Niet onterecht van de NOS, ze heeft gewoon een matig jaar tot nog toe.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:56 schreef Pino112 het volgende:
Bos vijfde, maar wel kort het BR gehad.
NOS: weer geen podiumplaats
Nog steeds bijzonder dat ze in een minder seizoen alsnog tweede wordt in de WB.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:02 schreef Alcatranz. het volgende:
Bos wordt 3e in Lillehammer tijdens het EK en eindigt op plek 2 in de wereldbeker, met alleen een overwinning in Sigulda.
Zeker! En volgens mij heeft ze de eerste wedstrijden in Azië ook laten gaan. Erg constant seizoen weer gehad. Over een paar weken is het WK in Lake Placid, hopelijk kan ze daar nog rocken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog steeds bijzonder dat ze in een minder seizoen alsnog tweede wordt in de WB.
En dat ze dat als Nederlandse doet
In Azië was ze er ook bij, anders kun je onmogelijk nog tweede worden ookquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:17 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Zeker! En volgens mij heeft ze de eerste wedstrijden in Azië ook laten gaan. Erg constant seizoen weer gehad. Over een paar weken is het WK in Lake Placid, hopelijk kan ze daar nog rocken.
Dan zou ik gewoon rechtstreeks naar deze pagina gaanquote:Op zondag 9 februari 2025 00:19 schreef heywoodu het volgende:
Eindelijk bij met skeleton, niet makkelijk nog, want IBSF pleurt YouTube altijd vol met spoilers (als thumbnails van de highlight filmpjes, die tot ergernis van mijn autistenbrein ook altijd willekeurig ogende onconsistente namen hebben, met hoofdletters, punten, alles, in plaats van één duidelijk en vast format, dat kan professioneler jongens)![]()
Gelukkig hebben de streams nog wel een redelijk neutrale thumbnail.
Tot zover mijn ergernissenmomentje, dat IBSF alles live streamt op YouTube is natuurlijk fantastisch, dat zou elke bond moeten doen en met Martin Haven als commentator blijft het altijd weer genieten
Zie nu ook dat Lake Placid blijkbaar backup is voor Cortina, als de Olympische bob en slee baan daar niet gebruikt kan worden. Logica alom natuurlijk, maar past wel in verkooppraatje 'most widespread olympics ever'quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:17 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Zeker! En volgens mij heeft ze de eerste wedstrijden in Azië ook laten gaan. Erg constant seizoen weer gehad. Over een paar weken is het WK in Lake Placid, hopelijk kan ze daar nog rocken.
Oh haha, dan heb ik haar gemist in Azië (terwijl ik daar nog wel voor gewerkt hebquote:Op zondag 9 februari 2025 00:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In Azië was ze er ook bij, anders kun je onmogelijk nog tweede worden ook
Grotheer als goed voorbeeld: hij was dit seizoen toch écht de beste, maar DNS in Sigulda en daarmee kansloos en niet eens in de top-3, ook al pakte hij gemiddeld meer punten per wedstrijd dan uiteindelijke winnaar Weston.
Grote Italiaanse gemeenschap in de staat New Yorkquote:Op zondag 9 februari 2025 08:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Zie nu ook dat Lake Placid blijkbaar backup is voor Cortina, als de Olympische bob en slee baan daar niet gebruikt kan worden. Logica alom natuurlijk, maar past wel in verkooppraatje 'most widespread olympics ever'
https://nos.nl/l/2557113quote:Het Openbaar Ministerie van de Italiaanse stad Belluno heeft een onderzoek ingesteld naar mogelijke sabotage aan de olympische bobbaan, die in opbouw is voor de Winterspelen van volgend jaar.
Een twaalf meter lange koelpijp van 500 kilogram belandde vrijdag op de openbare weg nabij de baan. Volgens het OM is er sprake van "een aanval, sabotage of vandalisme", zo meldt het Italiaanse persbureau ANSA.
Verschillen nog wel klein:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |