De ochtendsessie slaan ze zoals gebruikelijk ook over ... dus wordt weer ff zoeken waar te kijken ... ah BBC2 oaquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:50 schreef Felagund het volgende:
Jeroen Stekelenburg helemaal verontwaardigd dat hij vragen in het Engels moest stellen.
gewoon stiekem met je oortjes in op je mobiel kijkenquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:06 schreef golfer het volgende:
Verdorie. Ik ga de finale van de 400m. met Bol missen vanwege theaterbezoek.
De nadaquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
De ochtendsessie slaan ze zoals gebruikelijk ook over ... dus wordt weer ff zoeken waar te kijken ... ah BBC2 oa
Ik had sws wel iets gevonden, deze was vroeger zonder login/account .. toch maar ff aangemeld voor de zekerheid . Kan altijd van pas komenquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
De nada![]()
https://eurovisionsport.c(...)0301__24-01031_event
Ok, sorry voor de overlast....quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had sws wel iets gevonden, deze was vroeger zonder login/account .. toch maar ff aangemeld voor de zekerheid . Kan altijd van pas komen
No pasa nada .. no te preocupes... Hup Femke , ze zit in de laatste heat en Lieke in de derde dacht ik ... Maar eerstquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, sorry voor de overlast....
Lieke zit in heat 2, Femke in heat 4.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:53 schreef chufi het volgende:
No pasa nada .. no te preocupes... Hup Femke , ze zit in de laatste heat en Lieke in de derde dacht ik ... Maar eerst
moet Nadine Visser al aan de slag
Ik bedoel natuurlijk Sofie Dokter op de vijfkamp
En daar ook gewoon een groot deel van je bijdrage mee opvullen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:50 schreef Felagund het volgende:
Jeroen Stekelenburg helemaal verontwaardigd dat hij vragen in het Engels moest stellen.
hebben ze dat toch al opgelost.. door maar 2 tijdsnelsten door te laten ...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:02 schreef Riofan83 het volgende:
Ik tel er 12 en die passen precies in twee halve finales
Baan 5. Volgens mij kijken ze eerst naar seriewinnaars.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:55 schreef Riofan83 het volgende:
Vijfde tijd voor Bol, dat betekent dan dat ze vanavond uit baan 3 of 4 moet starten? Neem aan dat de nummers 1 tot en met 4 de gunstige banen 5 en 6 onderling verdelen?
Klaver, Diggs en Holmes komen het dichtst in de buurt, denk ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen titelverdediger Miller-Uibo, Paulino, Eid Naser dus nee.
Vanavond weten we meerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klaver, Diggs en Holmes komen het dichtst in de buurt, denk ik.
Klopt. Klaver in de eerste halve finale in baan 5 en Bol in de tweede halve finale in baan 5.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Baan 5. Volgens mij kijken ze eerst naar seriewinnaars.
Krijg je toch mooi het gelul van Sedoc voor terugquote:
En Dafnequote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Krijg je toch mooi het gelul van Sedoc voor terug
Dan moet ze wel een seconde harder lopen dan ze tot nog toe gedaan heeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:54 schreef Riofan83 het volgende:
Ik verwacht de Britse Nielsen op het podium.
Achilles pees kapot ..... hoopt op een snel herstel..... na operatie in Barcelona om mogelijk de Spelen nog te halenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:29 schreef Starflyer het volgende:
Vicente geblesseerd tijdens het hoogspringen en uit de vijfkamp.
Live sport is bijzaak. Dat weet iedereen nu toch wel?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:06 schreef Starflyer het volgende:
NOS vindt herhalingen belangrijker dan live sport
Dan maar de BBC
Hopelijk straks prof dr ing Sedocquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Live sport is bijzaak. Dat weet iedereen nu toch wel?
Maar lieten wel de 1500m zienquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Live sport is bijzaak. Dat weet iedereen nu toch wel?
BBC is ook druk met herhalen van de ochtend.
Vooral irritant dat de bbc commentator het nodig vind om over hoe ze genoemd wil worden begon. Boeit me geen reet.quote:
Hoe wil ze dan genoemd worden?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Vooral irritant dat de bbc commentator het nodig vind om over hoe ze genoemd wil worden begon. Boeit me geen reet.
Tis wat.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Vooral irritant dat de bbc commentator het nodig vind om over hoe ze genoemd wil worden begon. Boeit me geen reet.
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:24 schreef Nober het volgende:
Dacht even dat Nordas de Noor zijn naam was.
Dat is voor veel atletes te hoog.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:20 schreef Nober het volgende:
Waarom beginnen ze bij hoogspringen niet op 1.95?
Qua kleur toch prima geel?quote:
Vals is vals?quote:
Te gespierd. Zwempostuur.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:55 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dat was erg overtuigend![]()
Knappe dame trouwens die Lieke Klaver
Haha ja bij die zwemmers is het me ook iets te gespierd...bij Lieke zit het wat dat betreft nog wel aan de goede kant van de streepquote:
quote:
ja echt op 80%quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:01 schreef franklop het volgende:
Bol loopt wel veel ontspanner dan Klaver
Ze dacht ik moet op kop dus trok ff aan ...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:03 schreef Bill_Hillie het volgende:
Femke loopt erbij alsof het een zondagochtendtraining is.
Nee die liep een beetje verkrampt de laatste ronde ...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:06 schreef Remco het volgende:
Ik geloof niet helemaal dat Klaver krachten heeft gespaard.
Verheij had ook vaak het overzicht niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:31 schreef heywoodu het volgende:
Je merkt echt aan alles dat Joris tot het stoppen van Stefan Verheij nóóit een meerkamp gekeken heeft.
Joris mongool, stukje schreeuwen, werken bij de NOS aidsquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:31 schreef heywoodu het volgende:
Je merkt echt aan alles dat Joris tot het stoppen van Stefan Verheij nóóit een meerkamp gekeken heeft.
En bij het kogelstoten eindigt hij als laatste met een stoot van 13,54 terwijl de Fransman Gletty maar liefst 16,95 stoot.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:37 schreef Starflyer het volgende:
Sven Jansons springt 7.79 in zijn eerste sprong, een PR
Zijn PR is ook de minste van allemaal, dus niet erg verwonderlijk dat hij als laatste eindigde.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:07 schreef golfer het volgende:
[..]
En bij het kogelstoten eindigt hij als laatste met een stoot van 13,54 terwijl de Fransman Gletty maar liefst 16,95 stoot.
Sven staat na 3 onderdelen op de 6e plek van de 10 deelnemers.
Oh, 21:00 uur lokale tijd en 22:00 uur Nederlandse dus?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:46 schreef Nober het volgende:
It's the final countdown!
Nog ruim 11 uur!
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het wel algemeen bekend was dat er 1 uur tijdsverschil is met Schotland.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, 21:00 uur lokale tijd en 22:00 uur Nederlandse dus?
True, maar soms passen ze aan voor lokale tijd of ik keek op Nederlandse site, weet het niet meer.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel algemeen bekend was dat er 1 uur tijdsverschil is met Schotland.
Ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:15 schreef heywoodu het volgende:
Is dat Dafne Schippers als co-commentator?
En dan zijn er mensen die WIDM willen kijkenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:54 schreef Zipportal het volgende:
Programma (tijden onder voorbehoud):
20.05 uur: Finale polsstokhoogspringen (v)
20.10 uur: Halve finales 60 meter horden, met Geerds (m)
20.30 uur: Zevenkamp hoogspringen met Jansons (m)
20.40 uur: Finale hink-stap-springen (m)
20.45 uur: Halve finales 60 meter, met Seedo (v)
21.15 uur: Finale 3.000 meter (v)
21.40 uur: Finale 3.000 meter (m)
22.00 uur: Finale 400 meter, met Bol en Klaver (v)
22.10 uur: Finale 400 meter (m)
22.30 uur: Finale 60 meter horden, eventueel met Geerds (m)
22.45 uur: Finale 60 meter, eventueel met Seedo (v)
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die WIDM willen kijken
Daarom een tweede schermquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ben vooral blij dat Jeroen Stomphorst niet de presentator van dienst is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:00 schreef Szura het volgende:
Dione is maar een ouwe tang geworden, mede dankzij dit kapsel
Zo boeiend is indoor atletiek nou ook weer niet. Even om 10 uur inschakelen ter voorkoming van spoilers.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij loopt onder protest mee.quote:
Ah jaquote:
Toch blijft dat apart. Even naar de beelden kijken en dan alsnog mee mogen lopen. Laat de jury toch bepalen.quote:
Dat zag je bij het outdoor WK vorig jaar ook al.quote:
Dat past precies (niet) .. Nu horden.. Seedo kijken we even op een tweede scherm, en bij de 400m is het Mol-geweld net afgelopenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zullen wel zo snel mogelijk verder willen gaan zonder verdere discussie. Hij is toch gediskwalificeerd.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:16 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Toch blijft dat apart. Even naar de beelden kijken en dan alsnog mee mogen lopen. Laat de jury toch bepalen.
Ja, maar natuurlijk niet tegelijk met live sportquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Spanjaard was eerste, maar die was gediskwalificeerd.quote:
Maar die Fransoos leek me ook eerder op de lijnquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Spanjaard was eerste, maar die was gediskwalificeerd.
1 Milan TRAJKOVIC 7.53 Qquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:22 schreef Szura het volgende:
Hm, ze hebben dus toch al een eerste heat uitslag?
Twee nummers 2 ja, op zich wel logisch gezien die finishquote:
Op duizendsten gelijk dus. Dat laatste lijkt mij het meest logische ja, gezien het aantal banen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Twee nummers 2 ja, op zich wel logisch gezien die finish
Net zoals we gisteren drie nummers twee hadden op de 400m
Op de 60m lijkt me dat wel problematischer, dat wordt wellicht loten straks. Of één tijdsnelste minder.
Lijkt mij niet de snuggerste, zijn IQ is lager dan de afstand die hij loopt.quote:
Waarschijnlijk blijft hij staan tot aan de finale om alsnog te willen meelopenquote:
De verspringbakaanloopbaan is zeker net te kort, ander kon daar nog iemand lopenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op de 60m lijkt me dat wel problematischer, dat wordt wellicht loten straks. Of één tijdsnelste minder.
Tijdsnelsten werden gisteren ook geschrapt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is ook wel netter dan het loten wat we vorig jaar hadden, met twee namen in een zakje en de naam die eruit werd gehaald mocht naar de finalequote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Tijdsnelsten werden gisteren ook geschrapt.
Ik eet een appelflapquote:
Hier nog wat avondeten (pasta), dadelijk thee.quote:
Robots.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:38 schreef heywoodu het volgende:
"Technically sound", Gregory, niet "Technical sound".
We weten nu wel dat degene die op 200 meter voorop ligt eigenlijk een voordeel heeft!quote:
In de weg lopen kan wel hoor ik net.quote:
Goede analyse van onze prof. dr. ir. Sedoc.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We weten nu wel dat degene die op 200 meter voorop ligt eigenlijk een voordeel heeft!
BBC is net zo nu. Ook Bol gezeur.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:42 schreef Szura het volgende:
Nu alweer helemaal klaar met die tyfus NOS
Scheelt wel weer overacting van Joris.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:44 schreef Starflyer het volgende:
Technische nummers zijn blijkbaar niet zo interessant om uit te zenden
Allicht Nederlandse voorouders?quote:
Lijkt me wel met zo'n naam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |