Welkomquote:Op maandag 4 maart 2024 20:26 schreef RadioJoost het volgende:
Haha deze las ik eigenlijk nooit! Enkel tijdens de uitzending alleen. Omdat het dan in die andere niet te doen is😂😂
Als je van rust houdt, dan komt dit topic wel goed. Buiten de uitzendingen om is het hier iets kalmerquote:Op maandag 4 maart 2024 20:26 schreef RadioJoost het volgende:
Haha deze las ik eigenlijk nooit! Enkel tijdens de uitzending alleen. Omdat het dan in die andere niet te doen is😂😂
Dan heb je ook de krumpers meltdown in 2018 meegekregenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:29 schreef RadioJoost het volgende:
Ja lees al heel lang mee. Sinds Joan Franka al. Ik vind het altijd grappig om mee te lezen en het enthousiasme van iedereen! Ok bij osjien was er wat minder enthousiasme in het begin😂😂😂😂
Boah ja!! Het liedje vind ik echt gaaf! Maar de act😂😂😂quote:Op maandag 4 maart 2024 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heb je ook de krumpers meltdown in 2018 meegekregen
Top dankje. Wist dat ze op pagina 12/13 altijd dicht gingen. Maar nu kan ik er op letten dat het bij post 301 is!quote:Op maandag 4 maart 2024 20:38 schreef Strani het volgende:
@:radiojoost je weet dat topics na 301 posts sluiten? Dus dat je als dat gebeurt weer even naar je My Active Topics kunt gaan om het nieuwe deel te vinden?
Ik was bang dat je het nieuwe Joost topic niet kon vinden haha. Maar je weet nu hoe je het nieuwe deel kunt vinden dus.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:40 schreef RadioJoost het volgende:
[..]
Top dankje. Wist dat ze op pagina 12/13 altijd dicht gingen. Maar nu kan ik er op letten dat het bij post 301 is!
Waar ik ben was het net voor 13:00, niks mis mee dusquote:
Hallo en welkomquote:Op maandag 4 maart 2024 20:26 schreef RadioJoost het volgende:
Het is een broodnodige verduidelijking van het conceptquote:Op maandag 4 maart 2024 20:35 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Waarom herhalen ze twee keer hetzelfde?
quote:Op maandag 4 maart 2024 21:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Hallo en welkom
Post gerust mee als dat je leuk lijkt
Ja leuk. Dank je
Je kan het aantal posts dat je op een pagina ziet aanpassen in je profiel. Die heb je nu immersquote:Op maandag 4 maart 2024 20:40 schreef RadioJoost het volgende:
[..]
Top dankje. Wist dat ze op pagina 12/13 altijd dicht gingen. Maar nu kan ik er op letten dat het bij post 301 is!
Als ze maar niet bedenken dat het goed bij Joost zijn act past.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heb je ook de krumpers meltdown in 2018 meegekregen
Ik heb echt te weinig gedaan vandaag door die wedkantoor-rollercoasterquote:Op maandag 4 maart 2024 20:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb vandaag totaal geen motivatie dag
Hahaha o God nee! Dat zou wat zijn. Maar ik denk dat Joost precies weet wat ie wilquote:Op maandag 4 maart 2024 21:12 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Als ze maar niet bedenken dat het goed bij Joost zijn act past.
We doen hier alleen maar aan de Nederlandse tijd. Dit is verdorie een Nederlands forum!quote:Op maandag 4 maart 2024 21:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Waar ik ben was het net voor 13:00, niks mis mee dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |