quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:39 schreef Durmada het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo gek toch? Heeft al een tijd niet kunnen voetballen hierdoor en door het bijwonen van het hoger beroep zal hij wellicht ook wedstrijden moeten missen. Het moet wel proportioneel blijven.
Hetzelfde als de meeste mensen die 100% achter Rusland staan, roepen dat het westen verslagen moet worden en zelf niet meedoen.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:07 schreef TLC het volgende:
Die smeerlap heeft toch een russisch paspoort tegenwoordig ? Waarom dient hij niet als kanonnenvoer in Oekraine ?
Wou hij wel, maar niet gekregen volgens mij.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:07 schreef TLC het volgende:
Die smeerlap heeft toch een russisch paspoort tegenwoordig ? Waarom dient hij niet als kanonnenvoer in Oekraine ?
Geen idee of hij ook privleges mag kopen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:58 schreef roos94 het volgende:
Dit hele circus slaat nergens op. Als Quincy Promes een Tim de Vries, bakker uit Waalwijk was geweest zat hij allang achter de tralies. Maar omdat het Quincy Promes is, krijg je dit gedoe. Compleet debiel.
Dat zou ik een prima maatregel vinden, maar er zijn ongetwijfeld allerlei lui die wetgeving zodanig interpreteren dat dit tegen het even is.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:58 schreef probeer het volgende:
Zullen we anders eens afspreken dat een veroordeelde crimineel vanaf een specifieke ernst van de misdaad, alleen nog maar in hoger beroep mag gaan, wanneer diegene zich in Nederland aan het hof overgeleverd heeft?
Zodat 'in het buitenland in vrijheid de uitspraak van je hoger beroep afwachten' er niet meer bij is?
Lijkt mij goed ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:58 schreef probeer het volgende:
Zullen we anders eens afspreken dat een veroordeelde crimineel vanaf een specifieke ernst van de misdaad, alleen nog maar in hoger beroep mag gaan, wanneer diegene zich in Nederland aan het hof overgeleverd heeft?
Zodat 'in het buitenland in vrijheid de uitspraak van je hoger beroep afwachten' er niet meer bij is?
Mooi!quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:52 schreef AgnesGru het volgende:
Quincy Promes (33) opgepakt in zijn woning in Dubai
https://www.ad.nl/sport/q(...)g-in-dubai~a8405107/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |