Ja, Greys zei het ook al. Daaromquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik begreep dat Matt momenteel ziek is, althans, dat reageerde Gabe op een tweet van GJ geloof ik.
Hij is al maanden uit de running, hopelijk gaat het snel beter met Matt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik begreep dat Matt momenteel ziek is, althans, dat reageerde Gabe op een tweet van GJ geloof ik.
Kijk maar niet...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:19 schreef Momo het volgende:
Ohjee hier zijn Toy en Goy die normaal al lekker alles af kunnen kraken, wat zullen ze vinden? (zelf ga ik zo kijken)
Als je niet je frustratie en irritatie wil verhogen, geef ik je het advies om niet te kijken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:19 schreef Momo het volgende:
Ohjee hier zijn Toy en Goy die normaal al lekker alles af kunnen kraken, wat zullen ze vinden? (zelf ga ik zo kijken)
Ja het wel een volle bingoquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk maar niet...
Het is één grote slachtpartij.
Zoals verwacht.
- enorm politieke song
- nul goede vocals
- boring
- duurt te lang
- joke entry
Etc etc etc.
Ze begonnen al met dat ze eigenlijk nooit van de Nederlandse inzendingen houden dus ik had nog gehoopt dat ze het dan dit keer nu het anders is wél leuk zouden vinden maar nee, ze haten Nederland gewoon denk ik. Fuck 'em.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:31 schreef Zigsky het volgende:
Kijken ze de clip nou niet af? Teveel gepraat (gezeur) hier.
Klopt. Lekker laten haha.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze begonnen al met dat ze eigenlijk nooit van de Nederlandse inzendingen houden dus ik had nog gehoopt dat ze het dan dit keer nu het anders is wél leuk zouden vinden maar nee, ze haten Nederland gewoon denk ik. Fuck 'em.
Oh heerlijk.quote:
Ik zit nu die Italiaan te kijken en lees ook de ondertiteling bij het nummer. Echt goed gedaan. Zo snapt ook iedereen het meteen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:28 schreef blackswangreen het volgende:
Wat ik wel geinig vind is dat je iets ongelooflijk Hollands stuurt en iedereen het eigenlijk begrijpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |