SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Startlijst
https://www.procyclingsta(...)anche/2024/startlist
De Vrouwen
Parcours
Tijdschema
Start: 09:35
Finish: 13:40
Volledig schema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Startlijst
https://www.procyclingsta(...)donne/2024/startlist
TV
Eurosport: vanaf 12:00
Sporza: vanaf 12:00 (VRT 1, tijdens het heilige journaal kijkt U verder op VRT Canvas)The owls are not what they seem
quote:***** Tadej Pogacar
****Daniel Martinez, Tom Pidcock
*** Tim Wellens, Sepp Kuss, Romain Gregoire, Ben Healy, Lennert Van Eetvelt
** Maxim Van Gils, Lenny Martinez, Kevin Vauquelin, Magnus Sheffield, Attila Valter, Toms Skujins, Marc Hirschi, Andrea Bagioli, Bastien Tronchon, Alberto Bettiol, Michal Kwiatkowski, Dylan Teuns, Matej Mohoric, Sergio Higuita, Isaac Del Toro, Valentin Madouas, Neilson Powless, Quinn Simmons Christophe Laporte, Paul Lapeira
* Bart Lemmen, Stephen Williams, Davide Formolo, Julian Alaphilippe, Thymen Arensman, Jan Christen, Richard Carapaz, Kevin Vermaerke, Warren Barguil, Lorenzo Rota, Romain Bardet, Alexander Kamp, Carlos Canal, Lennard Kämna, Filippo Zana, Simone Velasco, Milan Vader, Kasper Asgreen, Mikkel Honoré, Benoit Cosnefroy, Antoine Huby, Magnus Cort, Ivan Garcia Cortina, Torstein Træen, Cristian Rodriguez, Giovanni Aleotti, Ben Tulett, Davide De Pretto, Sylvain Moniquet, Guillaume Martin, Mauri Vansevenant, Andrea Vendrame, Nans Peters, Mark Donovan, Vincenzo Albanese, Riley Sheehan, Simon Clarke, Axel Zingle, Gianluca Brambilla, Nicola Conci, Gianni Vermeersch, Michael Gogl, Axel Mariault, Quinten Hermans
Mooiquote:
Dus eigenlijk zeg je dat de volgende keer nog meer namen genoemd moeten worden?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En dan ontbreekt nog de naam van 2 a 3 kanshebbers
Gewoon op je mobiel kijken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zaterdagmiddag een crematie, hopelijk nog op tijd thuis om de finale te kijken.
Hup Vosjequote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:44 schreef Szura het volgende:
Genotskoers
Hopelijk weer kutnijd bij SS Worx
Vrees dat dit te zwaar is voor Vos, tenzij ze de klimcapaciteiten van 10 jaar geleden weer terugvindtquote:
2021 finale genotquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:19 schreef Faraday01 het volgende:
Om alvast in de stemming te komenmatig lijstje winnaars wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Michiel Elijzen zit niet meer in de koers om zijn renners op te laten warmen op de rollersquote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:04 schreef Steven184 het volgende:
Grootste angst is natuurlijk dat we live gaan met nog 50km te gaan en alles al uit elkaar ligt door het weer.
Ik was er gerust op toen ik las dat Sporza al van 12u uitzond, maar dat is natuurlijk voor de vrouwenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:04 schreef Steven184 het volgende:
Grootste angst is natuurlijk dat we live gaan met nog 50km te gaan en alles al uit elkaar ligt door het weer.
Het lijkt er een beetje op dat we Wout en Mathieu hier ook niet zo vaak meer aan de start zien, puur omdat ze deze al hebben afgevinkt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:31 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik was er gerust op toen ik las dat Sporza al van 12u uitzond, maar dat is natuurlijk voor de vrouwen![]()
Ik vind dit eigenlijk een redelijk zwak deelnemersveld, een beetje de Parijs-Roubaix-ziekte.
Terwijl de gravel toch wat dichter bij hun interesse zou moeten liggen, maar ik snap ook wel dat die inmiddels andere dingen hebben aangestipt op de kalender.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het lijkt er een beetje op dat we Wout en Mathieu hier ook niet zo vaak meer aan de start zien, puur omdat ze deze al hebben afgevinkt.
Ik had Wout nog wel verwacht, en dat-ie daarna op training zou gaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Terwijl de gravel toch wat dichter bij hun interesse zou moeten liggen, maar ik snap ook wel dat die inmiddels andere dingen hebben aangestipt op de kalender.
Ja of de Strade nog eerder, zodat ie weer lekker op een berg kan zitten naar MSR.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:51 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik had Wout nog wel verwacht, en dat-ie daarna op training zou gaan.
Voor Mathieu zou het twee weken worden om de rest te overbruggen, en dat is een lange periode.
Dan zou de Strade Bianchi een week later op de kalender moeten, en de TA een week vroeger.
Wout is de enige renner die Kuurne, Plouay en de Strade kon winnenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Malle Mauro. Wout van Aert heeft de Strade Bianche al eens gewonnen en dus is de koers al lang en breed een monument.
Het probleem is de tijd die nodig is voor een hoogtestage. Dat kost minstens 2 weken en daarna moet je lichaam nog aanpassen dus het kost je bijna 3 weken. Als je nu Strade fietst (en je wil ook MSR fietsen) dan dan je in feite pas weer op hoogte na je voorjaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:51 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik had Wout nog wel verwacht, en dat-ie daarna op training zou gaan.
Voor Mathieu zou het twee weken worden om de rest te overbruggen, en dat is een lange periode.
Dan zou de Strade Bianchi een week later op de kalender moeten, en de TA een week vroeger.
Of het najaar? Najaar kan wel wat mooie koersen krijgen om naar uit te kijken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja of de Strade nog eerder, zodat ie weer lekker op een berg kan zitten naar MSR.
Of powerplay van de Amerikanen (Discovery)?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:05 schreef Aguero het volgende:
Zijn dit de Belgen of de Italianen die ons hier beflikkeren?
Zou het echt?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:07 schreef Abrikozentaart het volgende:
Heeft denk ik te maken met tv rechten
Denk dat Sporza enkel een sublicentie voor België heeft gekocht bij ESquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:05 schreef Aguero het volgende:
Paaps complot.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:05 schreef Aguero het volgende:
Geen idee hoe die Niels Vandeputte is, maar dat zullen wel geen heel intelligente gesprekken aan tafel zijn 's avonds.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:18 schreef DiegoFuser het volgende:
De hele simpele Yara Kastelijn zit mee voorin
Die heeft nu flink wat muntjes nodigquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:18 schreef DiegoFuser het volgende:
De hele simpele Yara Kastelijn zit mee voorin
Discovery extra clausule op laten nemen in het exclusiviteit contract voor Italiaanse wedstrijden?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat zijn dit voor praktijken bij Sporza?
En waarom die irritante piep?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop niet dat Sporza hier een gewoonte van gaat maken
Engels commentaar, niet te harden.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:44 schreef TAmaru het volgende:
ik vind het commentaar op Eurosport ook echt prima
Ik versta er niks van, ze mixen daar het geluid echt zo beroerd. En dan continu andere items er tussendoor, vreselijk, om maar niet over die reclames (met bizar geluidsniveau) te sprekenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:44 schreef TAmaru het volgende:
ik vind het commentaar op Eurosport ook echt prima
Laatste 50km is identiek aan de mannen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:05 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Dus we missen nu ook de vier stroken waar Poga zometeen gaat huishouden?
Op alle manieren lijkt de Strade compleet vernacheld.
Gelukkig zijn de wielrenners dat niet met je eens.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Zo ik kijk nu ook naar deze mooie doch behoorlijk overschatte semi-klassieker.
Leuke gimmick, mooie omgeving maar 'zesde monument' is wat overdreven.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de wielrenners dat niet met je eens.
Inderdaad, Gent-Wevelgem is natuurlijk het zesde monument.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Leuke gimmick, mooie omgeving maar 'zesde monument' is wat overdreven.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Inderdaad, Gent-Wevelgem is natuurlijk het zesde monument.
Settore 5-8. Dat is de Strade, waar de (semi-)beslissing idealiter zou moeten vallen...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Laatste 50km is identiek aan de mannen.
Wereldkampioen Gravel!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:14 schreef Szura het volgende:
De nooit winnende Niewiadoma ziet er erg sterk uit
Was er maar een OP met dat soort info.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:15 schreef Tjacka het volgende:
Hoe laat is de finish bij de mannen. Het is prachtig weer
Ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:15 schreef Tjacka het volgende:
Hoe laat is de finish bij de mannen. Het is prachtig weer
van achter.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waar komt die EF ineens vandaan dan?
Movistar tactics.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:35 schreef TheArt het volgende:
ELB moet heel zeker zijn dat ze Kopecky kan kloppen. Anders rijdt ze zoals gewoonlijk weer heel dom.
Ja ga dan gewoon stil staan maar nee hoor gewoon tempo rijdenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:37 schreef TheArt het volgende:
ELB accepteert het ook echt gewoon dat Kopecky amper meer overneemt
Maar ja, doe je dat niet dan wordt je 4de.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:37 schreef TheArt het volgende:
Ja dan word je maar 4e, maar dit slaat ook helemaal nergens op. Winnen ga je nooit.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar ja, doe je dat niet dan wordt je 4de.
Gewoon enorm blij met 2e plaats. Ze denkt geeneens aan winnen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit kan toch gewoon niet. Zo lang prof ook al, maar nog steeds het spelletje niet snappen.
Kennelijk ook een ploegleider van niksquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit kan toch gewoon niet. Zo lang prof ook al, maar nog steeds het spelletje niet snappen.
Voor een renster met het palmares van ELB is dat wel een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gewoon enorm blij met 2e plaats. Ze denkt geeneens aan winnen.
We hebben het hier over Longo Borghini, niet een Faulkner of Chabbey of zo.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mensen hier snappen echt niet dat er meer is dan enkel een eerste plek, ook qua prijzengeld en UCI-punten. 2de is gewoon een stuk beter dan 4de-6de worden.
Ik heb wel een abo natuurlijk voor die 39,99 per jaar. Heel erg de moeite waard.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:53 schreef Bugno3 het volgende:
Zou het hoofd van Lotte breder zijn dan van prime Dafne?
Precies daarom zijn die UCI punten de neergang van de sport. Mensen gaan voor een tweede of derde plek rijden.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mensen hier snappen echt niet dat er meer is dan enkel een eerste plek, ook qua prijzengeld en UCI-punten. 2de is gewoon een stuk beter dan 4de-6de worden.
Erg benieuwd waar die op heeft gekoerst in die eerste mtb wedstrijdenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook hier is Pieterse nog teruggevallen.
Punten voor Lidl-Trek niet echt van belang.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies daarom zijn die UCI punten de neergang van de sport. Mensen gaan voor een tweede of derde plek rijden.
Wel beetje vreemd dat Kopecky niet meer overnam; ze had duidelijk enorm veel overschot. Aan de streep zag ze eruit alsof ze net haar dagelijkse bakje koffie had gehad, niet alsof ze net een klassieker had gewonnenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:37 schreef TheArt het volgende:
Ik wil niet eens weten wat voor geluid ze dan produceert.quote:
Het is en blijft Koplacky. Ze voelde zich schijnbaar ook niet super.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:45 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wel beetje vreemd dat Kopecky niet meer overnam; ze had duidelijk enorm veel overschot. Aan de streep zag ze eruit alsof ze net haar dagelijkse bakje koffie had gehad, niet alsof ze net een klassieker had gewonnen
Ben gaat iedereen op minuten rijden.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Het vertrouwen in Powless moet gigantisch zijn.
Mja, waarom zou je overnemen als de ander ook zonder jouw overname gewoon maximaal door knalt?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:45 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wel beetje vreemd dat Kopecky niet meer overnam; ze had duidelijk enorm veel overschot. Aan de streep zag ze eruit alsof ze net haar dagelijkse bakje koffie had gehad, niet alsof ze net een klassieker had gewonnen
Goed fatsoen. Maar misschien bestaat dat in het moderne wielrennen niet meer.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, waarom zou je overnemen als de ander ook zonder jouw overname gewoon maximaal door knalt?
Die is ook pas 33.. had hier qua leeftijd nog prima mee kunnen doenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Moreno Moser Dag, althans bij deze koers moet ik altijd aan hem denken.
Wat betreft leeftijd wel ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is ook pas 33.. had hier qua leeftijd nog prima mee kunnen doen
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:02 schreef TheArt het volgende:
Kwiat is gevallen samen met iemand van Soudal-Quick Step.
Dat was wel te verwachten toch? Samen met Dani iemand die je vooral noteert vanwege februari.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:17 schreef The_Undertone het volgende:
Van Eetvelt in de eerste gelederen
Ga even naar de Belg en je weet het antwoord.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijken jullie op Eurosport of bij de Belg?
Ik koester podiumhoop voor 'm.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was wel te verwachten toch? Samen met Dani iemand die je vooral noteert vanwege februari.
Die kan beter met pensioen.quote:
Als iets eenmalig gebeurt is dat een incident.quote:
Mensen zonder de Player.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Heel vervelend, dat fietsen tussen de reclames door de hele tijd.
Zou eigenlijk een WLR ban moeten zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen zonder de Player.
De leegheid van die levens schokt me.
Maar ik heb de Player slimmen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen zonder de Player.
De leegheid van die levens schokt me.
Waarom zet je dan de TV stream aan?quote:
Potjakker kan dit weer ook wel hebbenquote:
Ben je zo achterlijk? Ik heb zowel de televisie als de Player aanstaan, daar laatstgenoemde een minuut achterloopt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zet je dan de TV stream aan?
op een berg, in spanje, op een berg?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:36 schreef Steven184 het volgende:
Waar is Wout? Waar is Matje? Waar is Rogla?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |