Ze kijkt erg eng. Al die tubers denken dat ze mrBeast na moeten doen met zo'n "expression face thumbnail".quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:52 schreef Greys het volgende:
Hij staat al in het Buitenlandse Reacties topic maar dit is echt een toffe reactie want zij is vaak nogal kritisch.
Ja die hysterische muilen op de thumbnail trek ik zelf ook slecht.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze kijkt erg eng. Al die tubers denken dat ze mrBeast na moeten doen met zo'n "expression face thumbnail"..
Pretentieus?quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat een vreselijk kansloos pretentieus kut nummer.
Ja. Die man vindt echt dat hij helemaal de shit is en iets fantastisch doet. En dat vermomt hij in kinderachtige tyfus muziek.quote:
Je kunt er veel van vinden maar dit is idd wel heel verrassend qua oordeel.quote:
Hij zocht op moeilijke woorden en kwam deze tegen en in de hoop dat het treffend zou zijn gewoon ergens ertussen geplakt.quote:
Ik vind je nu wel behoorlijk kritisch.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Toch te sneu. Ik hoorde dat er duizenden inzendingen waren. Dan kan dit onmogelijk het beste zijn wat er tussenzit. Tenzij alle overige inzendingen a capella nummers van de jostiband waren.
Linkerrijtje dus?quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat een vreselijk kansloos pretentieus kut nummer.
Komt niet eens door de halve finale joh.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is iig zo kneiter 90's als het maar kan en het blijft hangen.
Niet mijn stijl maar zie het toch wel aan de linkerkant eindigen.
#preboomer
Ja, zou het wel goed doen tussen al die bizarre en absurde nummers.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Denk een rustige ballad dit jaar. Wat jij.
Ik bewaar deze quote.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Komt niet eens door de halve finale joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |