Blijf toch maar kijken, het koninklijk schip is met zoveel valsheid geladen dat het vanzelf een keer gaat zinken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:25 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ben gestopt met kijken.
Het is 1 grote Ashley show.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vrijdag een knallende ruzie tussen de 2, dat zou wel lachen zijn.
Ja hoor, als jij maar baktquote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tellen magnetronbaksels ook mee?
Ik laat voor mij bakken vandaagquote:
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oeps? Hier moet dat van @:Dotteke
Ik zal het ze zeggen in de friettent dat ik het vandaag zelf klaarmaakquote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan niet hè, JIJ moet bakken
Jammer, blijf je toch gezellig hier om te kletsenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:25 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ben gestopt met kijken.
Het is 1 grote Ashley show.
Had ik even geregeld voor jequote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:46 schreef B00STER het volgende:
Zet je voor het eerst sinds zondag de stream aan... fluisteren ze, dus geluid even flink omhoog. Gaat er een @%#& luchtalarm af. Godsamme, ik zit nog tegen het plafond.
U wordt bedankt. Het goede nieuws voor jou is dat je nu een jaar of 5 minder lang last van me hebtquote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
U wordt bedankt. Het goede nieuws voor jou is dat je nu een jaar of 5 minder lang last van me hebt
Nee ik merk echt dat ik geen moeite meer neem om te kijken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Blijf toch maar kijken, het koninklijk schip is met zoveel valsheid geladen dat het vanzelf een keer gaat zinken.
Meer tijd om te klussen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee ik merk echt dat ik geen moeite meer neem om te kijken.
Normaal keek ik de afleveringen terug op zondag. Nu loop ik er 6 achterik vind het gewoon echt niet meer leuk om te volgen
Hoe hoesten kippen?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:58 schreef B00STER het volgende:
Krijg de kippenhoest. Gelukkig ben ik niet hardleers!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |