Iek hou van jouquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:57 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Medina en Marcus&Martinus gaan los op Europapa (de kandidaten voor de Zweede nationale finale)
Heerlijk ditquote:
Hahah, ik herkende deze gasten meteen aan de thumbnail want ik kijk wel eens vaker reaction video’s van ze, dus dit vind ik best bijzonder,quote:
Prachtige reactie en spot on, wtt betreft dit Nummer en Nederland echt trouw blijft aanzich zelf.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:15 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Prachtig, hoe dit vrolijke lied zoveel emotie losmaakt. Huilen kan ook fijn zijn soms.
Wat een rustig jongen. Leuk om eens een ingetogen reactie te zien.quote:
Blijft bijzonder hoe sommige mensen naar muziek luisteren. Met één oortje in en er doorheen lullen. Maar goed, ze vinden het leuk, dus no complaintsquote:
Volgens mij hebben ze er al een paar achter de kiezen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Blijft bijzonder hoe sommige mensen naar muziek luisteren. Met één oortje in en er doorheen lullen. Maar goed, ze vinden het leuk, dus no complaints
En ook 'klinkt heel erg als die Dutch artist die ik zo leuk vind, Joost'.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze er al een paar achter de kiezen.
En ook steeds whyayayayaaay van Trijntje zingen
Erg leuk dezequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |