Ben je verdwaaldquote:
Van het een komt het ander. De spanning is soms te snijden in de COSquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn "ppfff... " was niet om de mening an sich maar om het uberserieuze toontje op een (naar mijn idee) grappig bedoelde opmerking van @:FreshFruit![]()
Mening is oké, maar het is soooooo boring serieus
Snap ikquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van het een komt het ander. De spanning is soms te snijden in de COS
WIl proberen het voor iedereen leuk te houden
Heer van de liefde dat mag hier in de COS gaat het over de streams van BBquote:
Dank uquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Snap ikMaar wilde mijn "pppff..." toch ff uitleggen
Heb je ik eindelijk een liefdevolle note kunnen gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je ik eindelijk een liefdevolle note kunnen geven
Ik schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja was niet echt liefdevol van mij hequote:
Maar wel uit een goed hartquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was niet echt liefdevol van mij he
quote:
Klikte op verkeerde topicquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Leuk je trouwens hier te zien? Hoe kwam je hier zo verzeild?
Wil je nu zeggen dat het hier verkeerd isquote:
Het is een beetje als koffie verkeerd, een beetje vreemd maar wel lekkerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat het hier verkeerd is
Dat is niet voldoende voor een vliegtuigjequote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:42 schreef rinardo het volgende:
Het vliegtuigje van Glenn gaat al 2 dagen heel traag, komt niet aan denk ik![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is een beetje als koffie verkeerd, een beetje vreemd maar wel lekker
Dan ga ik maar weer tellenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
@:Mazikeen komt hier ook wel eens, verder eigenlijk niemand van waar jij post.
O ja Paul af en toe
Hier zitten ook wel leuke mensen hoorquote:
Zijn die (op één hand) te tellen?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier zitten ook wel leuke mensen hoor
Wisselend Maar helaas niet zo heel veel, de meeste zitten in de COS, maar daar gaat het alleen maar over de streamsquote:
Ohja, maar ik kijk niet...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wisselend Maar helaas niet zo heel veel, de meeste zitten in de COS, maar daar gaat het alleen maar over de streams
Ja die kan zo inblendenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dan is het moeilijk meepraten
Ik las gisteren elders dat @:Devzero hier wel leest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |