M&M voor Jacqline en Liamoo ofzo, denk ik. Maar het totaalpakket van M&M maakt het wel lastig om er iets tegen te doen. Dit is heel erg wat zowel de internationale jury’s als de Zweden zelf willen.quote:
Hij staat op 1.39 nu, 72% kans om te winnen.quote:Op zondag 3 maart 2024 08:52 schreef TheArt het volgende:
Bij Betfair kan je niet eens meer inzetten op winst van M&M.
Vreemd, toen ik keek, waren de odds leeg.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij staat op 1.39 nu, 72% kans om te winnen.
Het erge is ook dat er wel een stuk of 5 dingen meedoen die weinig indruk maken op de kijker, maar wel jury top 10 zouden zijnquote:Op maandag 4 maart 2024 08:26 schreef Em31 het volgende:
Ik kan me NU al ergeren aan de juryscore van M&M in mei. Je weet dat het gaat gebeuren.
Yup, al gok ik dat de televotes een Benjamin Ingrosso gaan doen, dat is dan wel weer leukquote:Op maandag 4 maart 2024 08:26 schreef Em31 het volgende:
Ik kan me NU al ergeren aan de juryscore van M&M in mei. Je weet dat het gaat gebeuren.
Dat zou volgens mij een betere keuze zijn ook wat betreft de televote, zou leuk zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, al gok ik dat de televotes een Benjamin Ingrosso gaan doen, dat is dan wel weer leuk
Ik hoop nog steeds op Efforless
Een troostprijs is dat ze dan heerlijk onderuit gaan bij de televotequote:Op maandag 4 maart 2024 08:26 schreef Em31 het volgende:
gelukkig kan je hem ook gewoon op de Zweedse zender kijken.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:06 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik dit overleef.
Jeuhhhhhh. Dat die twee maar lekker met jedward gaan zingen.quote:
Volgens mij zat hij toch te klagen dat sommige landen te weinig budget hadden? Nogal ongemakkelijke commentaren van iemand die in een miljonairs gezin is geboren.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:31 schreef Em31 het volgende:
Weten jullie nog dat Benjamin Ingrosso hier ooit ook aan meedeed en toen iedereen af zat te kraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |