Goed beginquote:Op donderdag 7 maart 2024 08:51 schreef Tegan het volgende:
Had me wel een beetje verslapen vandaag.
Hey TaMiekequote:Op donderdag 7 maart 2024 08:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed beginMaar heb je het zo druk dat je zaterdag nog moet werken?
Ja hoor, gaat lekkerquote:
Ofwel ik heb teveel werk en te weinig tijd. Ofwel ik ben gewoon niet goed in werkenquote:Op donderdag 7 maart 2024 08:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed beginMaar heb je het zo druk dat je zaterdag nog moet werken?
Fijn fijn.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat lekker
En met jou? Huizenjacht?
Dat laatste zal vast meevallen. Kun je niet het een en andere delegeren? Of gewoon aangeven dat je teveel werk hebt?quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ofwel ik heb teveel werk en te weinig tijd. Ofwel ik ben gewoon niet goed in werken.
ja, daar heb je het probleem al. dit was nooit gebeurd als we samen hadden geslapenquote:Op donderdag 7 maart 2024 08:51 schreef Tegan het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:50 schreef Tegan het volgende:
@:Sally: Hoe is het nu met je?Het gaat weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je
Had ik méér in een spoiler moeten zetten? Dat had ik wel overwogen hoor
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik ook... Maar dan tot (bijna) 9.30...quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:51 schreef Tegan het volgende:
Ahw, minder. Hier gaan we eind dit jaar concrete stappen zettenquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Fijn fijn.
Nee niet perse. We kijken af en toe, maar niets concreet. Eerst DUO maar afbetalen...
[..]
Dat laatste zal vast meevallen. Kun je niet het een en andere delegeren? Of gewoon aangeven dat je teveel werk hebt?
quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw, minder. Hier gaan we eind dit jaar concrete stappen zetten
Ook aan jou de vraag: had ik meer in een spoiler moeten zetten? Kan me voorstellen dat het om het verhaal over mn vriendin gaat ...quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:46 schreef TaMieke het volgende:
Teruglezen zo vroeg op de morgen is niet verstandig
In een dorp heeft de voorkeur, of in ieder geval een rustige wijk. Waar dat is, maakt ons dan niet zoveel uit. De enige echte eis die we hebben is een oprit en een garage. En daar is best wel wat in te vinden als we zo rondkijken, vooral met wat we ongeveer te besteden hebben. Plus dat mijn huis vrij snel verkocht kan worden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]netjes. Weet je al waar jullie willen gaan wonen?
Nee dit ging niet over jou verhaalquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:56 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Ook aan jou de vraag: had ik meer in een spoiler moeten zetten? Kan me voorstellen dat het om het verhaal over mn vriendin gaat ...
Sorry...
Ohai...quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar heb je het probleem al. dit was nooit gebeurd als we samen hadden geslapen
quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ook... [verslapen ]Maar dan tot (bijna) 9.30...
Mn werk begint pas om 11, maar om ca 10.30 de deur uit fietsen.
Dus 1 uur om alles te doen.. is wat kort voor mij
We doen ons best!!!
Oprit en garage snap ik.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In een dorp heeft de voorkeur, of in ieder geval een rustige wijk. Waar dat is, maakt ons dan niet zoveel uit. De enige echte eis die we hebben is een oprit en een garage. En daar is best wel wat in te vinden als we zo rondkijken, vooral met wat we ongeveer te besteden hebben. Plus dat mijn huis vrij snel verkocht kan worden.
Dat sowieso. Ik kijk hier in de buurt ook rond en voor huizen die ongeveer hetzelfde zijn wordt echt naar verhouding veel gevraagd. Ik kocht mijn huis voor 110k. En ik zie dus prijzen hier van 260k of hoger.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oprit en garage snap ik.
Wij hebben afgelopen zomer een makelaar laten komen om te kijken wat het huis zou opleveren. Nu staan er 2 huizen in de buurt te koop (zelfde huis) voor meer geld dan wat ons toen verteld is. Dus het zou nu wel een gunstige tijd zijn om te verkopen. Maar goed, doe je niets aan.
Hier wordt er nu 280 en 300 gevraagd, terwijl er van de zomer 275 tegen ons gezegd werd (als max). Blijft raar en het is altijd afwachten wat je er daadwerkelijk voor krijgt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik kijk hier in de buurt ook rond en voor huizen die ongeveer hetzelfde zijn wordt echt naar verhouding veel gevraagd. Ik kocht mijn huis voor 110k. En ik zie dus prijzen hier van 260k of hoger.
Nou, reken maar dat mensen gaan overbieden als je meer gegadigden hebtquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hier wordt er nu 280 en 300 gevraagd, terwijl er van de zomer 275 tegen ons gezegd werd (als max). Blijft raar en het is altijd afwachten wat je er daadwerkelijk voor krijgt.
Hoe is het met het sporten?
Uhuh, ziek zijn is sowieso stom. Opbouwen gaat gelukkig meestal wel weer snel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, reken maar dat mensen gaan overbieden als je meer gegadigden hebtDus ik ga er ook wel van uit dat als ze een bepaalde waarde taxeren, het altijd wel hoger uitvalt.
Nog steeds goedWeer op volle kracht bezig. Ben een week of twee best ziek geweest, dus dan is je kracht ook niks meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |