quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is 1 vlucht met 1 boodschap erachter. Dat kost ongeveer 1200/1300 euro
ja ik weet het niet maar 2 boodschappen op 1 banner is ook zo stom vind ikquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze het samen deden.....waarom dan op dezelfde dag????
je kunt er voor kiezen er zelf 1 te betalenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
ja ik weet het niet maar 2 boodschappen op 1 banner is ook zo stom vind ik
nah we xien het wel morgen hahaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt er voor kiezen er zelf 1 te betalen
helaas de kruiden moesten al ingeleverd wordenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:38 schreef Schakeltopia het volgende:
amai ze nemen dat kooktubben wel erg serieus met twee koks
Ja viel mij ook opquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:39 schreef KnalPoenani het volgende:
Glenn die in de aflevering zei dat hij Sabeau nomineerde omdat hij haar niet meer aan kan
Het water ziet er ook weer lekker uitquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:38 schreef marky het volgende:
Dat water in die hottub moet toch bijna boullion zijn.
Die liggen morgen in the wallquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
helaas de kruiden moesten al ingeleverd worden
Ik wou net van de kooktub over switchen naar de andere stream, maar blijf nog wel ff...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:41 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Sabo lijkt zich wat te hebben hersteld , ze weer helemaal miss aandacht . Heppie de peppie bla bla
'Luister shoe 'Als ik dit eet dan zit ik bij mijn 'overgrootopa' aan tafel ,ik zweer het je'
De enige snoepjes die je thuis had staan ,
deze dingen, die banaantjes in een..... ratel ratel bla bla
Elke dag naar opa en oma , bezoek bla bla
Maar die banaantjes brengen me terug
Goeie wijze hoor,... en de lieveheersbeestjes óók!! Want die heb ik daar altijd gezien
Dus elke keer als ik hier een lieveheersbeestje zie denk ik aan mijn overgrootgrootouders
das vét leuk , dus ja eigenlijk echt wel vet goede vibes hier moek zeggen
En dan dit nu met jullie eten , het voelt bijna euforisch
RoRo :'Een ode naar de bananensnoepjes die ons zo korter bij brengt '
Al:' Een bananenverbintenis
we hebben twin streamsquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wou net van de kooktub over switchen naar de andere stream, maar blijf nog wel ff...
Niet nodig , ik heb terug gespoeld maar er kwam maar geen eind aan dat verhaalquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wou net van de kooktub over switchen naar de andere stream, maar blijf nog wel ff...
Das gewoon hartstikke ranzig, de huidschilfers zitten er aan geplaktquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:43 schreef marky het volgende:
Blijf het toch vies vinden dat die flaskes drijven in die troebelsoep en dat ze dat gewoon weer aan de mond zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |