Ook in Parasite:quote:
Deze aflevering is niet de beste, maar gelukkig leukt dit topic het weer opquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:58 schreef RipCity het volgende:
@:dkup heb je deze ooit gezien?
Ook een legendarische gast
dit was echt geweldigquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:58 schreef RipCity het volgende:
@:dkup heb je deze ooit gezien?
Ook een legendarische gast
Het is wel te merken dat er alleen mannen aanwezig zijn vanavondquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:00 schreef Gibson88 het volgende:
Fabienne, lekker ding, maarrrr te jong voor mij. Hoe wel een. ONS-je , zou ik geen nee tegen zeggen.
Gelukkig stel jij je ervaring beschikbaar voor haar.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:00 schreef Gibson88 het volgende:
Fabienne, lekker ding, maarrrr te jong voor mij. Hoe wel een. ONS-je , zou ik geen nee tegen zeggen.
Is het zo overduidelijkquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het is wel te merken dat er alleen mannen aanwezig zijn vanavond
Ik ben een schappelijke en toegankelijke jongenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:01 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Gelukkig stel jij je ervaring beschikbaar voor haar.
In de C&A en de HEMA zit het er vol mee.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien ben ik raar maar heb liever die kale coffeeshopmedewerkster dan Fabienne. Gewoon echt zo'n standaard meisje.
waarom is 22 te jong?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:00 schreef Gibson88 het volgende:
Zou daar niet van opkijken. Of zo'n ER demonstrant.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:02 schreef RipCity het volgende:
Dit is zo'n dooie palestina demonstrant die vegan eet.
Als je 55 bent is het wel vrij jong.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |