Nog niks?quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben net 2,5 topics aan het doorscrollen met al jullie totale spectrum aan emoties. Ik heb zelf nog niks gehoord, ben over een half uur hopelijk thuis
Nope, maar de internationale reacties doen me het ergste vrezenquote:
Denk dat je het wel vindt meevallen. Ook mede omdat dit een stijl is die wij kennen/gewend zijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nope, maar de internationale reacties doen me het ergste vrezen
Nog niets over gehoord.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:18 schreef Kreator het volgende:
@:dave weet jij of NL al een inzending heeft?
Laat lekker gaan joh die bookies. Nergens wordt daar zo hysterisch over gedaan als in Nederland, terwijl je er in Nederland niet eens op kunt gokken dus zijn wij sowieso in het nadeel. Dat zeggen de Aran Bades er dan weer niet bij.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bookies vinden er nog weinig van.
Ik val net buiten die groep, maar word best vrolijk van dat liedje.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, voor TikTok kids tot 12 jaar is het geweldig…
Blij van, dat maakt het lied "rond".quote:
Wel zo leuk dat het in Nederland zelf over het algemeen ook gewoon goed ontvangen wordt, dat was bij S10 ook zo.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:07 schreef Nashipeer het volgende:
Ik vond het destijds snel gaan met de views voor Arcade, maar deze videoclip heeft al gewoon meer dan een half miljoen views in net iets meer dan twee uur. Benieuwd hoeveel het zullen zijn morgenochtend. Ik denk dat het wel een hit/trending kan worden idd, en dat een hoop mensen geinteresseerd kunnen raken in het songfestival dit jaar, die het normaal gesproken niks vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |