Hatsjikidee dat zal ze leren...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan lekker met dat ding door de COS scheurenKofferbak vol met zweepjes
en bonnetjes (notes)
Denk dat niemand er van leertquote:
Is niet goed Dot.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie jij de tr's![]()
Hou mijn hart vast iedere morgen als ik hier kom
Ze weten dat jij er niet meer bent,en dan dansen de muizen op tafel.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat niemand er van leertze denken vast en zeker Dot je zeurt maar lekker ik doe toch wat ik wil
Lekker bakkie thnxquote:
Dat hoor ik dus als ik soms wat later in de avond een kijkje kom nemenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze weten dat jij er niet meer bent,en dan dansen de muizen op tafel.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker bakkie thnx
Ik vind het zo jammer dat iedereen niet leuk kan vinden wie hij of zij leuk vindt. En waarom die discussie gaan om andere te overtuigen waarom iemand wel of niet leuk moet zijn.
Maar goed hier zitten we gezellig krijgen koffie zelfs een auto wat wil een mens nog meer
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
VoilaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
BROODJE.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:58 schreef Jockari het volgende:
Zo is het in vlaanderen (alleszins Antwerpse kant)
[ afbeelding ]
Eigenlijk is het triest want ze hebben gewoon schijt... niet oké..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat niemand er van leertze denken vast en zeker Dot je zeurt maar lekker ik doe toch wat ik wil
quote:
Wij hebben bolletjes (zacht, rond), puntjes (zacht, langwerpig), kaiserbroodjes (hard, rond) en pistolet (hard, langwerpig).quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:58 schreef Jockari het volgende:
Zo is het in vlaanderen (alleszins Antwerpse kant)
[ afbeelding ]
Broodje shoarma / kebab is hetzelfde bij ons en bij jullie.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:05 schreef FreshFruit het volgende:
Wat zal Jock nu wel niet van me denken?
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Broodje shoarma / kebab is hetzelfde bij ons en bij jullie.
Mijn zoon heeft in de shoarmastraat in Eindhoven gewoond, dus daar ook regelmatig gegeten.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan lekker met dat ding door de COS scheurenKofferbak vol met zweepjes
en bonnetjes (notes)
Ja scheelt een hoop loopwerk van post na post ingeval van alarmquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Goedemorgen.
Blij dat je er blij mee bentDe dag kan bijna niet meer kapot. We maken er een leuke dag van achter ons beeldschermpje [ afbeelding ]
Mijn "ppfff... " was niet om de mening an sich maar om het uberserieuze toontje op een (naar mijn idee) grappig bedoelde opmerking van @FreshFruitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |