Leeftijd heeft hier toch helemaal niets mee te maken?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:51 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy begint dus over dat het niet oke is hoe met karen is gedaan. En Glenn gaat er tegen in. Valse vrucht. Als je alles maar pakt hij is echt stemming aan het maken tegen alice. Kloothommel hij is 41 en geen 19. Glenn zegt ze had ook kunnen drukken. Karen is zielig en Alice haar huilen is dus fake daar komt het op neer wat jimmy zegt.
En dan willen ze graag Dylano erop zetten.....Karen moet zich aan het script houden want twee erop zetten uit hun clubje is teveelquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:51 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy begint dus over dat het niet oke is hoe met karen is gedaan. En Glenn gaat er tegen in. Valse vrucht. Als je alles maar pakt hij is echt stemming aan het maken tegen alice. Kloothommel hij is 41 en geen 19. Glenn zegt ze had ook kunnen drukken. Karen is zielig en Alice haar huilen is dus fake daar komt het op neer wat jimmy zegt.
Karen vertelde zelf dat ze van te voren had gezegd als je iets wil pakken moet je het doen hé. 41 jaar en dan zo over iemand praten die minder dan de helft van je eigen leeftijd is. Als hij het tegen alice zelf zou zeggen is het eerlijk dit is vals. Gewoon bezig om haar op de bank te krijgen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:52 schreef kiki2024 het volgende:
Ik kan niet wachten tot we de uitzending kunnen zien met de knoppen, dan zal duidelijk worden hoe het echt gegaan is. morgen denk ik
Gaat sowieso niet gebeuren.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:53 schreef humpty het volgende:
Jimmy probeert Alice op de bank te krijgen...kom maar op zou ik zeggen
liefst tegen Delano
Speelt echt smerigquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:55 schreef kiki2024 het volgende:
Ik kan die meid niet meer zien of horen. ik ben dit zo zat
Ze kiezen er zelf om daar in te komen. Maar om zo achterbaks over een fout van Alice te blijven praten en iedereen tegen haar op te stoken is gewoon minderwaardig. Praat met Alice blijf ik zeggen. Niet over haar.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Leeftijd heeft hier toch helemaal niets mee te maken?
als leeftijd zo belangrijk was hadden ze wel een "jeugd BB" en een "volwassenen BB" gemaakt.
Hier is iedereen gewoon gelijk, allemaal volwassen mensen die wisten waar ze aan begonnen.
even tom door het slijk halen, de tom fans zullen dit niet waarderen en populair was ze al niet. dag sabeauquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jammer dat het "maar" een pannenkoek was, en niet de koekenpan [ afbeelding ]
Staan gifjes in het vorige topic...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:57 schreef Angel79 het volgende:
Wie heeft filmpje van het pannekoeken meppen? Sorbo beweert nu dat tom haar met veel agressie sloeg
ze doet zelf mee en dan janken. het is daar geen crèche hequote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:57 schreef Angel79 het volgende:
Wie heeft filmpje van het pannekoeken meppen? Sorbo beweert nu dat tom haar met veel agressie sloeg
Ging hard maar was nooit tom zijn bedoeling denk ik maar wel beter zijn verstand gebruiken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:58 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze doet zelf mee en dan janken. het is daar geen crèche he
alsof je iemand agressief kunt slaan met een slappe pannenkoek.....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:57 schreef Angel79 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jammer dat het "maar" een pannenkoek was, en niet de koekenpan [ afbeelding ]
Nee, maar als hij zich niet kan bedwingen dan moet hij niet meedoen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ging hard maar was nooit tom zijn bedoeling
het was een spel, iedereen sloeg hard en lachte gewoon.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar als hij zich niet kan bedwingen dan moet hij niet meedoen.
Dat was het helemaal nietquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eens maar tom was al bezig ermee en sabeau nam d wpkaats van ashley in.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gelogen geweldquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:59 schreef kiki2024 het volgende:
ze doen SL want ze nemen dit serieus, gaat over geweld
Iedereen sloeg met arm vooruit en niet van uit achteren dus meer een uithaalquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:00 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
het was een spel, iedereen sloeg hard en lachte gewoon.
SaBOOS zei Jimmyquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:56 schreef humpty het volgende:
Ach jee nu sabeau aan het klagen over de pannekoek...sl
ok dus je denkt dat Tom haar bewust pijn wilde doen? wauwquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Iedereen sloeg met arm vooruit en niet van uit achteren dus meer een uithaal
al zou hij een aanloop hebben genomen van 10 meter, met een slappe pannenkoek kun je gewoon niet hard slaan,quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is wat saboos oppertquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:02 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ok dus je denkt dat Tom haar bewust pijn wilde doen? wauw
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo krijg je dus hele rare dingen ..net of hij het erom deedquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet bewust, maar onbedachtzaam.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:02 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ok dus je denkt dat Tom haar bewust pijn wilde doen? wauw
Bij 3.5 meter ligt die pannenkoek al stuk op de grondquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:02 schreef Verida het volgende:
[..]
al zou hij een aanloop hebben genomen van 10 meter, met een slappe pannenkoek kun je gewoon niet hard slaan,
Nee, natuurlijk niet, onbedachtzaam in zijn eigen spelquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:03 schreef humpty het volgende:
[..]
[..]
Zo krijg je dus hele rare dingen ..net of hij het erom deed
Kloptquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:05 schreef Was-beer het volgende:
Tyron, Randy (?) en Dilano waren Sabeau ook een beetje aan het opstoken leek het
nou ben voorquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:03 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat kind moet naar huis, ben haar spuugzat
ja dat vond ik dus ook..quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:05 schreef Was-beer het volgende:
Tyron, Randy (?) en Dilano waren Sabeau ook een beetje aan het opstoken leek het
Volgens mij stond ze na 'de klap' zelf het hardst te lachen...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:06 schreef Ireth het volgende:
Ut zal ook wel aan mij liggen hoor,maar als het volgens sorbo echt zo hard was, dan trek je toch ook gelijk je muil open? We zijn een uur verder??
(En ondertussen heeft mijn videoland de geest gegeven...)
Ja net zoals jimmy doet en karen enzo over Alicequote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:08 schreef humpty het volgende:
Hij is het aan het vergroten voor de camera zegt Tom
gaat dit over Tyron? Is dat echt zo n vies ventje?
Inderdaad. Volgens mij wordt er een probleem voor Sabeau gemaakt. Ik heb nog steeds de indruk dat ze het zelf niet zo erg vindt, maar die mannen om haar heen wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:09 schreef basicsaint het volgende:
Ik heb het gezien. Sabeau moest hard lachen. We hebben het over een slappe pannenkoek heh?
SPOILER: reactie kort na klapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net voor de streamlock zegt ze nogmaals dat ze though is.SPOILER: reactie voor streamlockOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neemt niet weg dat ze wat krom kan lullen, maar denk dat anderen het groter maken dan zij zelf.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
het gaat hier toch helemaal niet over Karen en Alice?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja net zoals jimmy doet en karen enzo over Alice
Waarom aan het voeren....mag hij geen mening hebben....Waar blijft Jimmy nu die het kinderachtig vindt van Saboo en nu buiten gaat lopen bij deze discusie....quote:
Valt mee ik ook. Vandaag gezien dat deze twee echt om elkaar geven. Ty die Ro haar knie behandelt na haar val en Ro die Ty opvangt in een dip na een niet zo fijn db gesprek.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:44 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind Ronahi en Tyron de leukste bewoners. Daar wordt helaas het meeste op gemopperd hier.
Ik ben een geval apart.
Ik bedoel dat er meer zo bezig zijn. Geloof dat karen het voor Tom heeft het opgenomen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:10 schreef Verida het volgende:
[..]
het gaat hier toch helemaal niet over Karen en Alice?
Ja Ty die vind dat hij negatief wordt neergezet voor de camera probeert dus nu Tom te bashen .quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:08 schreef humpty het volgende:
Zal nog wel over dat gezeik zijn met Alice...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:11 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom heeft Karen nou weer moeilijk pff
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij wordt er een probleem voor Sabeau gemaakt. Ik heb nog steeds de indruk dat ze het zelf niet zo erg vindt, maar die mannen om haar heen wel.
Ze zei eerst dat ze het niet erg vond, al was het een vuistSPOILER: reactie kort na klapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net voor de streamlock zegt ze nogmaals dat ze though is.Precies, ze moest lachen alles was oke!!!SPOILER: reactie voor streamlockOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neemt niet weg dat ze wat krom kan lullen, maar denk dat anderen het groter maken dan zij zelf.Smile, it's free therapy.
Tyron is een vieze meeloper, smerig ventjequote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:12 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja Ty die vind dat hij negatief wordt neergezet voor de camera probeert dus nu Tom te bashen .
Jaloers mannetje zeg.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:13 schreef Ireth het volgende:
Ashley probeert zonder woorden uit te leggen dat Tom een handleiding heeft...
En neemt niemand de moeite mét hem te gaan praten. Alleen klagen tegen anderen dat er niet te praten valt met Tom, maar ik zie nooit iemand een poging doen?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:12 schreef Ireth het volgende:
"Hoevaak moet je met die man gaan praten voor hij het begrijpt..."
Waarom moet Tom maar alles begrijpen van anderen maar neemt niemand de moeite om hem te begrijpen?
Ty was niet de enige die zich om Ro bekommerde hoor...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:11 schreef marky het volgende:
[..]
Valt mee ik ook. Vandaag gezien dat deze twee echt om elkaar geven. Ty die Ro haar knie behandelt na haar val en Ro die Ty opvangt in een dip na een niet zo fijn db gesprek.
Nee, we mogen niet teveel Tom zien voor de camera die zich een beetje raar gedraagd. Maar het was toch beter geweest dat iedereen daar weet wat of waar Tom last van heeft.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:08 schreef humpty het volgende:
Maar dat denken ze weheelquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat deze groep vrienden blijft na BB kan ik me moeilijk voorstellen
Zeker nietquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat deze groep vrienden blijft na BB kan ik me moeilijk voorstellen
Ruim een uur later dus... nou ze leeft nog en ze heeft ook geen blauwe wang/oog..quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:14 schreef Verida het volgende:
Waar heeft ze het nou over,
Tom heeft haar met een pannenkoek in het gezicht geslagen, ze waren met een spel bezig, je mond vol water en dan kan iemand anders je met een pannenkoek slaan, het ging over en weer, iedereen sloeg elkaar met pannenkoeken.
het was leuk, ze hadden lol en dan nu achteraf gaan zitten zeiken dat er 1 iemand te hard geslagen heeft met een slappe pannekoek.
het is gewoon bizar
nasleep iedereen lachen en klaar was hetquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:15 schreef Ebinas het volgende:
Hier is ie nog een keer dan
[ afbeelding ]
Maar dat magquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:15 schreef Joyce-43 het volgende:
nou ty jij sloeg tom ook harder als andere
Ja exit met dit kindquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:16 schreef humpty het volgende:
Ze heeft haar zin hoor zie haar daar zitten met haar bordje
en haar schijnheilige kop koren op haar molen dit
Van mij mag BB nu ingrijpen en haar eruit zetten
Als je elkaar slaat met bijv een opgerolde handdoek, of een opgevouwen natte theedoek, dan kun je flinke klappen uitdelen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ruim een uur later dus... nou ze leeft nog en ze heeft ook geen blauwe wang/oog..
Hij schrok er ook zelf van volgens mij...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:15 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Wooooooow wat vreselijk!!! Zo hardquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:15 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Staan gifjes in het vorige topic...
Wat mij betreft was het nog niet hard genoeg
Nee hoor, heb liever dat ze een douw van het publiek krijgt ....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:16 schreef humpty het volgende:
Ze heeft haar zin hoor zie haar daar zitten met haar bordje
en haar schijnheilige kop koren op haar molen dit
Van mij mag BB nu ingrijpen en haar eruit zetten
Denk dat het niet over komt....maar dit vind ik kwalijk van B.B.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:13 schreef Ireth het volgende:
Ashley probeert zonder woorden uit te leggen dat Tom een handleiding heeft...
Helaas wel...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:17 schreef Xilia het volgende:
[..]
Wooooooow wat vreselijk!!! Zo hard![]()
Leeft ze nog??
Dat heb ik bij saboosquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:18 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley praat nu...ik kan die niet handelen..ik hoor haar stem en meteen word ik pissig..
Mwah, vind haar nu toch echt wel goed bezig...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:18 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley praat nu...ik kan die niet handelen..ik hoor haar stem en meteen word ik pissig..
zucht....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:18 schreef Koos1958 het volgende:
Ik wil jimmy met Alice zien buiten. Ben zo benieuwd erna. Haha ashley tegen tyron dat hij niet overal op hoeft in te springen. Ze is zelf bijna de bodyguard van karen.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:12 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja Ty die vind dat hij negatief wordt neergezet voor de camera probeert dus nu Tom te bashen .
Jaloers mannetje zeg.
Doe maar een levende pauw...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:20 schreef Joyce-43 het volgende:
ik ben lief, steek je zelf een veer in je reet
Inderdaad, Ashley is verre van mijn favoriet maar dit doet ze netjesquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:18 schreef kater1 het volgende:
Ashley doet het wel goed zoals ze praat met Tyron en uitlegt over Tom en zegt ook Ty ik geef je vriendelijk advies bemoei je niet altijd met anderen mensen kunnen voor zichzelf opkomen hoef jij niet te doen
Ach,ondertussen zit ie ook te genieten van de aanval op Tom..quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: het is nu dat de rest van de groep het opblaast dat was ook niet nodig
Ik herken het ook niet?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:18 schreef Joyce-43 het volgende:
wta lul ze nou met steken onder water, het dollen ofzo gewoon?
Ik quote mezelf nog maar een keer, ik weet nu wel zeker dat dit seizoen wintquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:55 schreef Ireth het volgende:
Vorig seizoen was een hoop drama met Charlotte en Chiara/Jolien, maar volgens mij is dit seizoen daar al aan voorbij qua drama
Die dacht ook, het vlammetje is bijna uit, ik stookhet nog ff op...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:23 schreef Was-beer het volgende:
Randy: hoe Karen doet deed ze ook bij mij en Ariana
karenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:24 schreef Kissingbird het volgende:
ty waarschuwt randy dat hij aan het praten is over ? en andere mensen hem horen
(schakel net over op die stream)
Over Karenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:24 schreef Kissingbird het volgende:
ty waarschuwt randy dat hij aan het praten is over ? en andere mensen hem horen
(schakel net over op die stream)
Is het altijd al geweest, kontenkruiperquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:23 schreef humpty het volgende:
Die Tyron wat valt die mij tegen ...vies achterbaks ventje
Raar he we kijken allebei naar hetzelfde en allebei zo'n andere mening over wat we zien en wat we horen.....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:25 schreef humpty het volgende:
Rancuneus die Tyron en de boel opnaaien
hou daar zo niet van
Hij is niet jaloers hij is hondstrouw aan de mensen die dichtbij hem staan. Hij heeft gelijk als hij zegt dat zij daar niet zijn om de psych van Tom uit te hangen. Tom zal ook stappen moeten zetten.quote:
En dan komt er zaterdag nog 1quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:26 schreef OmaJacky het volgende:
Ty is gewoon een jaloers mannetje vooral op Tom.
Hij weet dat Tom redelijk populair is, ook door het vliegtuig.
Ty denkt dus dat alle gesprekken in de dbk geheel worden uitgezonden, de vragen die BB aan hem stelt zijn in zijn ogen negatief, kan ook zijn dat BB zulke vragen stelt omdat Ty heel vaak moppert op BB zelf .
Ja is goed hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:27 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is niet jaloers hij is hondstrouw aan de mensen die dichtbij hem staan. Hij heeft gelijk als hij zegt dat zij daar niet zijn om de psych van Tom uit te hangen. Tom zal ook stappen moeten zetten.
Oh ja rockende Randy, zittend pannenkoek makenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:26 schreef kiki2024 het volgende:
Randy komt ook even stoken, want hij moest Tom al niet
Koren op hun molen. Ze beseffen niet dat ze Tom richting finish duwenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:27 schreef Joyce-43 het volgende:
Randy gaat weer even stoken, en Ty moet ook weer even komen
Allemaal zijn schuld, die pannenkoeken waren veel te hard!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh ja rockende Randy, zittend pannenkoek maken
Ja, waarom jaloers op Tom?....hij is toch ook niet jaloers op Randy....of op Glenn of op Danny.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:26 schreef OmaJacky het volgende:
Ty is gewoon een jaloers mannetje vooral op Tom.
Hij weet dat Tom redelijk populair is, ook door het vliegtuig.
Ty denkt dus dat alle gesprekken in de dbk geheel worden uitgezonden, de vragen die BB aan hem stelt zijn in zijn ogen negatief, kan ook zijn dat BB zulke vragen stelt omdat Ty heel vaak moppert op BB zelf .
Ja dat ze ook steekjes gaf naar hun en zo praattequote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:23 schreef Was-beer het volgende:
Randy: hoe Karen doet deed ze ook bij mij en Ariana
Jimmy zei ik ga op bed liggen want ik heb een zware dag. Vanmorgen voelde hij zich nog heel sterk en goed.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:27 schreef Joyce-43 het volgende:
kortom Jimmy heeft er geen zin in !!!
Wordt een ruime bank als het aan de COS ligt... mag dan ook wel een (3)dubbele exit wordenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:32 schreef kiki2024 het volgende:
Kijk randy nou zitten man, die mag ook weg. next
Mag nog wel meer uitquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wordt een ruime bank als het aan de COS ligt... mag dan ook wel een (3)dubbele exit worden
Die bank moet breken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wordt een ruime bank als het aan de COS ligt... mag dan ook wel een (3)dubbele exit worden
Mag ook tegelijkertijdquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mijn volgorde van vertrek:
1. Sabeau
2. Dilano
3. Randy
Het gaat ook nergens over.. in een notedop, die RoKut is nergens bij geweest maar lult uit de 3e hand door wat denktquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:34 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi praat me te snel om mee te typen nu
Alice kan zoveel zien maar ze kan beter zorgen om zelf van de bank te blijven.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
sl
hoor je alice over tom dat ze hem als winnaar ziet
heel positief![]()
Misschien wel goed want is de hele dag al slecht gepraat over en weer. En niemand praat het gewoon uit naar elkaarquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voorspelt niet veel goeds deze dubbel SL ....![]()
Straks een paar uur geen streams en als ze terug zijn is de vrede weer getekend ....
Heb jij toevallig het hele filmpje van het pannekoekgevecht?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Straks een paar uur geen streams en als ze terug zijn is de vrede weer getekend ....
Ah, je weet ook hoe het werkt, BB wil geen bloed aan de muren, het is een familieprogramma Hosannaquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alice heeft zich allebei de keren heel volwassen en nuchter gedragen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alice kan zoveel zien maar ze kan beter zorgen om zelf van de bank te blijven.
Dus sorbo gaat (een uur later!) zitten klagen en laat het dan door Ty uitvechten..quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
Ronahi bevestigt mijn vermoeden:
Ronahi: "Zij vertelt haar kant van het verhaal, van ik heb al een paar keer met Tom gepraat want het heeft niet veel nut, dus nu wil ik het ook gewoon als een man opnemen, ik wil het hier ook bij laten het hoofd nu ook niet mer voor mij, heeft zij aangehaald. En toen zei Ty van ja maar ik wel dat wel doen, niet vanuit uw dingen, maar meer van..."
Karen: "Van man tot man?"
Ronahi: "Ja, gewoon voor te zeggen van weet je Tom, naar een vrouw toe, doe dat niet zo, meer in die richting gewoon luchtiger. En zij zei al nee doe dat niet, doe dat niet. Maar toen zei Ty ook van ik kan dat ook op een andere manier naar hem toe overbrengen."
Vervolgens begint Tyron daar onder het eten met Tom over.
Als hij BB niet te veel blijft tergen blijft hij nog wel even want hij gooit regelmatig de vlam in de pan. En ook in deze kwestie heeft hij niets verkeerds gedaan en is het Tom die niets van Ty kan dulden.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:42 schreef marky het volgende:
[..]
Als hij BB niet te veel blijft tergen blijft hij nog wel even want hij gooit refelmatigvde vlam in de pan. En ook in deze kwestie heeft hij niets verkeerds gedaan en is het Tom die niets van Ty kan dulden.
ook even korte nasleep, ja @DGK_Tegengas maakt graag filmpjesquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:40 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig het hele filmpje van het pannekoekgevecht?
Eensch.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:42 schreef Snensie het volgende:
Tyrone heeft de boel dus aangestoken. Die laat geen kans onbenut om Tom in een slecht daglicht te zetten Beetje jaloers mischien
Nee, dat staat er niet. Tyron speelde ongevraagd the white knight en blaast het net zo ongevraagd op.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus sorbo gaat (een uur later!) zitten klagen en laat het dan door Ty uitvechten..
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Allemaal zijn schuld, die pannenkoeken waren veel te hard!
waarom zou Tom het van Ty moeten dulden dat Ty zich ermee gaat bemoeien hoe Tom met een slappe pannenkoek een klap heeft gegeven aan sorbo, die overigens net zo hard met een slappe pannenkoek sloeg.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:42 schreef marky het volgende:
[..]
Als hij BB niet te veel blijft tergen blijft hij nog wel even want hij gooit refelmatigvde vlam in de pan. En ook in deze kwestie heeft hij niets verkeerds gedaan en is het Tom die niets van Ty kan dulden.
Dat bedoel ik, vies manipulerend mokkel met die stoker Tyron erbijquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:44 schreef rinardo het volgende:
Hier ook 1 in tegenovergestelde richting
[ link | afbeelding ]
Ja, net teruggezien, stelt helemaal niets voor, ze hebben allemaal veel lol ...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:40 schreef Angel79 het volgende:
Ik heb wel iets wat er op lijktquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:40 schreef Angel79 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb wel iets wat er op lijkt![]()
[ afbeelding ]
Ik heb alleen dat met die pannenkoek gezien. Vond het hard eruit zien maar sabeau begon te lachen erna.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, vies manipulerend mokkel met die stoker Tyron erbij
Die zagen gewoon weer een kans om Tom tegen te werken..quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, vies manipulerend mokkel met die stoker Tyron erbij
Terwijl ik dit lees hoor ik sorbo in de sL exact hetzelfde zeggen!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb wel iets wat er op lijkt![]()
[ afbeelding ]
Nee niet jaloers hondstrouw aan de mensen om wie hij geeft. Ashley heeft hem nu gewaarschuwd om het in dit programma niet te doen. Maar hij heeft daar moeite mee omdat hij nubeenmaal zo is.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:42 schreef Snensie het volgende:
Tyrone heeft de boel dus aangestoken. Die laat geen kans onbenut om Tom in een slecht daglicht te zetten Beetje jaloers mischien
Precies, Sabeau is een pion in de issues die anderen met Tom hebben.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die zagen gewoon weer een kans om Tom tegen te werken..
Nee jaloersquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:48 schreef marky het volgende:
[..]
Nee niet jaloers hondstrouw aan de mensen om wie hij geeft. Ashley heeft hem nu gewaarschuwd om het in dit programma niet te doen. Maar hij heeft daar moeite mee omdat hij nubeenmaal zo is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Tuurlijk niet dat is een kontmaatje van Tyquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:49 schreef Roxiebb het volgende:
Zou Ty er ook over begonnen zijn als Randy een harde mep had verkocht ?
Ty gaf tom zelf ook een harde knal met die pannenkoekquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:49 schreef Roxiebb het volgende:
Ja of Glenn ofzo. Geen haan die er naar kraait. Maarja.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:49 schreef Roxiebb het volgende:
Dat is wat Tom zei, zij raakte me ook heel hard.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:44 schreef rinardo het volgende:
Hier ook 1 in tegenovergestelde richting
[ link | afbeelding ]
Is het nu zo erg om eens te zeggen sorry het was te hard maar het was niet zo de bedoeling.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:40 schreef Roxiebb het volgende:
T’y zag zijn kans om iemand van het andere kamp in een slecht daglicht te zetten, hij kon weten dat Tom niet graag op de vingers getikt wordt. Ik denk niet dat Tom dit nog weken volhoudt… toch een moeilijke kerel om dag en nacht mee om te gaan.
hij wilde met haar praten, tot Ty zich ging bemoeien en alles ging uitvergrotenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is het nu zo erg om eens te zeggen sorry het was te hard maar het was niet zo de bedoeling.
Klaar geen haan die er meer na kraait...
Maar nee Tom laat zich niks zeggen....en prima maar leg dat ook even aan alle bewoners uit wat ze kunnen verwachten. En dat is de fout van B,B, en niet wachten totdat het fout gaat....
Kutnijd. Alice waagde het om te dicht bij Ashley te komen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Karen vertelde zelf dat ze van te voren had gezegd als je iets wil pakken moet je het doen hé. 41 jaar en dan zo over iemand praten die minder dan de helft van je eigen leeftijd is. Als hij het tegen alice zelf zou zeggen is het eerlijk dit is vals. Gewoon bezig om haar op de bank te krijgen.
Tom wil altijd praten maar er komt nooit een goede tijd.....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:52 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij wilde met haar praten, tot Ty zich ging bemoeien en alles ging uitvergroten
Ja, jammer. Heb hard meegelachen met die gasten buiten en dan wordt er zo'n ding van gemaaktquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:53 schreef greysbones het volgende:
Man man man
Wat ziek dit
Hadden ze een leuk moment
Wordt er dit van gemaakt
Gaat nooit meer wat worden met deze groep
Met mensen die dingen zo opstoken![]()
![]()
Hij heeft al lang sorry gezegdquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is het nu zo erg om eens te zeggen sorry het was te hard maar het was niet zo de bedoeling.
Klaar geen haan die er meer na kraait...
Maar nee Tom laat zich niks zeggen....en prima maar leg dat ook even aan alle bewoners uit wat ze kunnen verwachten. En dat is de fout van B,B, en niet wachten totdat het fout gaat....
Tijd voor rode kaartenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:54 schreef BigBreg83 het volgende:
ik zeg! Tijd voor een groepsgesprek!
Nogmaals Ty is hondstrouw aan de mensen om wie hij geeft. Als hij hoort dat het toch niet zo fijn wordt gevonden en hij het op een keurige manier bij Tom aangeeft kan Tom ook zeggen zo heb ik het niet ervaren of wat dan ook. Maar het niet willen horen of aannemen is dan weer van een andere orde.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:45 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zou Tom het van Ty moeten dulden dat Ty zich ermee gaat bemoeien hoe Tom met een slappe pannenkoek een klap heeft gegeven aan sorbo, die overigens net zo hard met een slappe pannenkoek sloeg.
Dat is toch helemaal niet aan Ty om daar Tom op aan te spreken ?
Heeft 0,0 met trouw te makenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:55 schreef marky het volgende:
[..]
Nogmaals Ty is hondstrouw aan de mensen om wie hij geeft. Als hij hoort dat het toch niet zo fijn wordt gevonden en geeft hij het op een keurige manier aan bij Tom aangeeft kan Tom ook zeggen zo heb ik het niet ervaren of wat dan ook. Maar het niet willen horen of aannemen is dan weer van een andere orde.
Waar gaat dit dan over dan......hele groep over de rooie om niks.....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij heeft al lang sorry gezegd
Maar sorbo wil nu ineens niet meer praten op zo'n hysterisch bange manier. Is ze bang in elkaar geslagen te worden ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |