Waarom vind je het een flutpodcast?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom kom je bij zo'n flutpodcast
Hij is journalist en toekomstig VI directeur.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom kom je bij zo'n flutpodcast
@fetXquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat is die Wieffer ongelooflijk kut aan het spelen hè.
@GurneyIsBestOkequote:Op donderdag 29 februari 2024 21:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat is die Wieffer ongelooflijk kut aan het spelen hè.
het is van fc groningenquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom vind je het een flutpodcast?
ik geloof in Stijn zijn kwaliteiten maar dan ga je toch naar De Eerste de Beste of andere kwaliteitspodcastsquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is journalist en toekomstig VI directeur.
Ik neuk toch ook niet met de moeder van @onlogisch . Je mag best soms je grenzen aangeven.quote:
Maar, ben je nu oprecht geïnteresseerd of wil je je eigen visie projecteren op mij?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik neuk toch ook niet met de moeder van @:onlogisch . Je mag best soms je grenzen aangeven.
Sorry vriend. Ik liet mij even gaan. Ik heb altijd oprechte interesse in je, maar soms gedraag ik mij ook een beetje als een debieltje.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar, ben je nu oprecht geïnteresseerd of wil je je eigen visie projecteren op mij?
'soms'quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry vriend. Ik liet mij even gaan. Ik heb altijd oprechte interesse in je, maar soms gedraag ik mij ook een beetje als een debieltje.
Dus vertel. Waarom kom je bij deze podcast?
Ik was bezig met 'veranderende voetbaljournalistiek' voor een kleine periode tijdens mijn studie. Ik volg al een tijdje FC Groningen-Twitter, en de jongens die die podcast maken. Je merkt al snel dat ze een goed onderbouwde, onafhankelijke kijk hebben op FC Groningen, maar door de jaren heen ook allerlei clubmensen te gast hebben in hun podcast en zich door hen laten informeren/overtuigen. Ze bieden een verfrissende kijk; niet zoals RTV Noord of Dagblad van het Noorden de tiklaaf uithangen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry vriend. Ik liet mij even gaan. Ik heb altijd oprechte interesse in je, maar soms gedraag ik mij ook een beetje als een debieltje.
Dus vertel. Waarom kom je bij deze podcast?
Dat is wel een heel leuk scenario.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:11 schreef AmenhotepIV het volgende:
Graag die Cup naar Groningen of Nijmegen.
Ik zou de Ansterdammers zo graag in Almere zien spelen voor de play-offs, terwijl de Toppers in de Arena staan.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben niet geïnteresseerd in de bovenlaag. Dat is vaak tergend saai.
Misschien spelen ze daarom ook in de KKD!quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:19 schreef Coco het volgende:
Het is dat Groningen er weinig van kan.
Bijna vergeten, maar dat ligt aan Feyenoord.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misschien spelen ze daarom ook in de KKD!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |