Ja klopt heb ik ook, vooral ook de groente en het vleesquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik vind dus veel dingen anders smaken dan vroeger, pindakaas ook, die was zoo lekker vroeger, en er zijn veel meer dingen die enorm in smaak veranderd zijn.
Ik hou het nog bij een tena ladyquote:
Volgende stap is een zeiltje.quote:
Niet verder vertellen hoorquote:
Ben je dus niet de enige.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:29 schreef Frummelie het volgende:
Ik weet niet wat ze met de chips aant klooien zijn, de Lays ben ik al even vanaf gestapt en over gegaan naar Croky.... ik trok gisteren een zak Croky open en wat een rare smaak zat daaraan... jakkie.
Ja is met veel dingen he, zit er ineens een andere smaak aan dan je gewend bent. Had het laatst ook met iets weet het zo een twee drie niet meer. Noemen ze dan we hebben de smaak verbeterdquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:29 schreef Frummelie het volgende:
Ik weet niet wat ze met de chips aant klooien zijn, de Lays ben ik al even vanaf gestapt en over gegaan naar Croky.... ik trok gisteren een zak Croky open en wat een rare smaak zat daaraan... jakkie.
* Dotteke een tena lady richting Frumquote:
Soul ook,en lees het ook her en der.quote:
Geen volle toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
* Dotteke een tena lady richting Frum
Nee, dat schuift te zwaarquote:
Damn.quote:
Zelf maken een optie? Heb heel vaak zelf chips gemaakt is wel ene klus maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:34 schreef Frummelie het volgende:
Ik wil gewoon weer de oude Smith chips waar je oranje vingertoppen van kreeg van de paprika... die bleke rotzooi, ik heb al een paar keer gebeld, dan krijg je leuk je geld terug naar daar gaat ut niet om... ik wil gewoon goeie PAPRIKA chips..
Zeg het ze Frummel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:34 schreef Frummelie het volgende:
Ik wil gewoon weer de oude Smith chips waar je oranje vingertoppen van kreeg van de paprika... die bleke rotzooi, ik heb al een paar keer gebeld, dan krijg je leuk je geld terug naar daar gaat ut niet om... ik wil gewoon goeie PAPRIKA chips..
Ja inderdaad verschrikkelijk, een hele andere smaak.. blehquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is met veel dingen he, zit er ineens een andere smaak aan dan je gewend bent. Had het laatst ook met iets weet het zo een twee drie niet meer. Noemen ze dan we hebben de smaak verbeterd
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
* Dotteke een tena lady richting Frum
Nou ben ik gelukkig niet de enige..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul ook,en lees het ook her en der.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de lays (zonder) paprika al zo vaak geklaagd, maar mooi geen geld terug of nieuwe zak
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Je moet ook met de tijd meegaan hè. Tegenwoordig hebben ze "avven beekt"quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:34 schreef Frummelie het volgende:
Ja precies wel een werkje maar wel lekker..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelf maken een optie? Heb heel vaak zelf chips gemaakt is wel ene klus maar dan heb je ook wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |