Laat me raden: Johan vindt het intens kut omdat het geen boomer met gitaar, die een bluestoonladdertje afwerkt is?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:32 schreef Dave het volgende:
Wie durft Vandaag Inside op te zetten?
quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:03 schreef Gehenna het volgende:
Joost gaat het nog lastig krijgen met de win95 man
Hij houdt van goede wijn, maar dit is priklimonade.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:05 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Laat me raden: Johan vindt het intens kut omdat het geen boomer met gitaar, die een bluestoonladdertje afwerkt is?
Ja dat was eigenlijk mijn punt. En de gimmick is bij beide nagenoeg hetzelfde.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:05 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Die gimmick is er wel snel af joh. En wat je dan overhoudt, houdt niet over
Bij Windows95Man gaat het helemaal niet om het nummer, ik zou zelfs niet meer weten hoe dat liedje gaat. Dat is puur en alleen de act.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:06 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja dat was eigenlijk mijn punt. En de gimmick is bij beide nagenoeg hetzelfde.
Oh vind ik totaal niet, het ene is een muzikale gimmick, de ander puur act.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:06 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja dat was eigenlijk mijn punt. En de gimmick is bij beide nagenoeg hetzelfde.
Het is een lastige koorddans want als je het ''dode ouders zielig'' er te dik bovenop legt is het ook weer ongemakkelijkquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:18 schreef Sableheart het volgende:
Gaat het einde overkomen? Want zonder dat einde is het een nummer dat net te veel zijn best doet om heel Europa te namedroppen, en hoewel het een feestje is, haalt het voor mijn gevoel net niet het niveau dat iedereen aanspreekt. Dat einde is een moodswing dat het hele nummer sterker maakt, maar dan moet het wel overkomen, en ik weet niet of dat het geval is als je geen Nederlands spreekt en het nummer voor de eerste keer hoort. Een goede staging gaat heel belangrijk zijn. Ik ben bang dat het spannend gaat worden of we de finale halen of niet.
quote:
Zie topic pointer, er is topic voor de buitenlandse reactiesquote:
Oh sorry, gemist!quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:43 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Zie topic pointer, er is topic voor de buitenlandse reacties
ESF / Buitenlandse reacties op Joost Klein - Europapa
Wat gabberwijffies op het podium en gaan!quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:43 schreef grazz het volgende:
ik heb hem op repeatDit kan live echt zo goed gaan werken. Ik hoop dat we een CATSje gaan doen. Maanden onderaan in de lijstjes en bij de bookmakers en dan tijdens de repetities begint het om te slaan. Let's goooo
Jaaaa afbreken die tent!quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat gabberwijffies op het podium en gaan!
Ja snap ik.. is toch geweldig, hakken op het ESF hoop alleen dat de rest van Europa dit ook gaat snappen..quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Van mij mag dat gabber gedeelte wel wat langer duren. Lekker hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |