abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212881476
Wat is er mis met rijst met kip?
  dinsdag 19 maart 2024 @ 11:57:21 #252
117098 Hathor
Effe niet
pi_212881493
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 11:55 schreef __Fokker__ het volgende:
Wat is er mis met rijst met kip?
Niks, maar wel als je het elke dag op je bord krijgt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_212882045
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 11:54 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]
Nee, zo werkt het niet.
Wat bedoelen ze dan met 'kaalplukken'?
pi_212882582
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 13:03 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Wat bedoelen ze dan met 'kaalplukken'?
De insteek is dat je geen profijt mag hebben van criminele activiteiten. Illegaal verdiend geld zullen ze proberen af te pakken. Eerlijk verdiend geld mogen ze niet aankomen.

Volgens mij is hij overigens ook alleen veroordeeld voor het importeren en niet het handelen, al steek ik mijn handen daar niet voor in het vuur. Als dat het geval is valt er weinig te ontnemen, daar het hem tot dat punt alleen geld heeft gekost.
pi_212882618
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 11:21 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, daar staat dat wereldje om bekend. Je zit even en daarna ben je een vrij man. Niemand die bang is dat ie namen gaat noemen of dat ie zo slordig is geweest.
In 95% van de gevallen kom je dat wereldje alleen uit tussen 6 planken idd.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 19 maart 2024 @ 14:01:04 #256
408813 crew  trein2000
pi_212882748
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 13:47 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]
De insteek is dat je geen profijt mag hebben van criminele activiteiten. Illegaal verdiend geld zullen ze proberen af te pakken. Eerlijk verdiend geld mogen ze niet aankomen.

Volgens mij is hij overigens ook alleen veroordeeld voor het importeren en niet het handelen, al steek ik mijn handen daar niet voor in het vuur. Als dat het geval is valt er weinig te ontnemen, daar het hem tot dat punt alleen geld heeft gekost.
Een ontnemeningsvordering hoeft niet te gaan om het criminele geld. Als bewezen kan worden dat hij bedrag X heeft verdiend mag je dat gewoon verhalen op de spaarrekening waar z’n ajaxloon op staat. Dat is het verschil met verbeurdverklaring.
zie email 27 oktober
pi_212887049
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 00:14 schreef MeneerPresident het volgende:
Domme actie van spartak moskou.. waarom zou je hier risico me nemen..
Ze hadden het hem nog nadrukkelijk verteld dat ie zich moest gedragen, maar hij begreep het niet en zei die maar: I Promes.
pi_212893406
Russische media: 'Quincy Promes kan celstraf in Nederland ontlopen door strafzaak in Rusland'

https://www.ad.nl/buitenl(...)in-rusland~a1a7b731/

Aansluitend dit artikel:

https://www.voetbalprimeu(...)eerd-op-leugens.html

quote:
De geruchten dat Rusland een strafzaak tegen Quincy Promes zou starten om de aanvaller van Spartak Moskou uit handen te houden van de Nederlandse regering houden de gemoederen flink bezig. De belastingzaak in Rusland zou bovendien gebasseerd zijn op een leugen.

"Als Rusland het slim speelt, hebben ze een kansje op de uitlevering van Promes", stelt een anonieme advocaat in het Algemeen Dagblad. "Stel, de Emiraten zeggen tegen de Russen: we sturen hem naar jullie als je belooft dat je hem na veroordeling aan Nederland uitlevert." Als de Russen daarmee instemmen, hebben die volgens de rechtskenner een voorsprong op Nederland. Dan hoeft Dubai ook geen 'nee' te verkopen aan Rusland.
:{
De enige echte.
  Miss 200.000.000! woensdag 20 maart 2024 @ 15:58:38 #259
367000 roos94
pi_212893500
Dit hele circus slaat nergens op. Als Quincy Promes een Tim de Vries, bakker uit Waalwijk was geweest zat hij allang achter de tralies. Maar omdat het Quincy Promes is, krijg je dit gedoe. Compleet debiel.
pi_213590965
https://www.ad.nl/nederla(...)n-in-dubai~aea067aa/

quote:
Quincy Promes is onder voorwaarden vrijgelaten in Dubai. De voetballer zat sinds maart vast, in afwachting van zijn uitlevering aan Nederland.
Dit is dan wel weer een gek stukje :
quote:
Afgelopen maart werd Quincy Promes in Dubai aangehouden, toen hij met zijn Russische club Spartak Moskou op trainingskamp was. Zijn chauffeur had schade veroorzaakt aan een huurauto. Omdat dat voorval nog niet was afgewikkeld mocht Promes Dubai niet uit.
Dan zou je toch zeggen hou die chauffeur aan ?
pi_213591214
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 10:38:41 #262
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_213591229
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 10:14 schreef ddx het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig! Net op tijd vrij voor de EK. :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_213591725
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 10:14 schreef ddx het volgende:
[..]
[..]
Vast een spin die eraan is gegeven door een advocaat, en wat de insteek van de verdediging zal zijn. Of dat waar is is nog maar te bezien.
pi_213594885
twitter

[ Bericht 18% gewijzigd door Nober op 17-05-2024 16:31:43 ]
pi_214891567
Veroordeelde Quincy Promes gaat bij club in Dubai weer voetballen

Quincy Promes gaat weer voetballen. De veroordeelde aanvaller heeft woensdag een contract getekend bij Dubai United, een club op het tweede niveau van de Verenigde Arabische Emiraten.
De 32-jarige Promes zit al maanden vast in Dubai. De voetballer werd in maart aangehouden omdat hij betrokken was bij een verkeersovertreding. Dat gebeurde tijdens een trainingskamp van zijn toenmalige club Spartak Moskou.
Promes werd na enkele maanden vrijgelaten, maar mag het land sindsdien niet verlaten. Dat komt doordat de rechter in Dubai nog een oordeel moet vellen over een uitleveringsverzoek van Nederland.
De voormalig speler van het Nederlands elftal en Ajax moet in Nederland nog twee gevangenisstraffen uitzitten: anderhalf jaar voor het neersteken van zijn neef en zes jaar voor zijn betrokkenheid bij drugshandel.
Promes is in beide gevallen in hoger beroep gegaan, maar de rechtbank Amsterdam heeft bij de veroordeling voor drugshandel een gevangenneming bevolen. De aanvaller ontliep die door in Rusland te verblijven.

https://www.nu.nl/voetbal(...)weer-voetballen.html
  woensdag 4 september 2024 @ 17:41:50 #266
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214891607
Fijn, dan blijft hij bezig en als hij terug naar Rusland kan is hij ook weer wedstrijdfit.
AZ
ALKMAAR
pi_214891619
Kunnen we dit soort totale idioten niet gewoon 0 aandacht schenken? Zo'n ongekende klapdebiel als deze heeft toch 0,0 nieuwswaarde.
Dit, dus.
pi_214891839
Fijn dat hij weer een club heeft.
-nee-
pi_214892030
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2024 18:02 schreef Marsenal het volgende:
:')
De enige echte.
  woensdag 4 september 2024 @ 18:46:51 #270
6941 APK
Factual, I think.
pi_214892366
Dubai United, wie kent het niet?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 4 september 2024 @ 18:48:48 #271
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_214892384
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2024 18:02 schreef Marsenal het volgende:
Ach, in de bak kun je ook gewoon voetballen. En het heeft nog een voordeel ook; je speelt alleen thuiswedstrijden.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_215043289
Profvoetballer Quincy Promes wil zijn hoger beroep niet bijwonen als hij het risico loopt bij aankomst in Nederland in de cel te belanden. Dit zei zijn advocaat Robert Malewicz vrijdag tijdens een inleidende zitting bij het hof in Amsterdam. Het hoger beroep gaat over zowel drugssmokkel als de mishandeling van zijn neef.

https://www.ad.nl/nederla(...)t-topsport~aa48fe6a/

Promes is volgens Malewicz ‘in eerste instantie’ bereid om naar Nederland te komen om het hoger beroep bij te wonen en inhoudelijk te reageren op de beschuldigingen. Maar hij heeft te maken met een zogeheten bevel gevangenneming dat de rechtbank in Amsterdam heeft afgegeven in beide zaken, waardoor hij in de cel belandt zodra hij Dubai verlaat. De advocaat noemt dat een dilemma, omdat zijn cliënt zijn topsportcarrière wil voortzetten ‘en dat verenigt zich niet met een lange periode van detentie’.

"Sorry meneer de rechter, maar ik kan niet de gevangenis in, omdat ik moet voetballen" :') |:(
pi_215043501
Dan spreken we met slimme jongen Promes af dat hij niet meteen bij binnenkomst gearresteerd word zodat hij zelf naar zijn hoger beroep kan gaan. Zodat hij direct na de uitspraak in dat hoger beroep de cel in gesmeten kan worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 20 september 2024 @ 13:39:35 #274
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_215043619
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2024 13:07 schreef Papabear het volgende:
Profvoetballer Quincy Promes wil zijn hoger beroep niet bijwonen als hij het risico loopt bij aankomst in Nederland in de cel te belanden. Dit zei zijn advocaat Robert Malewicz vrijdag tijdens een inleidende zitting bij het hof in Amsterdam. Het hoger beroep gaat over zowel drugssmokkel als de mishandeling van zijn neef.

https://www.ad.nl/nederla(...)t-topsport~aa48fe6a/

Promes is volgens Malewicz ‘in eerste instantie’ bereid om naar Nederland te komen om het hoger beroep bij te wonen en inhoudelijk te reageren op de beschuldigingen. Maar hij heeft te maken met een zogeheten bevel gevangenneming dat de rechtbank in Amsterdam heeft afgegeven in beide zaken, waardoor hij in de cel belandt zodra hij Dubai verlaat. De advocaat noemt dat een dilemma, omdat zijn cliënt zijn topsportcarrière wil voortzetten ‘en dat verenigt zich niet met een lange periode van detentie’.

"Sorry meneer de rechter, maar ik kan niet de gevangenis in, omdat ik moet voetballen" :') |:(
Lijkt mij niet zo gek toch? Heeft al een tijd niet kunnen voetballen hierdoor en door het bijwonen van het hoger beroep zal hij wellicht ook wedstrijden moeten missen. Het moet wel proportioneel blijven.
AZ
ALKMAAR
  vrijdag 20 september 2024 @ 13:46:32 #275
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215043721
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 13:39 schreef Durmada het volgende:

[..]
Lijkt mij niet zo gek toch? Heeft al een tijd niet kunnen voetballen hierdoor en door het bijwonen van het hoger beroep zal hij wellicht ook wedstrijden moeten missen. Het moet wel proportioneel blijven.
:')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')