Ik ken mensen die in de buurt van een van die tunnels wonen en die zijn best pissig dat er geen geld is voor afdoende afvalcontainers maar wel voor dit soort experimenten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:23 schreef Hatseflats22 het volgende:
Oh nee, men probeert in Amsterdam wat uit om de leefomgeving wat prettiger te maken.
Het is geen grof schandaal!!
Ik zal binnenkort kijken of ik me daar nu minder op mijn gemak voel om iemand te beroven en/of aan te randen.quote:
Als die naar mandarijntjes had geroken, was Jack vast niet doorgedraaid.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:39 schreef heywoodu het volgende:
Oei, er is wat aan de hand in het Overlook Hotel?
Beter rotte eieren dan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:35 schreef probeer het volgende:
Al kan het natuurlijk best zijn dat die sinaasappelgeur naast gegoede burgers veilig laat voelen, ook criminelen wegdrijft. Wie weet ...
Nja misschien is het wel de goedkoopste 'oplossing'quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:58 schreef PzKpfw het volgende:
Goh wat toch raar dat die gemeentelijke belastingen maar sterk blijven stijgen.
Oh dank je wel, dacht al dat het niemand opgevallen wasquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:41 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik zeg, jij hebt net een nieuw woord geleerd en probeert nu interessant te doen.
Nou ja, plotselinge geur van sinaasappels was natuurlijk wel een dingetje voor Dick, dus wat is er aan de handquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Als die naar mandarijntjes had geroken, was Jack vast niet doorgedraaid.
Criminaliteit is mijn inziens een gevolg.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:35 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Criminaliteit is ook een symptoom enzovoorts
Ze zijn hier wel iets op het spoor. Ben je dik? Voel je slank. Ben je arm? Voel je rijk. Ben je ziek? Voel je gezond. En zo helpen we de problemen één voor één de wereld uit.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het gaat dus om het veilig te laten voelen, niet om daadwerkelijke veiligheid.
Onderzoek. Jaren geleden is al bewezen dat zaken als licht en geluid invloed hebben op het veiligheidsgevoel van mensen, of juist minder aantrekkelijk zijn voor criminelen. Groene verlichting in parken zorgt voor een rustiger aanblik en verminder criminaliteit, en op sommige parkeerterreinen wordt Eftelingmuziek gespeeld omdat dat als irritant wordt ervaren voor wie kwaad in de zin heeft. De menselijke psyche is moeilijk te doorgrond en maar ook makkelijk te foppen, dus waarom niet?quote:
Want mensen voelen zich nooit onveilig in veilige tunnels? De beleving van veiligheid is voor een heel groot deel perceptie en die komt niet per se overeen met hoe veilig het daadwerkelijk is. Dus voor de tunnels die gewoon hartstikke veilig zijn en waar de onveiligheid puur beleving is zou dit een prima optie kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:19 schreef timmmmm het volgende:
Tunnels zijn onveilig. Laten we zorgen dat het naar sinaasappels ruikt zodat mensen het wel wel als veilig ervaren
Only in...
vreemd dat ze daar voor geld vrijmakenquote:
Want Amsterdam&Halsema.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:22 schreef Japepk het volgende:
[..]
Onderzoek. Jaren geleden is al bewezen dat zaken als licht en geluid invloed hebben op het veiligheidsgevoel van mensen, of juist minder aantrekkelijk zijn voor criminelen. Groene verlichting in parken zorgt voor een rustiger aanblik en verminder criminaliteit, en op sommige parkeerterreinen wordt Eftelingmuziek gespeeld omdat dat als irritant wordt ervaren voor wie kwaad in de zin heeft. De menselijke psyche is moeilijk te doorgrond en maar ook makkelijk te foppen, dus waarom niet?
Dan hou je je wat rustiger als je beroofd wordt, das gemakkelijker beroven ook.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:07 schreef Cockwhale het volgende:
Dus dan word je beroofd met een sinaasappelgeur in je gokkel. Cool
Ik zei het net ook al in een ander topic:quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:15 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Sowieso is die obsessie met Amsterdam al een soort extreemrechts hondenfluitje, want het gaat de meerderheid alleen maar om Halsema en de vermeende havermelkelite bashen. Terwijl dat soort lokaal nieuws gewoon lekker in STA hoort in plaats van NWS.
Nou als die tunnel hier in Midden-Brabant was geweest, had ik hetzelfde gezegd hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:42 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik zei het net ook al in een ander topic:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |