SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewelquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Om even te reageren op het vorige topic
Gelukkig dat het leuk is !quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:21 schreef Samzz het volgende:
Dat is altijd goed! Hier redelijk druk, maar wel met leuke dingen.
Oooh leuk! Ben je van de kleding of andere dingen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:25 schreef Samzz het volgende:
Ik heb sinds kort een naaimachine, dus die ben ik flink aan t gebruiken, haha.
Ik heb tot nu toe enkel nog gordijnen ingekort en kussenhoezen gemaakt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh leuk! Ben je van de kleding of andere dingen?
Jij bent zo creatief en handig!
Zo! Je begint goed..leuk! Die hoezen lijken me wel pittig. Ook doordat die stof vaak stug is. Het patroon is wel te doenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe enkel nog gordijnen ingekort en kussenhoezen gemaakt.
Ik ben nu bezig met hoezen voor de binnenkussens van onze boot. De kussens zijn 2 meter bij een meter, en dan 10 cm dik. Dus best een uitdaging om dat netjes in elkaar te zetten, maar het lukt goed!
Uiteindelijk wil ik idd ook wel graag jurken/rokken naaien, oid. Als de kussenhoezen af zijn, staan gordijnen voor de woonkamer op het programma.
Nice! En ja... rechte stukken zijn wel aandachttrekkersquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:39 schreef Samzz het volgende:
Ik vond de moeilijkheid vooral in het recht naaien, het is een best lang stuk, en de stof is idd best stug.
Gelukkig heb ik een geweldig goede machine![]()
Dag Samzzquote:
Ik heb nooit leren naaien op schoolquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice! En ja... rechte stukken zijn wel aandachttrekkers
Om een rare reden kregen wij textiel op school (in de jaren '90) en daar heb ik wel geleerd recht te naaien
Was jaloers op de jongens. Die kregen meer ruimte echte creativiteit
Ouderwetse knutseljuf (mevrouw Trix) die deed alsof we in de jaren '50 leefde
quote:
Jaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit leren naaien op school. Doe jij nog iets op de naaimachine?
[..]
Jazekerquote:
Mijn moeder is aan het haken geslagen. Ze heeft voor de kleinkinderen knuffels gehaakt, erg leukquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jazeker
Ik ben niet zo van de kleding naaiennet zoals met het haken
(knuffels en dekens). Ik weet niet waarom het me niet aanspreekt
Oooh dat is helemaal leuk, dunkt mij, het haken voor kinderenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn moeder is aan het haken geslagen. Ze heeft voor de kleinkinderen knuffels gehaakt, erg leuk
Snap ik ergens wel, ik zou daar ook wel moeite mee hebbenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh dat is helemaal leuk, dunkt mij, het haken voor kinderen
Ik ben nogal slecht in het weggeven van mijn creaties
Alleen voor mijn beste vrienden wat gemaakt en mijn moederquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snap ik ergens wel, ik zou daar ook wel moeite mee hebben
You...quote:
Pretty accuratequote:
Heb ik toch nog wat goed gedaan voor je, vandaagquote:
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb ik toch nog wat goed gedaan voor je, vandaag![]()
Zie, je dag weer wat lichter gemaakt!quote:
Kom vechten dan!quote:
quote:
quote:
Voor jou?quote:
Yes, en een beetje en drukke week. Vandaag en morgen therapie. Donderdag vrijwilligerswerk. Vrijdag komt de woningbouw langs... maar goed, gewoon doen en dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Voor jou?
Ik had dat gisteren al, maar rustig aan
1 voor 1!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Yes, en een beetje en drukke week. Vandaag en morgen therapie. Donderdag vrijwilligerswerk. Vrijdag komt de woningbouw langs... maar goed, gewoon doen en dan komt het wel goed
het wordt vanzelf weer middagquote:
Ik heb meer behoefte aan weekend. Of een opgaande lijn. Wat een waardeloze werkdag gisteren.quote:
Start van een werkweek is meestal wat hobbelig.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb meer behoefte aan weekend. Of een opgaande lijn. Wat een waardeloze werkdag gisteren.
Oh dat is vervelend. Dikke knuffel voor jou!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb meer behoefte aan weekend. Of een opgaande lijn. Wat een waardeloze werkdag gisteren.
ik wil ook een knuffelquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend. Dikke knuffel voor jou!
Schuld van GroenLinks weer.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet je ook een kutweek hebben! NIet alleen maar de baten ook de lasten dragenquote:
Nog 6 jaar Halsema! ER BLIJFT NIKS OVER VAN DIE STAD!quote:
oh, dan laat maarquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je ook een kutweek hebben! Niet alleen maar de baten ook de lasten dragen
Na het weekend komt weer een kut maandag!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ZE PAKKEN ALLES VAN ONS AF!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog 6 jaar Halsema! ER BLIJFT NIKS OVER VAN DIE STAD!
Geen garanties op... niet 100% iigquote:
Gaat we samen naar Froukje?quote:
Wel wat natquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen garanties op... niet 100% iig![]()
Maar... dan was het iig "wel wát" geweest
waar?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zijn wel nog kaartjes blijkbaar.
Ik ga 21 november
das kei ver wegquote:
Ja voor jou wel. Vanuit Helliemond is het wel te doen.quote:
de ring van antwerpen is voor niemand makkelijkquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja voor jou wel. Vanuit Helliemond is het wel te doen.
Misschien dat Antwerpen makkelijker is voor je.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de ring van antwerpen is voor niemand makkelijk
maar ja, het is wel een stuk dichterbij
In antwerpen wonen dan ben je er snellerquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de ring van antwerpen is voor niemand makkelijk
maar ja, het is wel een stuk dichterbij
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]goed punt. Laatst nog gereden. Wat een drama. Brussel was niet veel beter.
Zijn iig nog kaartjes voor.
Ben je al eens bij Froukje geweest?
Wij zijn in 2022 geweest en was echt super vet.
Ja uhm... wat is erger dan, naar Amsterdam of naar Antwerpen. En het is wel Froukje he?! Moet er iets voor over hebben.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik rij er de laatste tijd best vaak, maar niet voor de lol
ik zal er eens over denken.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja uhm... wat is erger dan, naar Amsterdam of naar Antwerpen. En het is wel Froukje he?! Moet er iets voor over hebben.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zal er eens over denken.
Ik heb wel alweer een nieuwe kaartje voor Suzan & Freek gekocht
25 augustus dacht ik in Goffertpark.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]wanneer?
Had je nu ook kaartjes voor Taylor? Of was dat niet gelukt?
Succes daarmee.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
25 augustus dacht ik in Goffertpark.
en nee, Taylor was niet gelukt.
Ik ga er nog steeds van uit dat @:MizzezAmy 1 van haar vrienden verraad en mij daarvoor in de plaats meeneemt
nee, daar zit een openlucht theater schijnbaarquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Succes daarmee.
Krijgen Susan en Freek een heel Goffertpark vol?
Dit was wel extreem.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Start van een werkweek is meestal wat hobbelig.
Of was dit wel extreem ernstig?
Zegtie met een glimlachquote:
Maar .. wil je erover praten?quote:
Uiteindelijk is het ook maar werk. Dat moet je serieus doen, maar vooral niet teveel last van hebben. En dat heb ik niet, want ik voel mij nog steeds ontspannen en heb er geen slapeloze nachten van.quote:
Ik vind het knap van je dat je er zo mee om kan gaanquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het ook maar werk. Dat moet je serieus doen, maar vooral niet teveel last van hebben. En dat heb ik niet, want ik voel mij nog steeds ontspannen en heb er geen slapeloze nachten van.
En de ervaring leert ook dat het weer voorbij gaat.
Net het levenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het ook maar werk. Dat moet je serieus doen, maar vooral niet teveel last van hebben. En dat heb ik niet, want ik voel mij nog steeds ontspannen en heb er geen slapeloze nachten van.
En de ervaring leert ook dat het weer voorbij gaat.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
25 augustus dacht ik in Goffertpark.
en nee, Taylor was niet gelukt.
Ik ga er nog steeds van uit dat @:MizzezAmy 1 van haar vrienden verraad en mij daarvoor in de plaats meeneemt
Ik ga haar al twee keer zien dit jaar. Weet niet of ik mijn imago van casual fan in stand kan houden als ik een derde keer, met jou, afspreek.quote:
Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga haar al twee keer zien dit jaar. Weet niet of ik mijn imago van casual fan in stand kan houden als ik een derde keer, met jou, afspreek.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dankjewelquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het knap van je dat je er zo mee om kan gaan
Het was minder erg dan gister. Schouders eronder, soms een beetje meebewegen, ook een beetje terugduwen en dan wordt het vanzelf uur.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zat er vandaag al een stijgende lijn in?
Heb jij niet al genoeg andere professionals die jou proberen te helpen? Het laatste dat ik wil zijn voor jou is nóg iemand om mee te praten.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik bij jou in de leer mag, graag
Gelukkigquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was minder erg dan gister. Schouders eronder, soms een beetje meebewegen, ook een beetje terugduwen en dan wordt het vanzelf uur.
Nou ja, kwart voor 7.
Ik maak een grapjequote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij niet al genoeg andere professionals die jou proberen te helpen? Het laatste dat ik wil zijn voor jou is nóg iemand om mee te praten.
2x pasquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:06 schreef Tegan het volgende:
@:gianni61 : Hoevaak heb jij Suzan en Freek live gezien?
Dat zou wel wat saai worden denk ikquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha ok. Ik dacht heel even dat je al hun concerten afging.
quote:
Dat is niet mijn eerste gedachtequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is niet mijn eerste gedachte.
Frouk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Gisteren ging ook wel weer, maandag wat k*tdag voor mij want ging heel slecht weer met een vriendin.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi!
Gisteren viel mij uiteindelijk mee. Hopelijk vandaag ook
Dikke knuffel... dat is ook echt naar en zwaarquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Gisteren ging ook wel weer, maandag wat k*tdag voor mij want ging heel slecht weer met een vriendin.
Ja dank jequote:Op woensdag 6 maart 2024 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dikke knuffel... dat is ook echt naar en zwaarsterkte voor jullie beiden
SPOILER: Let op, mogelijke triggerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja dank je
Gelukkig zette ze weer haar telefoon aan, en las ze de appjes. Politie was ook al weer ingeschakeld, dit was niet de 1e keer zeg maar...Dat is heel heftig... ik weet er niks nuttigs op te zeggen...SPOILER: Let op, mogelijke triggerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Behalve schuldgevoel dan. Dat heb ik mijn omgeving ook meerdere keren aangedaan...).
Ik hoop dat het snel wat beter met haar gaat...
En ik wens jou heel veel kracht. Zij ook trouwens
Het lijkt me een enorme last
Knuffel
Meis, voel je vooral niet schuldig. En ik neem haar ook niets kwalijk. Er zit ook een stuk verslaving bij, waar ze nu van afgekickt is, maar ze voelt zich gewoon vreselijk eenzaam in haar huis nu ze terug is uit de kliniek, en er is weer geen JUISTE begeleiding voor haar. Ze heeft nu 24 uurszorg, maar niet wat ze zoekt. Namelijk een luisterend oor,even kunnen ventileren zodat het niet weer zó hoog oploopt tot crisissituatie....quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is heel heftig... ik weet er niks nuttigs op te zeggen...
(Behalve schuldgevoel dan. Dat heb ik mijn omgeving ook meerdere keren aangedaan...).
Ik hoop dat het snel wat beter met haar gaat...
En ik wens jou heel veel kracht. Zij ook trouwens
Het lijkt me een enorme last
Knuffel
Ja klopt. Van de zorg, vooral wat jij beschrijft wat nodig is. Ik kan me voorstellen dat bij herstel van een verslaving eenzaamheid en naar gevoelens enorm kan overvallen. Respect dat ze hulp en gezelschap zoekt. Dat is denk ik wel de moeilijkste keuze.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Meis, voel je vooral niet schuldig. En ik neem haar ook niets kwalijk. Er zit ook een stuk verslaving bij, waar ze nu van afgekickt is, maar ze voelt zich gewoon vreselijk eenzaam in haar huis nu ze terug is uit de kliniek, en er is weer geen JUISTE begeleiding voor haar. Ze heeft nu 24 uurszorg, maar niet wat ze zoekt. Namelijk een luisterend oor,even kunnen ventileren zodat het niet weer zó hoog oploopt tot crisissituatie....
Zij bieden echt alleen die crisis hulp buiten kantooruren. En dat zijn net de momenten dat zij begint te malen.
Is al op zoek naar woonruimte met meerdere mensen samen, maar het duurt en duurt... Dat brak haar zondag en maandag even op ...
Maar ze is weer terecht, en thuis, in haar eigen bedje.
Maandag op dinsdag bij haar geslapen (was toch maar ik de middag naar haar toe gegaan, na haar verdrietige appjes... Ik trof een leeg huis (heb de sleutel)).
So far, so good!quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:39 schreef Sally het volgende:
Haaiii allemaal hier.
Hopelijk vandaag een iets betere dag!
Ah ja, bij jou was de week (ook) niet zo goed begonnenquote:
Als het slecht begint, kan het alleen maar beter worden.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:23 schreef Sally het volgende:
Ah ja, bij jou was de week (ook) niet zo goed begonnen
(bij mij dus ook uiteindelijk min of meer ZK)
Zwaar klote/kut - idd.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het slecht begint, kan het alleen maar beter worden.
ZK? Zeer kut/klote?
Maar je hebt het doorstaan?quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo taaie sessie PMT gehad. Ze waren me expres boos aan het maken
Ja, kreeg wel een complete errorquote:
Heftig hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Zwaar klote/kut - idd.
(maar lees even wat posts terug, dan snap je wel waarom...)
Kom bier drinken!quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:49 schreef Tegan het volgende:
Danwel de deadlines niet gehaald danwel lafjes tegen de deadlines aangehangen vandaag.
Nu zin in bier.
Ik zal eens iets lafjes tegen je aanhangen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:49 schreef Tegan het volgende:
Danwel de deadlines niet gehaald danwel lafjes tegen de deadlines aangehangen vandaag.
Nu zin in bier.
Dat mag natuurlijkquote:
Klinkt beter dan hoe de rest van mijn week ging.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal eens iets lafjes tegen je aanhangen.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt beter dan hoe de rest van mijn week ging.
Nee, morgen ga ik wel die kant op. Dan kan ik je oppikken op weg naar huisquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gezellig. Ben je nu al in de buurt aan het werk? Dan kunnen we morgen carpoolen.
Wel lekker. Vandaag was relaxed. Zo net nog intensief gesporten en dat was een goede afleiding van werk.quote:
Goed bezig !quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel lekker. Vandaag was relaxed. Zo net nog intensief gesporten en dat was een goede afleiding van werk.
Oh balenquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:49 schreef Tegan het volgende:
Nu zin in bier.
Dat zei mijn personal trainer ook.quote:
Mwah, vrijdag pas weer een echt biertje denk ikquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh balen
Hopelijk helpt het bier
Wel verstandig van jequote:Op woensdag 6 maart 2024 20:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mwah, vrijdag pas weer een echt biertje denk ik.
Wat drink jij vanavond?
Ook erg verstandigquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel verstandig van je
Earl Grey
Ik heb alleen waterquote:
Goed voor de lijnquote:
Roziger?quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep
En thee goed tegen de kou
En maakt me nog roziger dan ik al ben
Rozig klinkt wel liefquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik was al rozig en met thee wat meer
Niks mis meequote:Op woensdag 6 maart 2024 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje warm, beetje moe. Prima gevoel
Over een uurtje hierquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jadrukke dag gehad... ben blij wanneer het bedtijd is
Hoe laat ga jij slapen dan?quote:
Hoe lang nog?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef Tegan het volgende:
Ik moet wakker blijven tot de wasmachine klaar is.
Ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Rond elf uur naar bed en lezen tot twaalf uur
Oh wasmachines zijn vervelende met wachten betreftquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef Tegan het volgende:
Ik moet wakker blijven tot de wasmachine klaar is.
Naja... ik vind het meestal wel lekker. Alleen na twee uur therapie ben ik wel af..gisteren ook al een taaie sessiequote:
En naar bed gaan en slapen is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ik vind het meestal wel lekker. Alleen na twee uur therapie ben ik wel af..gisteren ook al een taaie sessie
Slapen is zowel lekker als zonde van de tijdquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En naar bed gaan en slapen is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan
Ai, da's nog best lang ja.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zeker een uur ofzo. Weet niet zeker of dat gaat lukken
.
Mwa, zonde van de tijd vind ik het niet. Het hoort er bij. En is nogal noodzakelijkquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Slapen is zowel lekker als zonde van de tijd
Maar misschien ga ik een keertje vroeger
Ja ik weet het en dat maakt het stomquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mwa, zonde van de tijd vind ik het niet. Het hoort er bij. En is nogal noodzakelijk
Het jammere is het wakker wordenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mwa, zonde van de tijd vind ik het niet. Het hoort er bij. En is nogal noodzakelijk
Uitgeslapen wakker worden vind ik lekker, maar die wekker doordeweeksquote:
Mijn wekker blijft eindeloos elke vijf minuten afgaan. Wakker worden is elke ochtend wel een dingetjequote:Op woensdag 6 maart 2024 21:31 schreef Tegan het volgende:
Ik ben zo'n monster die tien wekkers zet.
Dagen dat ik de eerste wekker(s) mis weet ik dat ik het te bont heb gemaakt.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:40 schreef Tegan het volgende:
Wat dat betreft mis ik wel een menselijke wekker naast me. Iemand die ineens opstaat of tegen je gaat praten, de ideale wekker.
Ochtendseks vond ik altijd het meest vervelendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gezellig samen opstaan is wel fijn. En samen ontbijten ook.
Het slapen in iemands armen ook.
Maar goed. Ik heb een knuffel![]()
Jaaa dat klinkt wel fijn...quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:51 schreef Tegan het volgende:
Gezellig samen ontbijten?
Meer die slaperige warme ochtendknuffels in bed. Het streng worden toegesproken dat je echt niet te laat moet komen op je werk
. Het met frisse tegenzin (maar met een glimlach) onder de douche stappen, terwijl hij alweer de deur uit is omdat hij, i.t.t. jij, wel altijd achterlijk vroeg op kantoor moet zijn. Dat idee
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#sentiment
O haiquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:51 schreef Tegan het volgende:
Gezellig samen ontbijten?
Meer die slaperige warme ochtendknuffels in bed. Het streng worden toegesproken dat je echt niet te laat moet komen op je werk
. Het met frisse tegenzin (maar met een glimlach) onder de douche stappen, terwijl hij alweer de deur uit is omdat hij, i.t.t. jij, wel altijd achterlijk vroeg op kantoor moet zijn. Dat idee
.
Hoe goed ben jij in vroeg opstaan en hoe goed ben jij in iemand streng toespreken? Deze twee kernkwaliteiten zijn niet onderhandelbaarquote:
Hm... dan kruip ik wel bij jou in bedquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe goed ben jij in vroeg opstaan en hoe goed ben jij in iemand streng toespreken? Deze twee kernkwaliteiten zijn niet onderhandelbaar.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm... dan kruip ik wel bij jou in bed
Ik ben inmiddels wel erg ervaren in vroeg opstaan. Als jij wil dat ik je smorgens uit bed sleur, doe ik dat met alle plezier;)quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe goed ben jij in vroeg opstaan en hoe goed ben jij in iemand streng toespreken? Deze twee kernkwaliteiten zijn niet onderhandelbaar.
Oh god gaan we schema's maken met wie wie wanneer naar bed gaat?quote:
Hou op met mequote:Op woensdag 6 maart 2024 22:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh god gaan we schema's maken met wie wie wanneer naar bed gaat?
Jaja huehue
Degene die mij treft krijgt een verdiende nachtrust. De rest vrijt zich een ongeluk met elkanderen is blij eens in de zoveel tijd een nachtje te slapen
En 's avonds graag naar bed sleurenquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel erg ervaren in vroeg opstaan. Als jij wil dat ik je smorgens uit bed sleur, doe ik dat met alle plezier;)
Zeker niet dus goed dat je aansluit.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha jullie zijn niet de enigen die smerig kunnen en mogen doen
Af en toe een pic van je tetten erbij. Helemaal goed.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooit leer ik het wel
Niet het huehue
Maar onbehouwen opmerkingen maken
Misschien kun jij een Excel maken?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:12 schreef Tegan het volgende:
Wel zo praktisch om dit tot in detail al vantevoren af te stemmen.
Nemen we een groot bed of een grote kamer met allerlei tweepersoonsbedden. Of aparte kamers? Wat doen we met de soa's en douchen. Hoe gaan we om met fok-kinderen (bedoel die ontstaan, geen vies gedoe met kinderen).quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:12 schreef Tegan het volgende:
Wel zo praktisch om dit tot in detail al vantevoren af te stemmen.
Deze zieke ziel gaat naar bed en denken wat hij daar met een Tegan zou doen.quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze zieke ziel gaat naar bed en denken wat hij daar met een Tegan zou doen.Of een CotS.
Of allebei.
Dank je. Jij ook.quote:
Optie een dus. Een groot bed. Met allemaal kussentjes, klamboes, dekentjes en sfeerverlichtingquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:21 schreef Tegan het volgende:
Het antwoord op je dilemma CotS is een bedkamer. Waar de vloer van matrassen is gemaakt.
Je mag mij altijd nog ff appen of dm'en hoor als je afleiding zoekt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:21 schreef Tegan het volgende:
Welterusten Air. Hier nog geen wasmachinegeluidje
.
Ik doe niet mee. Geen tijd voor.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
En jullie allemaal woestruige seks...
Ik wens jullie veel plezier
Ik ga gewoon de was doen zoquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
En jullie allemaal woestruige seks...
Ik wens jullie veel plezier
Why not Europapaquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Imma gonna play some music
https://open.spotify.com/(...)8BMVFESO2GqY-Kt0Clgg
Nee. Gewoon nee. Nee nee nee.quote:
Goed beginquote:Op donderdag 7 maart 2024 08:51 schreef Tegan het volgende:
Had me wel een beetje verslapen vandaag.
Hey TaMiekequote:Op donderdag 7 maart 2024 08:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed beginMaar heb je het zo druk dat je zaterdag nog moet werken?
Ja hoor, gaat lekkerquote:
Ofwel ik heb teveel werk en te weinig tijd. Ofwel ik ben gewoon niet goed in werkenquote:Op donderdag 7 maart 2024 08:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed beginMaar heb je het zo druk dat je zaterdag nog moet werken?
Fijn fijn.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat lekker
En met jou? Huizenjacht?
Dat laatste zal vast meevallen. Kun je niet het een en andere delegeren? Of gewoon aangeven dat je teveel werk hebt?quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ofwel ik heb teveel werk en te weinig tijd. Ofwel ik ben gewoon niet goed in werken.
ja, daar heb je het probleem al. dit was nooit gebeurd als we samen hadden geslapenquote:Op donderdag 7 maart 2024 08:51 schreef Tegan het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:50 schreef Tegan het volgende:
@:Sally: Hoe is het nu met je?Het gaat weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je
Had ik méér in een spoiler moeten zetten? Dat had ik wel overwogen hoor
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik ook... Maar dan tot (bijna) 9.30...quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:51 schreef Tegan het volgende:
Ahw, minder. Hier gaan we eind dit jaar concrete stappen zettenquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Fijn fijn.
Nee niet perse. We kijken af en toe, maar niets concreet. Eerst DUO maar afbetalen...
[..]
Dat laatste zal vast meevallen. Kun je niet het een en andere delegeren? Of gewoon aangeven dat je teveel werk hebt?
quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw, minder. Hier gaan we eind dit jaar concrete stappen zetten
Ook aan jou de vraag: had ik meer in een spoiler moeten zetten? Kan me voorstellen dat het om het verhaal over mn vriendin gaat ...quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:46 schreef TaMieke het volgende:
Teruglezen zo vroeg op de morgen is niet verstandig
In een dorp heeft de voorkeur, of in ieder geval een rustige wijk. Waar dat is, maakt ons dan niet zoveel uit. De enige echte eis die we hebben is een oprit en een garage. En daar is best wel wat in te vinden als we zo rondkijken, vooral met wat we ongeveer te besteden hebben. Plus dat mijn huis vrij snel verkocht kan worden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]netjes. Weet je al waar jullie willen gaan wonen?
Nee dit ging niet over jou verhaalquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:56 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Ook aan jou de vraag: had ik meer in een spoiler moeten zetten? Kan me voorstellen dat het om het verhaal over mn vriendin gaat ...
Sorry...
Ohai...quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar heb je het probleem al. dit was nooit gebeurd als we samen hadden geslapen
quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ook... [verslapen ]Maar dan tot (bijna) 9.30...
Mn werk begint pas om 11, maar om ca 10.30 de deur uit fietsen.
Dus 1 uur om alles te doen.. is wat kort voor mij
We doen ons best!!!
Oprit en garage snap ik.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In een dorp heeft de voorkeur, of in ieder geval een rustige wijk. Waar dat is, maakt ons dan niet zoveel uit. De enige echte eis die we hebben is een oprit en een garage. En daar is best wel wat in te vinden als we zo rondkijken, vooral met wat we ongeveer te besteden hebben. Plus dat mijn huis vrij snel verkocht kan worden.
Dat sowieso. Ik kijk hier in de buurt ook rond en voor huizen die ongeveer hetzelfde zijn wordt echt naar verhouding veel gevraagd. Ik kocht mijn huis voor 110k. En ik zie dus prijzen hier van 260k of hoger.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oprit en garage snap ik.
Wij hebben afgelopen zomer een makelaar laten komen om te kijken wat het huis zou opleveren. Nu staan er 2 huizen in de buurt te koop (zelfde huis) voor meer geld dan wat ons toen verteld is. Dus het zou nu wel een gunstige tijd zijn om te verkopen. Maar goed, doe je niets aan.
Hier wordt er nu 280 en 300 gevraagd, terwijl er van de zomer 275 tegen ons gezegd werd (als max). Blijft raar en het is altijd afwachten wat je er daadwerkelijk voor krijgt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik kijk hier in de buurt ook rond en voor huizen die ongeveer hetzelfde zijn wordt echt naar verhouding veel gevraagd. Ik kocht mijn huis voor 110k. En ik zie dus prijzen hier van 260k of hoger.
Nou, reken maar dat mensen gaan overbieden als je meer gegadigden hebtquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hier wordt er nu 280 en 300 gevraagd, terwijl er van de zomer 275 tegen ons gezegd werd (als max). Blijft raar en het is altijd afwachten wat je er daadwerkelijk voor krijgt.
Hoe is het met het sporten?
Uhuh, ziek zijn is sowieso stom. Opbouwen gaat gelukkig meestal wel weer snel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, reken maar dat mensen gaan overbieden als je meer gegadigden hebtDus ik ga er ook wel van uit dat als ze een bepaalde waarde taxeren, het altijd wel hoger uitvalt.
Nog steeds goedWeer op volle kracht bezig. Ben een week of twee best ziek geweest, dus dan is je kracht ook niks meer
Ja, duurde wel even maar nu weer goed bezigquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Uhuh, ziek zijn is sowieso stom. Opbouwen gaat gelukkig meestal wel weer snel.
Ik heb reeds gediend, jij ook?quote:
Don't we allquote:
Voor een hele woningquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hier wordt er nu 280 en 300 gevraagd, terwijl er van de zomer 275 tegen ons gezegd werd (als max). Blijft raar en het is altijd afwachten wat je er daadwerkelijk voor krijgt.
Hoe is het met het sporten?
Dan nogquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
hihaho. met een paar nullen erachter uiteraard
Verkopen!quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan nog
dat is m'n appartement ondertussen waard
Ow zo. Sorry. Ik dacht na het reageren dat je mogelijk bedoelde dat het goedkoop wasquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan nog
dat is m'n appartement ondertussen waard
Nee hoorquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Het gaat weer.
Dank je
Had ik méér in een spoiler moeten zetten? Dat had ik wel overwogen hoor
Waar was jij vanmorgenquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar heb je het probleem al. dit was nooit gebeurd als we samen hadden geslapen
Ja, dat vind ik dus erg lastig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Fijn fijn.
Nee niet perse. We kijken af en toe, maar niets concreet. Eerst DUO maar afbetalen...
[..]
Dat laatste zal vast meevallen. Kun je niet het een en andere delegeren? Of gewoon aangeven dat je teveel werk hebt?
quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus erg lastig.
Vandaag vertelde iemand me dat hij het idee had dat ik tegen een burn-out aan zit. Vind dat dan wel weer zwaar overdreven
.
Burnout is serieuze shit yoquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vandaag vertelde iemand me dat hij het idee had dat ik tegen een burn-out aan zit. Vind dat dan wel weer zwaar overdreven
.
Wat naar... houd jezelf een beetje in de gaten en neem zulke feedback serieus! Mensen zeggen zulke dingen niet zo maar en ook niet snel. Take care!quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Goed. Stijgende lijn zet zich voort. Mijn gedachten dwaalde gedurende dag nog af vanwege jouw ochtendseks opmerkingen hier.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed. Stijgende lijn zet zich voort. Mijn gedachten dwaalde gedurende dag nog af vanwege jouw ochtendseks opmerkingen hier.![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed. Stijgende lijn zet zich voort. Mijn gedachten dwaalde gedurende dag nog af vanwege jouw ochtendseks opmerkingen hier.![]()
![]()
Denk dat ik morgen wel even ga overleggen met lg. Er zijn allerlei werkzaamheden bijgekomen in minder urenquote:
Was vooral een beetje raar dat ik die vibe afgeef want deze persoon kent me amperquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat naar... houd jezelf een beetje in de gaten en neem zulke feedback serieus! Mensen zeggen zulke dingen niet zo maar en ook niet snel. Take care!
Jij stelt ook nooit teleur hequote:Op donderdag 7 maart 2024 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Ik ken je niet goed genoeg om daar een goed antwoord op te geven. Wel heb ik het idee dat je veel op je bordje hebt en dat je een heel lief en sociaal mens bentquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:45 schreef Tegan het volgende:
Ben hierdoor wel benieuwd hoe ik hier/overal overkom.
quote:
Ik ook van julliequote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:45 schreef Tegan het volgende:
Ben hierdoor wel benieuwd hoe ik hier/overal overkom.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ken je niet goed genoeg om daar een goed antwoord op te geven. Wel heb ik het idee dat je veel op je bordje hebt en dat je een heel lief en sociaal mens bent![]()
En pas een beetje op jezelfJe bent een waardevol mens
en misschien komt de observatie vanuit onbekende hoek, maar die kan het misschien ook objectiever bekijken?
Kom op he, dikke knuffel![]()
Dat klinkt als een heel verstandig planquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:27 schreef Tegan het volgende:
Warme douche genomen. Nu onder de dekens proberen de problemen des levens te vergeten.
Geniet ervan.quote:
Morgenvroeg herkansing?quote:
Hoi hoiquote:
Koorts en hoofdpijn en keelpijnquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoi hoi
wat is er bij/met jou aan de hand dan?
Oh jee... Beterschap...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Koorts en hoofdpijn en keelpijn
Oh nee... sterkte...!quote:En psychisch echt een crisis. Erg lekker allemaal... straks belt en begeleider. Even zien hoe dat gaat
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh jee... Beterschap...
[..]
Oh nee... sterkte...!
Dank julliequote:
Die lijkt gelukkig al weer lang geleden. Sluit de week af met nog twee dingen op de to do list. Die doe ik dit weekend nog wel ff.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Ja weekend, gek, mijn hoofd zit nog half bij de moppermaandag
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die lijkt gelukkig al weer lang geleden. Sluit de week af met nog twee dingen op de to do list. Die doe ik dit weekend nog wel ff.
Ja hoor, wat dingen lezen. Als ik dat nu doe kost het een uur en onthoud ik de helft. Doe ik het morgen of zondag dan ben ik in 30 minuten klaar en onthoud ik veel meer.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig maar
En twee dingen, klinkt te overzien? Al weet ik niet hoe groot ze zijn
Hier weekend sinds vandaag en tot woensdag. Dus lekker veel vrije dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |