Thee dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oef! Ik drink nooit koffie en op dit tijdstip moet ik er helemaal niet aan denken
Geef mij maar water!
Oef! Probeer het eens op een vrije weekenddag.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik kan me de laatste dag niet herinneren dat ik geen koffie gedronken heb.
Ik wilde even snel een plaatje zoeken van thee met een bitterkoekje, maar wat ik vond is zo mogelijk nog interessanter.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:35 schreef BillDauterive het volgende:
Thee mag ook!
[..]
Ja, precies! Heerlijk
Daar zit vast geen lekkere bite aan!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wilde even snel een plaatje zoeken van thee met een bitterkoekje, maar wat ik vond is zo mogelijk nog interessanter.
[ afbeelding ]
Nee, liever niet. Ik kan me de laatste dag niet herinneren, wat ik me nog wel herinner is dat ik een stevige hoofdpijn kreeg die spontaan weg ging toen ik toch een kopje koffie nam.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oef! Probeer het eens op een vrije weekenddag.
Nee, die moet je er dan zelf even bij denken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar zit vast geen lekkere bite aan!
Helpt dat? Ik zal het eens proberen bij een kater!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, liever niet. Ik kan me de laatste dag niet herinneren, wat ik me nog wel herinner is dat ik een stevige hoofdpijn kreeg die spontaan weg ging toen ik toch een kopje koffie nam.
Deze tip volg ik dan weer liever niet op.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Of gewoon op een stuiterbal kauwen terwijl je die thee drinkt, dat kan ook.
Als de hoofdpijn wordt veroorzaakt door een gebrek aan cafeïne dan helpt koffie wel ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Helpt dat? Ik zal het eens proberen bij een kater!
Niet, ik vond het nog wel zo'n goed idee.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Deze tip volg ik dan weer liever niet op.
Cola helpt bij mij wel bij een kater, daar zit ook cafeïne in!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als de hoofdpijn wordt veroorzaakt door een gebrek aan cafeïne dan helpt koffie wel ja.![]()
Bij een kater weet ik het niet, het pept wel een beetje op iig.
Probeer jij het eerst eens uit?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet, ik vond het nog wel zo'n goed idee.
Hm, ja. Dat helpt mij ook beter dan koffie bij een kater.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Cola helpt bij mij wel bij een kater, daar zit ook cafeïne in!
Als ik binnenkort eens gelijktijdig in het bezit ben van een kopje bitterkoekjesthee en een stuiterbal dan zal ik het zeker overwegen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Probeer jij het eerst eens uit?
Ja, dat is wel een goede. Ik heb het idee dat de prik goed werkt. Geen idee of het een soort van placebo-effect is, maar dat wil ik ook niet uitzoeken!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ja. Dat helpt mij ook beter dan koffie bij een kater.![]()
Waarschijnlijk omdat je het koud drinkt (ik iig wel) en je dan sneller meer kan drinken. Dan combineer je het oppeppende effect van cafeïne met meer vochtinname.
Daar zit nog wel wat in waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een goede. Ik heb het idee dat de prik goed werkt. Geen idee of het een soort van placebo-effect is, maar dat wil ik ook niet uitzoeken!
Ja, dat zijn ze niet meer gewend natuurlijk.quote:Ik ga naar bed. de nachtploeg is nu niet meer nodig en we willen de rest niet laten schrikken door te veel te posten. Dan moeten ze zoveel bijlezen. Slaap wel!
Twee Thai misschien ook welquote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kleine volwassenen als in kinderen?
Mwah. Zo'n bus is best stevig hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar zit vast geen lekkere bite aan!
Heerlijk in het zonnetje zittenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:43 schreef summer52 het volgende:
Zonnetje schijnt heerlijk dus deze oude kerel 🐈⬛ geniet er van.[ afbeelding ]
Hij is al 19 dus springt niet zomaar meer op de vensterbank en deze is ook heel erg smal. Daarom een bankje neergezet, plank op de radiator gelegd en een vensterbankverbreder. Zo kan hij gemakkelijker op de vensterbank komen en fijn naar buiten kijken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heerlijk in het zonnetje zitten
530 posts, een paar jaar geleden was je daarmee amper in de top 20 gekomen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heeft dan ook siësta's van twaalf uur per dag waarin die ons de hele tijd kan vervelen. Dus nogal logisch dat die ver bovenaan staat.
Ha bed uit, ik was pas om 4 uur thuisquote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:14 schreef NailQueen het volgende:
@:Strani we gaan de nachtsquad weer bij elkaar brengen. Jij hoort daar ook bij. Dus hup uit bed jij. Het fort moet bewaakt worden!
Ik plan vanavond wel thuis te zijn dus dit zou kunnen!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Strani heeft andere plannen vannacht en zal morgenavond extra veel posten om ons te verblijden!
Wilde nacht gehad?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ha bed uit, ik was pas om 4 uur thuis
Inderdaad jammer ja. Ik denk dat ik wel prioriteit geef aan IJsland, da's altijd wel een gezellige show.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
Ja! ik zit er klaar voor vanaf 20.45Jammer dat het elkaar overlapt.
Niet heel wild. Wel gezellig. De hele avond zo'n beetje de enige Nederlander tussen allemaal Noren geweest.quote:
Jemig wat vroegquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet bij jou thuisquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Hombre_Tigo?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik me tóch afvragen wie de H_T is die nu naast mij op de bank zit.
Heb je ze dit filmpje wel eens laten zien?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet heel wild. Wel gezellig. De hele avond zo'n beetje de enige Nederlander tussen allemaal Noren geweest.
Als revanche keihard Cha Cha Cha draaienquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:07 schreef Cyan9 het volgende:
M'n buurman begon te schreeuwen om half 6 's ochtends, en nu is m'n complete dag ontregeld.
Dus je hebt in je kelder gezeten?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet heel wild. Wel gezellig. De hele avond zo'n beetje de enige Nederlander tussen allemaal Noren geweest.
Haha nee beter van niet. Maar ze zullen het deep down ook wel aanvoelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb je ze dit filmpje wel eens laten zien?
Preciesquote:
Groot verschil ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
530 posts, een paar jaar geleden was je daarmee amper in de top 20 gekomen.
Bedoel je niet het F1 theme muziek?quote:
Wij juichen dit jaar ook Sainzquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:38 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp dat ik dit om 16:05 ook al had kunnen doen maar ik wil jullie allemaal feliciteren met de vierde wereldtitel van Verstappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |