Klinkt goed, die Franse keuken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:55 schreef Oriente het volgende:
Scrambled Eggs on a toast met bacon en een Cola Zero in een klein Frans restaurantje in Luxemburg stad. @:KingRoland
Heb liever een korean bbq maat (in de avond natuurlijk) maar eet smakelijkquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:55 schreef Oriente het volgende:
Scrambled Eggs on a toast met bacon en een Cola Zero in een klein Frans restaurantje in Luxemburg stad. @:KingRoland
Ik eet geen slakken, Niekquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Klinkt goed, die Franse keuken.
Donderdag nog geweestquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb liever een korean bbq maat (in de avond natuurlijk) maar eet smakelijk
Ik zal jou eens scramblen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:55 schreef Oriente het volgende:
Hahgay.gifquote:
Nice. Enjoy.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:54 schreef Oriente het volgende:
We zitten nu in een kattencafé @:Coco @:Salina @:GGMM
Een naaktkat, meerdere Main Coones en nog wat andere soorten. Lopen zo over je tafeltje heen
Smerige bendequote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:54 schreef Oriente het volgende:
Een naaktkat, meerdere Main Coones en nog wat andere soorten. Lopen zo over je tafeltje heen
Vies, Patrick.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:54 schreef Oriente het volgende:
Met jouw smerige eetpatroon zou ik me geen zorgen maken om wat kattenhaarquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lekkere kattenhaartjes in je eten
Dit zegt heel veel over FA GGMM.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met jouw smerige eetpatroon zou ik me geen zorgen maken om wat kattenhaar
Ik noteer het even.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:36 schreef KingRoland het volgende:
Blauwe druiven in de aanbieding bij de AH op maandag
Bedankt maat, ik ben dol op blauwe druivenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:36 schreef KingRoland het volgende:
Wat toevallig. De witte druiven zijn in de aanbieding bij de Lidl.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:36 schreef KingRoland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |