Al 3 keer gedaan maar levert niks op, je krijgt je geld terug en soit.. laat dat geld en maak gewoon lekkere chippies...potverdepiel..quote:
Oke ik ga afquote:
Minder snoepenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:37 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik lees alles en ben al 2 kilo aangekomen (denk ik)
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:37 schreef Ireth het volgende:
Ik ben op strooptocht langs alle supermarkten op zoek naar dees, ze zijn gestopt met de productie hiervan
Ik heb al 3 keer m'n geld terug gekregen maar na 1 keer hoeft dat niet meer voor mij, Los gewoon het probleem op... die Pindasaus weet ik niet, ik heb altijd Wijko..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de lays (zonder) paprika al zo vaak geklaagd, maar mooi geen geld terug of nieuwe zakGewoon omdat het kan!
Ik ben op strooptocht langs alle supermarkten op zoek naar dees, ze zijn gestopt met de productie hiervan
Ik had altijd Kerrie Djawa hebben ze ook niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de lays (zonder) paprika al zo vaak geklaagd, maar mooi geen geld terug of nieuwe zak
Dit is trouwens wel een goede vervanger is heerlijk. Neem ook regelmatig de gado gado saus ervan
https://www.ah.nl/product(...)X1fjiBxoC71oQAvD_BwE
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 02-03-2024 09:51:34 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Die heb ik nu idd, is ook wel te doen, zal wel gewenning zijn, maar wil gewoon mijn oude weer terug...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had altijd Kerrie Dawja hebben ze ook niet meer
Dit is trouwens wel een goede vervanger is heerlijk. Neem ook regelmatig de gado gado saus ervan
https://www.ah.nl/product(...)X1fjiBxoC71oQAvD_BwE
Ze halen zoveel uit de winkels niet normaalquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heb ik nu idd, is ook wel te doen, zal wel gewenning zijn, maar wil gewoon mijn oude weer terug...
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze halen zoveel uit de winkels niet normaal
ZO heb ik altijd van klene de suikervrije mmuntdrop drop/fruit
Was alleen bij AH halen ze uit de winkel maar kan het wel online bestellen
Maar dan moet je wel voor 50 euro bestellen anders bezorgen ze niet
Laatst waren ze in de aanbieding heb ik voor 50 euro die snoepjes laten bezorgenje had die bezorger eens moeten zien kijken
Zie trouwens net dat ze bij AH online wel te bestellen ziijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de lays (zonder) paprika al zo vaak geklaagd, maar mooi geen geld terug of nieuwe zak
https://www.ah.nl/product(...)nimex-pinda-satesausWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguhquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je moet ook met de tijd meegaan hè. Tegenwoordig hebben ze "avven beekt"
Ja alleen dat kan ik dus weer nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie trouwens net dat ze bij AH online wel te bestellen ziijn
https://www.ah.nl/product(...)nimex-pinda-satesaus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja was twee halen 1 betalenquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja alleen dat kan ik dus weer niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]Neuh niet nodig.. zit dan toch met een minimum bedrag en dat is een te grote hap ineens. Ik zoek gewoon braaf verder, kom in supermarkten waar ik nog nooit geweest benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ellende dat het er dan zo ineens wordt uitgehaald hequote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh niet nodig.. zit dan toch met een minimum bedrag en dat is een te grote hap ineens. Ik zoek gewoon braaf verder, kom in supermarkten waar ik nog nooit geweest ben
Morguh Enginequote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja lekker hé en dan strakjes die geur in huis... ja dat vind ik ook hoor gaat niks boven zelfgemaakt, met alles..
Heyquote:
Lekker ha, hebben de kids nog als ze hier komen, de geur van verse soep of rundvlees wat staat te smoren en appeltaart die in de oven staat ( of stond bak niet meer)quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Lekker man!
Die geur is jeugdsentiment; als ik als klein ventje naar m'n oma ging en de brievenbus open deed om te kijken of ze er al aan kwam om de deur open te maken kwam die geur me meteen tegemoet.
Haha, goed bedacht!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heyzo kan je elders rustig spronkelen en kan ik het met je praten
Het is niet echt druk. Eerder was het begin van een maand knetterdrukquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Haha, goed bedacht!De puntjes moeten wel blijven komen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |