nog steeds ontspannen en heb er geen slapeloze nachten van.
En de ervaring leert ook dat het weer voorbij gaat.
Net het levenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het ook maar werk. Dat moet je serieus doen, maar vooral niet teveel last van hebben. En dat heb ik niet, want ik voel mij nog steeds ontspannen en heb er geen slapeloze nachten van.
En de ervaring leert ook dat het weer voorbij gaat.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
25 augustus dacht ik in Goffertpark.
en nee, Taylor was niet gelukt.
Ik ga er nog steeds van uit dat @:MizzezAmy 1 van haar vrienden verraad en mij daarvoor in de plaats meeneemt
Ik ga haar al twee keer zien dit jaar. Weet niet of ik mijn imago van casual fan in stand kan houden als ik een derde keer, met jou, afspreek.quote:
Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga haar al twee keer zien dit jaar. Weet niet of ik mijn imago van casual fan in stand kan houden als ik een derde keer, met jou, afspreek.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb meer behoefte aan weekend. Of een opgaande lijn. Wat een waardeloze werkdag gisteren.
Dankjewelquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het knap van je dat je er zo mee om kan gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |