Wel van eenzame kereltjes die daar op een muffe zolderkamer wonen en gaan lopen hoe kut het allemaal wel niet is in Amsterdam terwijl ze er nooit komen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hebt dus gewoon een enorm lage dunk van alles wat platteland en dorps is.
Ja, hetgeen dus net zo goed opgaat voor Randstedelingen die nog nooit een dorp hebben betreden.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wel van eenzame kereltjes die daar op een muffe zolderkamer wonen en gaan lopen hoe kut het allemaal wel niet is in Amsterdam terwijl ze er nooit komen.
Die zie ik hier eigenlijk niet.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, hetgeen dus net zo goed opgaat voor Randstedelingen die nog nooit een dorp hebben betreden.
... wat hebben die dan te zoeken in die schijtholen van gezapigheid?quote:
Wat er te zoeken is. Familie, vrienden, vakantie, een bedrijf dat er toevallig zit of wat dan ook.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... wat hebben die dan te zoeken in die schijtholen van gezapigheid?
Goh. Levendigheid aldus.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat er te zoeken is. Familie, vrienden, vakantie, een bedrijf dat er toevallig zit of wat dan ook.
Gezien de hoeveelheid zure reacties die er vandaan komen in topics als deze is dat ook maar beperkt.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid zure reacties die er vandaan komen in topics als deze is dat ook maar beperkt.
Dit.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:52 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat doet 'rechts' natuurlijk helemaal nooit, hè?
Helemaal mee eens. Wat een mislukking is dat mens zeg.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:49 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Zo hebben wij in Utrecht Lot van Hooijdonk van groenlinks die fout na fout na fout na fout maakt en ons al miljarden heeft gekost, die heeft nu al 8! moties van wantrouwen overleeft heeft op die manier.
Mee eens! Tevreden Amsterdamse hier, maar dat idee van een erotisch centrum zie ik faliekant mislukken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:41 schreef Harvest89 het volgende:
Geen slechte burgemeester hoor.
Ben het op veel punten met haar eens.
Alleen haar plannen voor het prostitutiebeleid vind ik idioot.
Halsema is goed in benoemen van slachtoffers, alleen bij de daderanalyse gaat ze vaak de mist in. Voorbeeld: een Israëlische bezoeker van een gaybar wordt door Marokkaanse jongeren in het oog geschoten met een gelblaster, maar volgens Halsema zijn corpsballen en conservatieve jongeren het probleem.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Het feit dat vrijwel de volledige gemeenteraad haar nog 6 jaar wil hebben is al een goed teken lijkt mij.
Plus,uit de OP:
Ook nam ze vaak een duidelijk standpunt in tegen antisemitisme, racisme en geweld tegen lhbti'ers en vrouwen.
Een standpunt innemen is makkelijk, dat zijn slechts woorden. Er daadwerkelijk effectieve actie op ondernemen, dat is moeilijk.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Het feit dat vrijwel de volledige gemeenteraad haar nog 6 jaar wil hebben is al een goed teken lijkt mij.
Plus,uit de OP:
Ook nam ze vaak een duidelijk standpunt in tegen antisemitisme, racisme en geweld tegen lhbti'ers en vrouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |