Haha, ik was erbij toen het in Rotterdam gehouden werd met het idee 'once in a lifetime'. Niet wetende dat we maar een paar jaar later weer een kans(je) makenquote:
Weet ik wel, is ook goed dat je dat doet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja ik wil ook enthousiast zijn, maar wel realistisch.
Assenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Haha, ik was erbij toen het in Rotterdam gehouden werd met het idee 'once in a lifetime'. Niet wetende dat we maar een paar jaar later weer een kans(je) maken
Mocht Nederland ooit weer winnen zou ik het wel eerlijk vinden als het dan elders gehouden wordt.
Rotterdam had juist alle lasten en kosten en niet de lusten. Alle hotels waren dicht, alle restaurants, er kwam geen Eurovision Village, geen Euroclub, geen toeristen, niks. Want Covid.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Haha, ik was erbij toen het in Rotterdam gehouden werd met het idee 'once in a lifetime'. Niet wetende dat we maar een paar jaar later weer een kans(je) maken
Mocht Nederland ooit weer winnen zou ik het wel eerlijk vinden als het dan elders gehouden wordt.
Ze hebben tegenwoordig een ibis hotel pal naast Ahoy. Dat zou dan fantastisch goed uitkomenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Rotterdam had juist alle lasten en kosten en niet de lusten. Alle hotels waren dicht, alle restaurants, er kwam geen Eurovision Village, geen toeristen, niks. Want Covid.
Dus die hebben echt nog een OPEN (up) ESF tegoed imho.
Mijn ouders hetzelfde, had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:03 schreef Greys het volgende:
STOP DE PERSEN MIJN OUDERS (76) VINDEN HET LEUK"Wat een leuke grappige jongen en wat een lekker ritme".
En geloof me als ik zeg dat ze het eerlijk zouden zeggen als ze het niks vinden want dat doen ze bijna elk jaar haha.
Nee, ik zie hem daar niet zo hoog eindigen. Maar we hebben dit jaar best veel excentriekere acts en diverse muziekstijlen. De jury gaat normaal nooit zo lekker alles wat geen ballad of popnummer is. Misschien dat daar toch wat verandering in komt, in sommige jaren was de gemiddelde juryleeftijd 55 jaar, dat hielp daar denk ik ook niet bij.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar dit gaat toch nooit winnen bij een jury?
Doe dan Sneek als het zonodig in Friesland moetquote:
Ik moet zeggen dat ik het liedje niet verkeerd vond, maar het optreden op het songfestival was wel diep treurig, met name de staging. Ik had eigenlijk wel een beetje medelijden met Mia en Dion.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:18 schreef Momo het volgende:
Mooi om hier vele users elders van fok te zien die niet vaak in ESF posten, was vorig jaar nog wel anders
Mijn moeder van in de 70 ook, ik had verwacht dat ze het verschrikkelijke herrie zou vinden maar ze kwam met een hele serieuze analyse "leuk liedje, aanstekelijk, maar ik denk dat hij iets teveel wil doen in 3 minuten".quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mijn ouders hetzelfde, had ik niet verwacht.en mijn nichtje dans ondertussen dat hele dansje al, was echt verbaasd
Ja, en juries lijken ook wel gevoelig voor wat duidelijk populair is bij het publiek/fans de laatste jaren. Maar dan nog zie ik Europapa niet echt heel hoog komen bij juries eigenlijk. Of het gaat ineens compleet anders zijn dit jaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, ik zie hem daar niet zo hoog eindigen. Maar we hebben dit jaar best veel excentriekere acts en diverse muziekstijlen. De jury gaat normaal nooit zo lekker alles wat geen ballad of popnummer is. Misschien dat daar toch wat verandering in komt, in sommige jaren was de gemiddelde juryleeftijd 55 jaar, dat hielp daar denk ik ook niet bij.
Maar toch werd Kaarija (Finland) vorig jaar vierde bij de jury.
Inhakkers.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zag op TikTok dat Hak en Hema ook al inhakers hadden![]()
https://vm.tiktok.com/ZIJnH49oX/
https://vm.tiktok.com/ZIJnHPQRt/
We weten natuurlijk niet hoe het er allemaal uit gaat zien straks qua staging enzo, maar ik denk dat het voor deze nummers zoals Joost ook wel uitmaakt waar je straks in de running order zit. Ik kan me best voorstellen dat als wij de finale halen en de eerste helft loten, je de finale moet openen. Ja en als dan Kroatië, Finland, Estland nog komt, blijft het dan genoeg hangen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, ik zie hem daar niet zo hoog eindigen. Maar we hebben dit jaar best veel excentriekere acts en diverse muziekstijlen. De jury gaat normaal nooit zo lekker alles wat geen ballad of popnummer is. Misschien dat daar toch wat verandering in komt, in sommige jaren was de gemiddelde juryleeftijd 55 jaar, dat hielp daar denk ik ook niet bij.
Maar toch werd Kaarija (Finland) vorig jaar vierde bij de jury.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |