abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212669485
Doodzonde dat Roglic, Vingegaard, Evenepoel, Pogacar en Van der Poel elkaar zoveel ontlopen.
pi_212672108
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]

Je begint toch steeds meer te hopen dat deze jongen nog een keertje als Ricco afgevoerd gaat worden. Ons moment om te lachen, zeg maar.
Wat triest eigenlijk voor jou, dat jij hoopt op een afgang van dit supertalent, een van de grootste wielrenners uit de geschiedenis. Jammer dat je er niet onbevooroordeeld van kunt genieten. Er is gewoon geen enkele reden om aan te nemen dat hij gedopeerd zou zijn.
Mja
pi_212672111
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 23:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Doodzonde dat Roglic, Vingegaard, Evenepoel, Pogacar en Van der Poel elkaar zoveel ontlopen.
Ze verdelen gewoon slim de prijzen, en hun energie.
Mja
  zondag 3 maart 2024 @ 10:19:53 #229
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_212672388
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 10:00 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Wat triest eigenlijk voor jou, dat jij hoopt op een afgang van dit supertalent, een van de grootste wielrenners uit de geschiedenis. Jammer dat je er niet onbevooroordeeld van kunt genieten. Er is gewoon geen enkele reden om aan te nemen dat hij gedopeerd zou zijn.
Ik hoop ergens dat je gelijk hebt, maar geblondeerd haar? Dat zal hij niet hebben gedaan omdat het er zo prachtig uitziet.
pi_212672567
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 10:00 schreef TAmaru het volgende:

[..]
“The last thing I’ll say for the people that don’t believe in cycling, the cynics and the sceptics, I’m sorry for you. I’m sorry you can’t dream big and I’m sorry you don’t believe in miracles.”

Ja, er is inderdaad geen enkele reden aan te nemen dat hij gedopeerd is. Behalve dan dat hij al van jongs af aan wordt begeleid door Gianetti, Matxin en San Millán. En dat we in een tijdperk zitten waarin links en rechts de gedopeerde klimrecords worden gebroken en de gemiddelde snelheden hoger dan ooit liggen. Solotje van 80km in Strade, moet kunnen joh.

En dat geblondeerde haar is inderdaad wel de kers op de taart . Ze zitten ons gewoon uit te lachen en belachelijk te maken, zo extreem in-your-face is het.
pi_212672595
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Voorgaande jaren waren die koersen niet bij de Belg
Milaan-San Remo heb ik vorig jaar nog bij VTM gezien
  zondag 3 maart 2024 @ 10:51:29 #232
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_212672757
:z
Put these foolish ambitions to rest.
pi_212672776
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 10:37 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Milaan-San Remo heb ik vorig jaar nog bij VTM gezien
VTM heeft inderdaad wat dealtjes met Discovery/Eurosport gefixt (net zoals Sporza dat dus voor de Strade Bianche heeft gedaan). Zo zonden ze vorig jaar ook zes etappes van de Giro uit. Maar Discovery/Eurosport is de exclusieve rechtenhouder van de RCS-koersen, zowel in Nederland als in België. Blijkbaar zijn ze wel bereid sublicenties af te staan als er genoeg betaald wordt.
pi_212674684
quote:
10s.gif Op zondag 3 maart 2024 10:35 schreef Pistolero het volgende:

[..]
“The last thing I’ll say for the people that don’t believe in cycling, the cynics and the sceptics, I’m sorry for you. I’m sorry you can’t dream big and I’m sorry you don’t believe in miracles.”

Ja, er is inderdaad geen enkele reden aan te nemen dat hij gedopeerd is. Behalve dan dat hij al van jongs af aan wordt begeleid door Gianetti, Matxin en San Millán. En dat we in een tijdperk zitten waarin links en rechts de gedopeerde klimrecords worden gebroken en de gemiddelde snelheden hoger dan ooit liggen. Solotje van 80km in Strade, moet kunnen joh.

En dat geblondeerde haar is inderdaad wel de kers op de taart . Ze zitten ons gewoon uit te lachen en belachelijk te maken, zo extreem in-your-face is het.
Maar wat heb je er als wielervolger/liefhebber nou precies aan om zelf maar aannames te doen en te suggereren dat bijzondere prestaties gerelateerd zijn aan dopinggebruik. Ik sta er gewoon zo in: ik weet het niet, al die lui die maar wat aannames doen weten het ook niet, dus ik geniet gewoon van de sport en mocht er vals gespeeld worden hoop ik dat de boosdoeners op een dag gepakt worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')