Dat doe ik, want ik heb namelijk een pittige mening over mensen die lukraak gebakjes tot zich nemen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gun die jongen toch gewoon het beste.
Krijgen we nog een Toto vanavond?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat doe ik, want ik heb namelijk een pittige mening over mensen die lukraak gebakjes tot zich nemen.
ggmm heeft diabetes type 2quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat doe ik, want ik heb namelijk een pittige mening over mensen die lukraak gebakjes tot zich nemen.
Het was een hele kleine, ik vond dat het wel moest kunnen.quote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een hele kleine, ik vond dat het wel moest kunnen.
Vanavond sport ik uiteraard wel weer een uurtje
Ik heb gisteravond weer heel netjes mijn loopje van 7km gedaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben je nog aan het hardlopen @:dombohetolifantje1 ? Of eet je alleen nog maar pizza en gebakjes
Als jij dat graag wilt.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Krijgen we nog een Toto vanavond?
Wat lijken we op elkaar, ik heb ook 7km gerend gisteravond.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond weer heel netjes mijn loopje van 7km gedaan.
Dan doe ik dat voor jou.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk eigenlijk.
hoe snelquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond weer heel netjes mijn loopje van 7km gedaan.
Ik had alleen wel weer een zeer stevig briesje.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat lijken we op elkaar, ik heb ook 7km gerend gisteravond.
dat zeg je altijd achter de schermenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet waar.
Ik vind het ook helemaal niet leuk dat je dit zegt.
ik 4,7quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat lijken we op elkaar, ik heb ook 7km gerend gisteravond.
Misschien moet je eens niet zo klagen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had alleen wel weer een zeer stevig briesje.
Misschien toen eens niet door de vrije natuur gaan hardlopen (en tussen de koeienmest)
Dat zou 95% van z'n posts schelenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien moet je eens niet zo klagen.
hij moppert nietquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hoef geen excuses, dat doe je maar aan @:GGMM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |