Kan altijd nog naar FC Prisonquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Laatste stukje creativiteit weg zo, al vervloek ik hem ook vaak.
Ik ook niet, maar is vaak wel Slot z’n voorkeur in zware wedstrijden. Grote kans dat we sowieso zondag zo hadden gestart.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk absoluut niet uit naar het middenveld Zerrouki - Wieffer - Timber
Ik zei het hier ook al dat gaat hem worden ipv van Milambo op tien helaas.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk absoluut niet uit naar het middenveld Zerrouki - Wieffer - Timber
quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:58 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd jongens! Dik en dik verdiend.
En na een mindere wedstrijd er niet weer meteen uithalen.quote:
Graag duiding.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:59 schreef De_Kraam het volgende:
Ik begin Arend Martijn nu wel iets beter te begrijpen m.b.t. Nieuwkoop.
Je shirt uittrekken alsof je de cl binnenschietquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:59 schreef hhh38 het volgende:
Zo, Groningen weet ook weer waar het staat
Zeg rot eens ff opquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:00 schreef jigggy het volgende:
[..]
Je shirt uittrekken alsof je de cl binnenschiet
Ja Slory en Sauerquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En na een mindere wedstrijd er niet weer meteen uithalen.
Arne moet godnondeju eens vast gaan houden aan 2 namen.
Ja oke dat is wel vermoeiend.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik word heel moe van deze joker die ineens overal moet zeggen dat hij voor NEC is.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja oke dat is wel vermoeiend.
Groetjes uit de hel van Eindhoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |