Nee alleen televotequote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:26 schreef Zwansen het volgende:
Halve finale is dan toch alleen jury? Of is dat ook televoting?
En live voor de Commisie. Dat vind ik ook wel een fijn idee.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In dit geval is er in ieder geval bij mij wel een bepaald vertrouwen omdat Joost al zoveel shows live heeft gedaan.
Nice.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:42 schreef blackswangreen het volgende:
Dit is de Youtube trending lijst voor Europapa. Overall, dus van alle video's, niet alleen muziekvideo's.
#1 Belgium
#1 Netherlands
#2 Austria
#8 Germany
#15 United Kingdom
#21 Lithuania
#30 Finland
#36 Estonia
#42 Croatia
#49 Australia
Ter vergelijking, de trending lijst van favoriet Rim Tim Tagi Dim:
#1 Croatia
#13 Slovenia
#17 Bosnia and Herzegovina
#22 Finland
#31 Serbia
Bedankt voor het delen. Dit geeft een mooi beeld van hoe je dus niet op de odds moet vertouwenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:42 schreef blackswangreen het volgende:
Dit is de Youtube trending lijst voor Europapa. Overall, dus van alle video's, niet alleen muziekvideo's.
#1 Belgium
#1 Netherlands
#2 Austria
#8 Germany
#15 United Kingdom
#21 Lithuania
#30 Finland
#36 Estonia
#42 Croatia
#49 Australia
Ter vergelijking, de trending lijst van favoriet Rim Tim Tagi Dim:
#1 Croatia
#13 Slovenia
#17 Bosnia and Herzegovina
#22 Finland
#31 Serbia
Maar dat kun je ook niet zo makkelijk 1 op 1 vergelijken. Er zit een andere release datum op. Over een week of 2 zal Joost ook niet meer zo hoog staan in al die landen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:54 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen. Dit geeft een mooi beeld van hoe je dus niet op de odds moet vertouwen
Je zou als je naar de rest van de nummers kijkt toch denken van wel. Wat mij betreft zijn er sowieso wel 6 mindere nummers, maar ja je weet het nooit.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh dat is nog beter dus. Die finale gaat ie dus wel halen.
Dat is ook weer zo!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat kun je ook niet zo makkelijk 1 op 1 vergelijken. Er zit een andere release datum op. Over een week of 2 zal Joost ook niet meer zo hoog staan in al die landen.
Nog niet alle nummers zijn bekend in onze semi maar ik denk dat Malta, Denemarken en San Marino al een probleem hebben.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je zou als je naar de rest van de nummers kijkt toch denken van wel. Wat mij betreft zijn er sowieso wel 6 mindere nummers, maar ja je weet het nooit.
Wat een nonsens.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:54 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen. Dit geeft een mooi beeld van hoe je dus niet op de odds moet vertouwen
Het zijn de stats van de live performance in de finale van Kroatië. Die is nog niet zo oud, 5 dagen. De muziekvideo is alleen trending in Kroatië zelf.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat kun je ook niet zo makkelijk 1 op 1 vergelijken. Er zit een andere release datum op. Over een week of 2 zal Joost ook niet meer zo hoog staan in al die landen.
Je hebt gelijk.quote:
Maar Baby Lasagna zijn nummer is ook nog eens uit sinds 9 januari, is er een upload van de audio op de Dora pagina, daar zijn ook zijn halve en hele finale optredens geupload in Dora. En hij heeft ook nog eens de music video op zijn eigen kanaal gezet. Dus dat is ook nog eens veel meer verdeeld, je kunt het niet echt vergeleken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het zijn de stats van de live performance in de finale van Kroatië. Die is nog niet zo oud, 5 dagen. De muziekvideo is alleen trending in Kroatië zelf.
Verder zegt het ook niet zo heel veel, de video van Joost is vooral heel erg goed gedaan. Eigenlijk hebben we vaak wel een goede video. Nu de staging nog
Het was maar een indicatie... ik zeg niet dat Joost ineens de favoriet is. Ik heb al die live-video genomen omdat die muziekvideo wel een erg scheef beeld gafquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar Baby Lasagna zijn nummer is ook nog eens uit sinds 9 januari, is er een upload van de audio op de Dora pagina, daar zijn ook zijn halve en hele finale optredens geupload in Dora. En hij heeft ook nog eens de music video op zijn eigen kanaal gezet. Dus dat is ook nog eens veel meer verdeeld, je kunt het niet echt vergeleken.
Ik vind Denemarken juist wel eruit springenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog niet alle nummers zijn bekend in onze semi maar ik denk dat Malta, Denemarken en San Marino al een probleem hebben.
Een veilig pop nummer, eerste helft. Maar misschien dat mensen juist op Denemarken en Letland stemmen omdat het zo een vertrouwd geluid is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Denemarken juist wel eruit springen
Ik vind dat stukje vanaf circa 2:30 echt zo vet en misschien wel beter dan alle 90s Eurodance / happy hardcore ooit gemaakt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, inmiddels een paar keer voorbij horen komen en ik heb van het begin gezegd dat dit niet mijn ding is en daar blijf ik bij.![]()
Maar stiekem vind ik het lied wel steeds leuker en zit ik elke keer mee te doen als ik het hoor.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |