Misschien volstaat deze videocursus?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:39 schreef Morgane89 het volgende:
Dat lijkt me zo leuk, heftruck rijden
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:37 schreef AnneX het volgende:
Licht! Zon! Blauwe luchten!
Uit de polder: achterbuurman 150 m verderop heeft al jaren 2 nesten op een twee meter afstand.
Op alle twee zag ik een ooievaar.
Wat zijn trusspennen?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:23 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje:
aankleden,
doucheputje schoonmaken
toilet schoonmaken.
wassen
opruimen
werklaarzen bestellen
werkbroeken bestellen
nadenken over tuinplan
op zoek naar snelcursus heftruck en afspraak voor maken
trusspennen schoonmaken
20 kratten uit de opslag halen
mogelijk matras uit de opslag halen want ik ben helemaal zat van het matras van W.
en dan whatever comes along.
Ja mij ook!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:39 schreef Morgane89 het volgende:
Dat lijkt me zo leuk, heftruck rijden
Oh wat fijnquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:59 schreef Blues het volgende:
As we speak in het AVL en radiotherapeut vertelde net dat de hormoontherapie niet meer nodig isEn pas (na de 5e bestraling 5 maart) over 3 maanden terug bij haar
![]()
Elk goed nieuwtje is er 1
Zusjeeesquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:59 schreef Blues het volgende:
As we speak in het AVL en radiotherapeut vertelde net dat de hormoontherapie niet meer nodig isEn pas (na de 5e bestraling 5 maart) over 3 maanden terug bij haar
![]()
Meh.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn hartkloppingen zijn weer terug. Ik mag om 16.30 naar de huisarts
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ken je die ijzeren constructies om bijvoorbeeld lampen in te hangen? Daar moeten pennen en veertjes in om ze vast te zetten aan elkaar. Die roesten, afhankelijk van waar je ze gebruikt. Roest = bad news als ze weer los moeten. Ik verwijder roest. Of naja, azijn doet dat.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zijn trusspennen?
Wat is er mis met zijn matras?
En helaas is er geen STAP budget meer, want mijn nneefje heeft via het STAP budget een heftruckcursus gedaan (en geslaagd) en werkt in de winter in het magazijn van het schildersbedrijf waar hij werkt omdat hij een heftruckdiploma heeft(zijn er toch nog nuttige dingen gedaan met dat budget).
Pffff, wat ontzettend vervelend. Goed dat je het laat nakijken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zeker. Ze plakt me achter haar spreekuur. Ik zou het liefst gelijk gaan. Dan kan ze me vertellen wat het is en me even snel beter maken ook als ik er toch benquote:
Succes met het roest verwijderen dan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:16 schreef Lonaa het volgende:
Ken je die ijzeren constructies om bijvoorbeeld lampen in te hangen? Daar moeten pennen en veertjes in om ze vast te zetten aan elkaar. Die roesten, afhankelijk van waar je ze gebruikt. Roest = bad news als ze weer los moeten. Ik verwijder roest. Of naja, azijn doet dat.
Zijn matras is te hard dus ik word meestal wakker met rugpijn in de ochtend. Rechts onderin. En vaak een aantal keer per nacht omdat ik geen gevoel meer in mn handen heb omdat ik zij/buikslaper ben en mijn schouders niet wegzakken in het matras en er dan iets afknelt.
Ik flikker ze in een bak azijn, wacht een paar uur en dan veeg ik het er zo af.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Succes met het roest verwijderen dan.
En harde matrassen zijn akelig. Echt martelwerktuigen. Mijn oma had een steen als matras en ik wilde als kind nooit bij oma in bed slapen. Maar dan mocht ik op een stretcher en dat was echt veel beter.
Gatsiequote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoewel het een Parodie is in de stijl van de scholingsfilmtjes van de Berufsgenossenschaften (Een kruising tussen verzekeraar en arbeidsinspectie voor oa veiligheid op het werk) wordt hij gebruikt als zodanigquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Misschien volstaat deze videocursus?
Ik ben ooit achter aan het spreekuur geplakt en het enorme voordeel was dat de huisarts nu alle tijd voor mij nam. Ik heb daar minstens een uur gezeten!quote:
Zelf doen is meestal een stuk goedkoper dan het laten doenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:42 schreef AnneX het volgende:
Wat naar @:Lucky dat de klachten aanhouden.
Fijn toch wel, dat je niet naar de hap hoeft en nog bij eigen ha terechtkunt.
En goeie berichten voor @:golfer en Blues.
Succes voor @:vanyel
Ondertussen ‘brandt’ mijn linkerschouder lekker door.
Ook een leuk bericht: mnX heeft alle 4 de eetkamerstoelen gefikst door afgebroken boutjes eruit te peuren en ook de goeie alsnog te vervangen.![]()
![]()
Het kostte kruim en er werd vrolijk bij gezongen.
En dat voor ¤ 0,09 per boutje bij Hornbach.
Er was nog één stoel om op te zitten. En eentje, die is in gebruik als ‘stoel archief’ 😢quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelf doen is meestal een stuk goedkoper dan het laten doenFijn dat hij dat kan.
Wat fijnquote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er was nog één stoel om op te zitten. En eentje, die is in gebruik als ‘stoel archief’ 😢
En twee écht niet. En dat al weken, maanden.
Daarom had ik al 2 mails verstuurd naar de fabriek = retour Harderwijk en nog een optie.
Wat slapeloze nachten voor hem - en in gedachten al gedaan - en ziet.
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:59 schreef Blues het volgende:
![]()
Meh, fijn dat je vandaag nog terecht kan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Handy Manquote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er was nog één stoel om op te zitten. En eentje, die is in gebruik als ‘stoel archief’ 😢
En twee écht niet. En dat al weken, maanden.
Daarom had ik al 2 mails verstuurd naar de fabriek = retour Harderwijk en nog een optie.
Wat slapeloze nachten voor hem - en in gedachten al gedaan - en ziet.
Dat is idd fijn!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ooit achter aan het spreekuur geplakt en het enorme voordeel was dat de huisarts nu alle tijd voor mij nam. Ik heb daar minstens een uur gezeten!
Nee, dat schiet nog niet op, ik heb meer uur nodigquote:De duur van de zonnedag op Mars (vaak sol genoemd) is 24 uur, 39 minuten en 35,24409 seconden. Op Aarde is dit respectievelijk 23 uur, 56 04.2s en 24h 00m 00.002. Dit geeft een omrekeningsfactor van 1,027491 dagen per sol. Een Marsdag (een sol) is dus 2,7% langer dan een dag op Aarde.
Toch alweer 5 uur extra per weekquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:12 schreef flipsen het volgende:
Lijstjes... ik ga geen lijstje plaatsen, dan word ik depressief. Hoeveel uren zitten er in een dag op Mars? Misschien dat ik me als vrijwilliger aanbied.
Oh shit, al gevonden:
[..]
Nee, dat schiet nog niet op, ik heb meer uur nodigAls ik nou eens op ANONIEM ga hier, dat zal ook weer schelen natuurlijk
Pluto een optie? Daar duurt een dag 153 uurquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:12 schreef flipsen het volgende:
Lijstjes... ik ga geen lijstje plaatsen, dan word ik depressief. Hoeveel uren zitten er in een dag op Mars? Misschien dat ik me als vrijwilliger aanbied.
Oh shit, al gevonden:
[..]
Nee, dat schiet nog niet op, ik heb meer uur nodigAls ik nou eens op ANONIEM ga hier, dat zal ook weer schelen natuurlijk
Ik weet wat Dekra isquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hoewel het een Parodie is in de stijl van de scholingsfilmtjes van de Berufsgenossenschaften (Een kruising tussen verzekeraar en arbeidsinspectie voor oa veiligheid op het werk) wordt hij gebruikt als zodanig
De korte film wordt vaak vertoond als onderbreking van de lessen tijdens de training in het veilig omgaan met vorkheftrucks. De DEKRA Academy (DEKRA is een certificeringsbedrijf die oa ook trainingen geeft op dit gebied), wees er in 2005 op verzoek van een tv-redactie op dat de film geen deel uitmaakte van de training.
ChatGPT spelt alles graag uit.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik weet wat Dekra isDie maken altijd lijstjes met dingen die onveilig zijn aan een machine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |