Roni heeft sowieso voor Alice gekozenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn ashley en jimmy hebben ook Alice genomineerd begrijp ik
die heeft alice een positieve stem gegeven iddquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Roni heeft sowieso voor Alice gekozen
Ja klopt en tom maar dan komt ze wel een stem tekort nog. Of randy moet haar hebben gekozen ivm zijn stemming toen op haarquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Roni heeft sowieso voor Alice gekozen
3 op de bank hebben ze laten vallen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik denk dat Karen en Dilano worden gesaved met de meeste stemmen als ik het zo goed reken
Dilano 3 stemmen (Jimmy, Ronahi, Randy)
Karen 4 stemmen (Jimmy, Ashley, Tom, Glenn)
Alice, Danny, Sabeau, Tyron op de bank
Ik weet het echt niet meerquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja klopt en tom maar dan komt ze wel een stem tekort nog. Of randy moet haar hebben gekozen ivm zijn stemming toen op haar
Ronahi had niet voor Dilano gekozen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik denk dat Karen en Dilano worden gesaved met de meeste stemmen als ik het zo goed reken
Maar waarom gaan ze met z'n alle op Karen savenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:18 schreef greysbones het volgende:
Glenn
Tom
Ash
Jimmy zullen Karen saven
Hoe denkt Karen dan dat ze op de bank komt
jawel, ze heeft Ty, alice en dilano gekozen. sabeau niet en voelde ze zich schuldig overquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Ronahi had niet voor Dilano gekozen.
oh dus misschien Alice toch safe als ze genoeg stemmen heeft dan, maar weet ik niet, en ik denk niet dat Danny genoeg stemmen heeft, ik zie sowieso Tom al niet voor hem gaanquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
3 op de bank hebben ze laten vallen.
Ze mochten 3 namen noemenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar waarom gaan ze met z'n alle op Karen saven
3 op de bank hebben ze laten vallen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nee niet op sabeau daarvoor Alice gekozenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Ronahi had niet voor Dilano gekozen.
Volgens mij hebben ze dat niet gedaanquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar waarom gaan ze met z'n alle op Karen saven
Ohw, nja Trashley heeft Alice sws niet gesaved, ze wil haar eruit hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:22 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
jawel, ze heeft Ty, alice en dilano gekozen. sabeau niet en voelde ze zich schuldig over
Ja wel die had Karen Alice en Danny zijn naam genoemd. Ashley was beetje aan het lachen dat Tom het helemaal verkeerd had wat hij dacht wat hij gestemd had. Die heeft dilano gesaved denk ikquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oh dus misschien Alice toch safe als ze genoeg stemmen heeft dan, maar weet ik niet, en ik denk niet dat Danny genoeg stemmen heeft, ik zie sowieso Tom al niet voor hem gaan
Ik geloof niet dat Ash Ty Dylano of Sabeau zal gaan savenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Ohw, nja Trashley heeft Alice sws niet gesaved, ze wil haar eruit hebben.
Ja is een wraakzuchtig typje dus zeker weten dat ze Alice genomineerd heeftquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Ohw, nja Trashley heeft Alice sws niet gesaved, ze wil haar eruit hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |