Ja wtfquote:
Ja nou ja ik wou iedereen ervoor behoeden dat ze punten zouden missen omdat er een nieuw deel tussendoor geopend moest worden.. vandaarquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:22 schreef Arcee het volgende:
Matig hoor dit topic openen om 22:13 uur.![]()
quote:
Nou ja dit is geen slowchat maar ik mag best wel een vraagje stellen tussendoor. Hoe proberen jullie de 22:22:22 te krijgen. Ik klik rechtsonder naar de tijd en heb mijn muis dan boven de knop van invoeren. Als het ingevoerd is ga ik naar de volgende tab en klik ik de tijd rechtsonder weer open om te weten wanneer ik moet posten, idealiter 1/3 van een seconde nadat het 22:22:22 is getoondquote:
Ik doe het exact zo...met de klok rechtsonder opengeklapt afwachten en met de muis boven de knop invoeren hangen.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja dit is geen slowchat maar ik mag best wel een vraagje stellen tussendoor. Hoe proberen jullie de 22:22:22 te krijgen. Ik klik rechtsonder naar de tijd en heb mijn muis dan boven de knop van invoeren. Als het ingevoerd is ga ik naar de volgende tab en klik ik de tijd rechtsonder weer open om te weten wanneer ik moet posten, idealiter 1/3 van een seconde nadat het 22:22:22 is getoond
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 maart 2024 22:22 schreef engine het volgende:
Ik zwaai gewoon met een vlaggetje op goed geluk
Secondes exact timen op FOK! doe ik altijd met deze site: https://time.is/quote:Op zondag 3 maart 2024 22:56 schreef Masberum het volgende:
Nou ja dit is geen slowchat maar ik mag best wel een vraagje stellen tussendoor. Hoe proberen jullie de 22:22:22 te krijgen.
Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerd!!!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |