Daar gaat het niet om, gaat om de psychologie er achter.quote:Op donderdag 29 februari 2024 01:10 schreef marky het volgende:
[..]
De mensen die wat gepakt hebben staan gewoon anders in het spel. Het waren veel lagere bedragen dan vorig jaar. De schade was niet zo groot.
Precies. van de 1 kan ik het begrijpen en de snelle graaiers hebben hun ware gezicht laten zienquote:Op donderdag 29 februari 2024 01:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, gaat om de psychologie er achter.
Ik heb vorig jaar als het enige seizoen van BB niet gekeken. Vond het de eerste afleveringen te veel geschreeuw en volgde EJVJLquote:Op donderdag 29 februari 2024 01:16 schreef freaky40 het volgende:
Beetje hetzelfde als bij Michelangelo vorig jaar.
Wat een onzin. Zou je niet zeggen als Ashley het had gepakt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 01:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Precies. van de 1 kan ik het begrijpen en de snelle graaiers hebben hun ware gezicht laten zien
Klopt, die zit er vanaf dag 1 in, heeft de meeste nominaties gehad en in de draaideur geweest. Alice heeft 1 maand met haar vriendje en al een brief gehad. Sorbo zat er net 3 wekenquote:Op donderdag 29 februari 2024 01:18 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zou je niet zeggen als Ashley het had gepakt.
Met achteraf sorry zeggers zit de gevangenis vol, zei mijn mam altijdquote:Op donderdag 29 februari 2024 01:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Precies. van de 1 kan ik het begrijpen en de snelle graaiers hebben hun ware gezicht laten zien
Erg hypocriet ja.quote:Op donderdag 29 februari 2024 01:19 schreef Xilia het volgende:
[..]
Met achteraf sorry zeggers zit de gevangenis vol, zei mijn mam altijd
Die zit er niet zo heftig achter hoor. Vrij simpel op de helft gooi je dat er in. Wordt altijd gepakt. Karen is gewoon een slappe doos geweest wilde heel graag drukken. Gaat vervolgens doen alsof er niets aan de hand is en jankt vervolgen uren dat ze niets gegunt is. Ashley gunde het haar ook maar vind vervolgens dat je niet mag drukken behalve Karen dan. Het is plastic moraal.quote:Op donderdag 29 februari 2024 01:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, gaat om de psychologie er achter.
Ach gaan we het weer persoonlijk maken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 01:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zeg, Jan Pipo de Clown, ga eens wieberen jij?!
Mijn paps zei altijd, Sorry zeggen helpt niet, laten zien dat het je spijt en het de volgende keer anders/ beter doen, dan heeft het woordje sorry en spijt betuigen pas betekenisquote:Op donderdag 29 februari 2024 01:19 schreef Xilia het volgende:
[..]
Met achteraf sorry zeggers zit de gevangenis vol, zei mijn mam altijd
Genoeg is genoeg met dat getrol!quote:Op donderdag 29 februari 2024 01:22 schreef marky het volgende:
[..]
Ach gaan we het weer persoonlijk maken.
Ja ze is zielugggg. Hou toch op. Ze heeft voor Karen gekozen deze week omdat ze wist dat ze daarmee spelen kon. Ze kon gunnen zoveel ze wilde. Ze wist toch wel dat ze safe zat. Lekker moraalridder zo.quote:Op donderdag 29 februari 2024 01:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, die zit er vanaf dag 1 in, heeft de meeste nominaties gehad en in de draaideur geweest. Alice heeft 1 maand met haar vriendje en al een brief gehad. Sorbo zat er net 3 weken
Eens voor sommigen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 01:25 schreef spapaars het volgende:
Een online blaastest voordat je hier iets kunt posten zou een leuke uitvinding zijn.
Ja probeer het zelf eensquote:Op donderdag 29 februari 2024 01:25 schreef spapaars het volgende:
Een online blaastest voordat je hier iets kunt posten zou een leuke uitvinding zijn.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 01:25 schreef spapaars het volgende:
Dat maakt toch niet uit dat ze wat gepakt hebben. Zoals je zelf zegt indien ze niets hadden gepakt hadden Karen of Ashley ("de non-irritantjes") wel zelf iets gekocht. Was het dan wel oke geweest ?quote:Op donderdag 29 februari 2024 01:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens en Saaibeau had helemaal niets te willen met haar veel kortere verblijf dan andere, maar ging er wel als eerste voor. En Rot kon zich ook niet even inhouden anders had Ashley wel wat gepakt. Eigenlijk hebben alle irritantjes wat gepakt bij die veiling.
Ik slaap er zelfs meequote:Op donderdag 29 februari 2024 01:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ben er weg van. Dotteke heeft morgen weer genoeg te doen.
Voor iedereen: sweet dreams, met of zonder roze bril![]()
![]()
Dan wel uiteraard.quote:Op donderdag 29 februari 2024 01:28 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit dat ze wat gepakt hebben. Zoals je zelf zegt indien ze niets hadden gepakt hadden Karen of Ashley ("de non-irritantjes") wel zelf iets gekocht. Was het dan wel oke geweest ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |