quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
White silence costs lives...
A'dam in een notendop. Woke hoofdstad van Nederland.
Wees gerust, zoals het de Randstad betaamd is het ook in de 21e eeuw nog volop bezig met het 'brengen van licht' in de duistere provinciequote:
Volgens het cbs zijn wij hier gelukkiger dan in Amsterdam, beetje leedvermaak mag wel toch?quote:
Kun je mij alsjeblieft vertellen wat ze zo goed heeft gedaan?quote:
Het feit dat vrijwel de volledige gemeenteraad haar nog 6 jaar wil hebben is al een goed teken lijkt mij.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:35 schreef thedeedster het volgende:
Kun je mij alsjeblieft vertellen wat ze zo goed heeft gedaan?
en ze wil graag cocaine via de apotheek kopenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:40 schreef golfer het volgende:
Ook nam ze vaak een duidelijk standpunt in tegen antisemitisme, racisme en geweld tegen lhbti'ers en vrouwen.
Danny.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:41 schreef Knip het volgende:
Natuurlijk is het verschrikkelijk dat zij nog 6 jaar burgemeester van Amsterdam wordt, maar wat zou het alternatief zijn?
Frans Timmermans?
Rutger Groot Wassink?
Jesse Klaver?
Tofik Dibi?
Waarom precies?quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:41 schreef Knip het volgende:
Natuurlijk is het verschrikkelijk dat zij nog 6 jaar burgemeester van Amsterdam wordt...
Blijkbaar wel.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:22 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Onbegrijpelijk. Dat mens is totaal niet geschikt voor deze functie.
Hoe weet je dat vrijwel de volledige gemeenteraad voor gestemd heeft als dat in een geheime stemming besloten is?quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Het feit dat vrijwel de volledige gemeenteraad haar nog 6 jaar wil hebben is al een goed teken lijkt mij.
Plus,uit de OP:
Ook nam ze vaak een duidelijk standpunt in tegen antisemitisme, racisme en geweld tegen lhbti'ers en vrouwen.
Omdat dat al bekend was vóór de geheime stemming.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:43 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat vrijwel de volledige gemeenteraad voor gestemd heeft als dat in een geheime stemming besloten is?
Sander Schimmelpenninckquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:41 schreef Knip het volgende:
Natuurlijk is het verschrikkelijk dat zij nog 6 jaar burgemeester van Amsterdam wordt, maar wat zou het alternatief zijn?
Frans Timmermans?
Rutger Groot Wassink?
Jesse Klaver?
Tofik Dibi?
Dat zegt echt helemaal niks, links staat er om bekend om elkaar een handje boven het hoofd te houden.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Het feit dat vrijwel de volledige gemeenteraad haar nog 6 jaar wil hebben is al een goed teken lijkt mij.
Plus,uit de OP:
Is Danny een Amsterdammer?quote:
En dat doet 'rechts' natuurlijk helemaal nooit, hč?quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:49 schreef ReplaR het volgende:
..links staat er om bekend om elkaar een handje boven het hoofd te houden.
Nee, moet dat?quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Is Danny een Amsterdammer?
Nee, juist niet.quote:
Dat klopt ja.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:52 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat doet 'rechts' natuurlijk helemaal nooit, hč?
Eerste deel kun je bestempelen als cliėntelisme.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Plus,uit de OP:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:19 schreef Pedroso het volgende:
GL is niet mijn partij maar Halsema doet het goed als burgemeester. Terecht dus dat de termijn verlengd wordt.
Kunnen ze nog eens zes jaar vanaf hun muffe, eenzame zolderkamer in boerenschijthol gaan doen alsof het daar afschuwelijk is, zonder er zelf ooit te komen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Een hoop blije users die uitgelaten zijn dat Halsema nog eens 6 jaar burgemeester van Amsterdam mag zijn.
Daarom juist, iedereen loopt over haar heen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:22 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Onbegrijpelijk. Dat mens is totaal niet geschikt voor deze functie.
Zoals Randstedelingen doen m.b.t. de provincie?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kunnen ze nog eens zes jaar vanaf hun muffe, eenzame zolderkamer in boerenschijthol gaan doen alsof het daar afschuwelijk is, zonder er zelf ooit te komen.
Volgens mij valt dat wel mee. Het gebeurt hier zelden dat iemand een topic opent over iets dat gebeurt in Jipsingboermussel en dat er dan een reeks stedelingen vervolgens allerlei zaaddodende plattitudes komen droppen hoe vreselijk het allemaal is zonder dat ze er ook komen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals Randstedelingen doen m.b.t. de provincie?
Zou wel die bekeringsdrang verklaren. Geen idee van wat dat is, de provincie, en toch willen opleggen wat de 'juiste wijze' is.
Dat er in de provincie geen steden zouden zijn bewijst mijn stelling wel een beetje he?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Het gebeurt hier zelden dat iemand een topic opent over iets dat gebeurt in Jipsingboermussel en dat er dan een reeks stedelingen vervolgens allerlei zaaddodende plattitudes komen droppen hoe vreselijk het allemaal is zonder dat ze er ook komen.
Tja, inhoudelijk ben je doorgaans kansloos.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:44 schreef KareldeStoute het volgende:
Mooi man, alle kereltjes weer woedend
Volgens mij doet ze het gewoon best degelijk in Amsterdam en is haar draagvlak daar ook wel prima op orde.
Dan resteert er weinig anders dan te lachen om de boze sneuneusjes.
Dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het gebeurt hier zelden dat iemand een topic opent over iets dat gebeurt in Jipsingboermussel
Dat zijn ook geen plaatsen die je als "boerenschijthol" zou duiden en daar komen de meeste van die treurige reacties vermoedelijk ook niet vandaan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat er in de provincie geen steden zouden zijn bewijst mijn stelling wel een beetje he?
Breda
Eindhoven
Tilburg
Maastricht
Groningen
Enschede
Nijmegen
Arnhem
Middelburg
Venlo
Den Bosch
Zwolle
Vlissingen
Zijn niet echt hutjes op de hei.
Je hebt dus gewoon een enorm lage dunk van alles wat platteland en dorps is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen plaatsen die je als "boerenschijthol" zou duiden en daar komen de meeste van die treurige reacties vermoedelijk ook niet vandaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |