Heb je al een afbeelding gezien? Ik zag toevallig vandaag wat nieuwe kerstsets voorbij komen (adventkaars, kerstster en kersthangers), maar de grote set kon ik (buiten de aankondiging) nog niet vinden.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:26 schreef exode het volgende:
Vooral jammer dat de minifig series nu in doosjes zitten.
Wij hebben light my bricks voor meerdere sets Sarabi. Op zich tevreden maar erg fragiel.
De Christmas set komt 1 oktober uit, een hot air balloon. Niet heel enthousiast maar wie weet verrassen ze.
Waardoor je niet meer kan voelen welke het is? Dat doe ik toch al niet, ik koop gewoon tweedehands precies welke ik wil.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:26 schreef exode het volgende:
Vooral jammer dat de minifig series nu in doosjes zitten.
Hier is zojuist een Mari-set gemaakt met het boekje?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:11 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Voor de 16/18+ sets kan dat makkelijk, kindersetjes zijn een ander verhaal. Maar vanaf 12+ kunnen ze best een beknopte versie meeleveren, en een gedetailleerde versie digitaal.
Bij de Super Mario Lego is alles al 100% digitaal. Werkt ook voor jonge kinderen prima.
Tegenwoordig hebben ze ook sets met boekje, maar in eerste instantie was alles zonder. Mijn zoon heeft zaterdag o.a. de Bowser auto gehad en daar zat een boekje bij idd. Maar bij de startersets zaten geen boekjes, en bij Bowsers luchtschip ook niet. Ze zullen wel teveel klachten hebben gehad.quote:Op woensdag 4 september 2024 23:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier is zojuist een Mari-set gemaakt met het boekje?
Waardoor de medewerkers in de Lego winkel dat precies wisten en ik dus gericht minifigs kochtquote:Op woensdag 4 september 2024 23:35 schreef Viv het volgende:
[..]
Waardoor je niet meer kan voelen welke het is? Dat doe ik toch al niet, ik koop gewoon tweedehands precies welke ik wil.
Nee, nog niet, dat komt de komende weken denk ik. Het is in ieder geval een set van 1444 steentjes en 4 of 6 minifigs.quote:Op woensdag 4 september 2024 23:28 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Heb je al een afbeelding gezien? Ik zag toevallig vandaag wat nieuwe kerstsets voorbij komen (adventkaars, kerstster en kersthangers), maar de grote set kon ik (buiten de aankondiging) nog niet vinden.
Dat kan nu nog steeds. De code op het doosje is uniek.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:45 schreef exode het volgende:
[..]
Waardoor de medewerkers in de Lego winkel dat precies wisten en ik dus gericht minifigs kocht
Ik vind em ook wel leuk. Die luchtballon is wel een grappige toevoeging:quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:52 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga denk ik de nieuwe van dit jaar kopenhij ziet er leuk uit.
Ik twijfel alleen of ik ook nog een oude ga kopen (en zoja welke).
Vorig jaar was het Elf Club huis het eerste van de serie die ik kocht.
Ik vind het wel erg jammer dat ze voor een ander soort sneeuw hebben gekozen. Past wat dat betreft niet echt bij de eerdere sets. De luchtballon is wel een leuke toevoeging zo.quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind em ook wel leuk. Die luchtballon is wel een grappige toevoeging:
[ afbeelding ]
Jaaa hij is leukquote:Op dinsdag 24 september 2024 19:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind em ook wel leuk. Die luchtballon is wel een grappige toevoeging:
[ afbeelding ]
Die is ook wel heel gaaf. Maarja keuzes.....quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:54 schreef Ama het volgende:
Ik vind die nieuwe kerstset leuk maar mijn wishlist is al veel te lang.Moet eerst de nightmare before christmas set nog kopen.
Ik ben groot fan van de film dus voor mij is de keuze heel makkelijk.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaaa hij is leuk
[..]
Die is ook wel heel gaaf. Maarja keuzes.....
alweer?quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:32 schreef Ama het volgende:
Ik heb bijna mijn Harry Potter LEGO set af met Hedwig en de boeken enz maar er ontbreken twee steentjes om het laatste zakje af te maken.
(Verwacht ze morgen wel in de brievenbus)
Dit zijn twee dezelfde dus dit keer was het mijn schuld niet.quote:
Ja, dat hebben ze eerder gedaan. Geswitched van sneeuwsoort. Het irritante is dat als je dan de boel om bouwt naar zelfde soort sneeuw, klopt het toch ergens niet (eerste serie huisjes hadden deels witte daken, latere huisjes helemaal witte daken).quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:03 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg jammer dat ze voor een ander soort sneeuw hebben gekozen. Past wat dat betreft niet echt bij de eerdere sets. De luchtballon is wel een leuke toevoeging zo.
Maar goed, ik mag toch geen nieuwe kerstsets meer kopen…
Ben wel benieuwd naar de gratis kerstsetjes bij X euro aan lego van dit jaar. Die zijn nog niet aangekondigd, toch?
Ik heb ook een paar sets van AE, maar het 'echte' werk is mijns inziens nog leuker. Alles past gewoon net beter in elkaar etc waardoor er een stuk minder frustatie is omdat iets constant uit elkaar flikkert als je een groter stuk op een ander groot stuk wilt klikkenquote:Op zaterdag 28 september 2024 13:13 schreef KoningWouter het volgende:
Ben ook maar eens gaan oriënteren of ik Lego nog leuk vind en heb wat sets op Ali Express gekocht. Ben nu bezig met mijn eerste in elkaar aan het zetten en het is top!
Ik zal straks eens wat foto's plaatsen.
Ja dat is me voor het inkomen van de hobby me nog even wat te veel aan de prijs. Ben nu een Lego technic auto van 1200 stukjes in elkaar aan het zetten en alles past prima. De kwaliteit is goed.quote:Op zaterdag 28 september 2024 13:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar sets van AE, maar het 'echte' werk is mijns inziens nog leuker. Alles past gewoon net beter in elkaar etc waardoor er een stuk minder frustatie is omdat iets constant uit elkaar flikkert als je een groter stuk op een ander groot stuk wilt klikken![]()
Natuurlijk kun je een discussie houden of dat 3 a 4x de prijs waard is
Oh ja absoluut, als je er net mee begint of wil zien of het uberhaupt iets voor je is snap ik dat volkomen. Ik ben er een jaar of 3 geleden mee begonnen, ook met een Technic auto (800+ delen, de Senna GTR). Die was in de aanbieding oid destijds en de prijs viel reuze mee, dan is het geen probleem.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is me voor het inkomen van de hobby me nog even wat te veel aan de prijs. Ben nu een Lego technic auto van 1200 stukjes in elkaar aan het zetten en alles past prima. De kwaliteit is goed.
Maar ik heb 8 sets besteld of zo waaronder de Millenium Falcon dus we gaan zien of ik zo blij blijf met mijn aankopen.
Maar die set is dus bij Lego 850 euro. Dat gaat me op dit moment een beetje te ver.
Maar ik kan begrijpen dat het echte werk nog leuker is hoor. Maar als ik dus de dingen die ik nu heb besteld bij Lego zou doen zou ik duizenden euros kwijt zijn geweest. Nu heb ik er 500 euro in geïnvesteerd en heb, tot nu toe, nog een hoop plezier er mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |