Deze Ier, (wie niet echt klinkt als een Ier, maar eerder als een Amerikaan of gewoon goed Engels spreekt als 2e taal)quote:Op maandag 4 maart 2024 19:26 schreef Dave het volgende:
“Manufactured by the EU”
“No fish and chips refers to Brexit”
En ander moois.
Dit vindt ik een van de betere comments, de beide dames zijn een van de weinige, wie al luisterd het nummer gewoon snappen.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2024 23:49 schreef grazz het volgende:
Finse reactie
hardop gelachen bij het gabberdeel![]()
Hahaha die kop van hem. Schitterend.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:39 schreef Dave het volgende:
Deze Belg kent maar één gezichtsuitdrukking en vindt 't maar niks, liedje niet, dansje niet, en volgens hem gaan we zeker en vast niet winnen.
Ik zie eigenlijk alleen Britten negatief reageren. Maar ik denk dat we wel mogen zeggen dat die een speciaal talent hebben voor er totaal naast te zitten over Europa in het algemeen en ESF in het bijzonder.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie bijna alleen maar negatieve reacties uit t buitenland tbh. Van boring tot shameful
Ik ben wel benieuwd wat Graham Norton ervan vindtquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:22 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk alleen Britten negatief reageren. Maar ik denk dat we wel mogen zeggen dat die een speciaal talent hebben voor er totaal naast te zitten over Europa in het algemeen en ESF in het bijzonder.
Britten leven wel echt in hun eigen wereldje. Ik denk dat Australië nog meer "Europees" is dan de UK.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:22 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk alleen Britten negatief reageren. Maar ik denk dat we wel mogen zeggen dat die een speciaal talent hebben voor er totaal naast te zitten over Europa in het algemeen en ESF in het bijzonder.
Ik moet altijd denken aan wat mijn leraar Engels ooit vertelde over een krantenkop ooit in een krant: Thick Fog in the Channel, the continent is isolated.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Britten leven wel echt in hun eigen wereldje. Ik denk dat Australië nog meer "Europees" is dan de UK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |