Niks, maar wel als je het elke dag op je bord krijgt.quote:
De insteek is dat je geen profijt mag hebben van criminele activiteiten. Illegaal verdiend geld zullen ze proberen af te pakken. Eerlijk verdiend geld mogen ze niet aankomen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:03 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze dan met 'kaalplukken'?
In 95% van de gevallen kom je dat wereldje alleen uit tussen 6 planken idd.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, daar staat dat wereldje om bekend. Je zit even en daarna ben je een vrij man. Niemand die bang is dat ie namen gaat noemen of dat ie zo slordig is geweest.
Een ontnemeningsvordering hoeft niet te gaan om het criminele geld. Als bewezen kan worden dat hij bedrag X heeft verdiend mag je dat gewoon verhalen op de spaarrekening waar z’n ajaxloon op staat. Dat is het verschil met verbeurdverklaring.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:47 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
De insteek is dat je geen profijt mag hebben van criminele activiteiten. Illegaal verdiend geld zullen ze proberen af te pakken. Eerlijk verdiend geld mogen ze niet aankomen.
Volgens mij is hij overigens ook alleen veroordeeld voor het importeren en niet het handelen, al steek ik mijn handen daar niet voor in het vuur. Als dat het geval is valt er weinig te ontnemen, daar het hem tot dat punt alleen geld heeft gekost.
Ze hadden het hem nog nadrukkelijk verteld dat ie zich moest gedragen, maar hij begreep het niet en zei die maar: I Promes.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:14 schreef MeneerPresident het volgende:
Domme actie van spartak moskou.. waarom zou je hier risico me nemen..
quote:De geruchten dat Rusland een strafzaak tegen Quincy Promes zou starten om de aanvaller van Spartak Moskou uit handen te houden van de Nederlandse regering houden de gemoederen flink bezig. De belastingzaak in Rusland zou bovendien gebasseerd zijn op een leugen.
"Als Rusland het slim speelt, hebben ze een kansje op de uitlevering van Promes", stelt een anonieme advocaat in het Algemeen Dagblad. "Stel, de Emiraten zeggen tegen de Russen: we sturen hem naar jullie als je belooft dat je hem na veroordeling aan Nederland uitlevert." Als de Russen daarmee instemmen, hebben die volgens de rechtskenner een voorsprong op Nederland. Dan hoeft Dubai ook geen 'nee' te verkopen aan Rusland.
Dit is dan wel weer een gek stukje :quote:Quincy Promes is onder voorwaarden vrijgelaten in Dubai. De voetballer zat sinds maart vast, in afwachting van zijn uitlevering aan Nederland.
Dan zou je toch zeggen hou die chauffeur aan ?quote:Afgelopen maart werd Quincy Promes in Dubai aangehouden, toen hij met zijn Russische club Spartak Moskou op trainingskamp was. Zijn chauffeur had schade veroorzaakt aan een huurauto. Omdat dat voorval nog niet was afgewikkeld mocht Promes Dubai niet uit.
Gelukkig! Net op tijd vrij voor de EK.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:14 schreef ddx het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)n-in-dubai~aea067aa/
[..]
Dit is dan wel weer een gek stukje :
[..]
Dan zou je toch zeggen hou die chauffeur aan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
Vast een spin die eraan is gegeven door een advocaat, en wat de insteek van de verdediging zal zijn. Of dat waar is is nog maar te bezien.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:14 schreef ddx het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)n-in-dubai~aea067aa/
[..]
Dit is dan wel weer een gek stukje :
[..]
Dan zou je toch zeggen hou die chauffeur aan ?
Ach, in de bak kun je ook gewoon voetballen. En het heeft nog een voordeel ook; je speelt alleen thuiswedstrijden.quote:
Lijkt mij niet zo gek toch? Heeft al een tijd niet kunnen voetballen hierdoor en door het bijwonen van het hoger beroep zal hij wellicht ook wedstrijden moeten missen. Het moet wel proportioneel blijven.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:07 schreef Papabear het volgende:
Profvoetballer Quincy Promes wil zijn hoger beroep niet bijwonen als hij het risico loopt bij aankomst in Nederland in de cel te belanden. Dit zei zijn advocaat Robert Malewicz vrijdag tijdens een inleidende zitting bij het hof in Amsterdam. Het hoger beroep gaat over zowel drugssmokkel als de mishandeling van zijn neef.
https://www.ad.nl/nederla(...)t-topsport~aa48fe6a/
Promes is volgens Malewicz ‘in eerste instantie’ bereid om naar Nederland te komen om het hoger beroep bij te wonen en inhoudelijk te reageren op de beschuldigingen. Maar hij heeft te maken met een zogeheten bevel gevangenneming dat de rechtbank in Amsterdam heeft afgegeven in beide zaken, waardoor hij in de cel belandt zodra hij Dubai verlaat. De advocaat noemt dat een dilemma, omdat zijn cliënt zijn topsportcarrière wil voortzetten ‘en dat verenigt zich niet met een lange periode van detentie’.
"Sorry meneer de rechter, maar ik kan niet de gevangenis in, omdat ik moet voetballen"![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:39 schreef Durmada het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo gek toch? Heeft al een tijd niet kunnen voetballen hierdoor en door het bijwonen van het hoger beroep zal hij wellicht ook wedstrijden moeten missen. Het moet wel proportioneel blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |