Meestal is het wel wat subtieler te beschrijven, maar in dit geval is deze beschrijving wel perfect. Je mist in ieder geval zelfrespect als je zo'n ding aanschaft.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:17 schreef Farenji het volgende:
Fatbikes zijn voor tokkies, (wannabe) criminelen en andere losers.
Hier rijden er heel veel. Met name op de fietssnelweg naar de stad, voor de grote afstanden dus. Ik zie ze ook echt idiote dingen doen: bijvoorbeeld met een noodgang over de randweg fietsen, en dan twintig auto’s die erachteraan plakken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:15 schreef junkiesietze het volgende:
Iedereen zegt dat ze zo'n last hebben van fatbikes, maar ik zie er bijna nooit een rijdenook in den haag niet
250W en 25km/h is legaal, maar een 1000W begrenst op 25km/h gaat de politie achter komen als ze me aanhouden?quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
Helaas wel.
Heb er één gekocht toen de helmplicht werd aangekondigd en de fatbikes langzaam verschenen als alternatief, vooral omdat de trapondersteuning een stuk meer aanwezig is dan bij een ouderwetse ebike. Gewoon een legale, 250W motor, ondersteuning tot 25km/u, geen gashendel etc.
Maarja inmiddels rijden er zoveel mongolen en tokkiekinderen op dat ik liever niet als een van hun gezien wil worden. Dus denk dat ik hem binnenkort inruil voor een echte ebike nu je die fatbikes misschien nog kwijtraakt en voordat de regelgeving strenger wordt.
Jongeren ookquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:07 schreef Solotovski het volgende:
Volwassenen op een fatbike vind ik toch wel zo'n sneu gezicht
Ach, dat zijn nog kinderen.quote:
Dus jij wilt straks t liefst én een Mazda cabrio voor de deur, én een fatbike?quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:06 schreef junkiesietze het volgende:
Ik zie een cheap fattie op aliexpress 1000W48V20H staan voor 420euro![]()
Free shipping, want word verstuurd vanuit Frankrijk.
zit er aan te denken om er een te halen, gewoon als woon werk fietsie (wel gashendeltje erop knallen natuurlijk)
Wat voor fattie heb jij?
of ben je bang voor politie?
Ja mooi he, en heb ik ook nog een scootah en een cittaquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:46 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dus jij wilt straks t liefst én een Mazda cabrio voor de deur, én een fatbike?
Jij bent of heel erg in de pubertijd blijven hangen, of het is een midlife crisis.
Goede vraag eigenlijk. Ze kunnen er wel achter komen als ze de motor inspecteren, maar vraag me af of ze zo ver gaan als die sowieso al gewoon binnen de toegestane snelheid zit.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:27 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
250W en 25km/h is legaal, maar een 1000W begrenst op 25km/h gaat de politie achter komen als ze me aanhouden?
Volgens mij gaan die dingen op de rollenbank en meten ze de maximum snelheid.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:27 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
250W en 25km/h is legaal, maar een 1000W begrenst op 25km/h gaat de politie achter komen als ze me aanhouden?
Allemaal met houders en laders voor blackberrys iPods de whole shizzlequote:Op woensdag 28 februari 2024 13:51 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
So dan, jij bent vet connected
Die wil ik echt in elkaar rammen met een dildo.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:07 schreef Solotovski het volgende:
Volwassenen op een fatbike vind ik toch wel zo'n sneu gezicht
Vooral rond VMBO scholen wemelt het ervan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:17 schreef Marsenal het volgende:
Hier rijden er alleen maar pubers op om naar school te komen. Soort scooter voor moderne tijden.
Maak je geen zorgen. Als je voor 420 euro een ebike koopt, dan heeft die echt geen 1000W motor.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:27 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Valt me hier ook op ja. Maar ze hebben ook bijna allemaal het vocabulaire van een oncoloog dus ja, dan kun je je zo'n ding wel veroorloven lijkt me.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:43 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Vooral rond VMBO scholen wemelt het ervan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |