quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
aar wordt je toch enorm zenuwachtig vanquote:Op maandag 26 februari 2024 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom heeft ze dat ding zo half aan en dan weer niet en dan ineens hangt die rond haar middel met alleen de onderarmen er nog in.
Ja joh flikker op inderdaadquote:Op maandag 26 februari 2024 20:01 schreef Gibson88 het volgende:
Hij 's nog een beetje jong... Uh jij moet nog een studie afronden
Omdat ze de knoopjes niet dicht heeft en het oversized is?quote:Op maandag 26 februari 2024 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom heeft ze dat ding zo half aan en dan weer niet en dan ineens hangt die rond haar middel met alleen de onderarmen er nog in.
Het benadrukt alleen wel wat ze wil verhullen.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat ze de knoopjes niet dicht heeft en het oversized is?
Of ze twijfelde of haar topje te naakt was en dacht dan doe ik gewoon af en toe iets aan, dan is het altijd goed
Viel me ook al een paar keer op ja.quote:
is TVquote:Op maandag 26 februari 2024 20:07 schreef Gibson88 het volgende:
Hij heeft wel hee flinke wallen onder zijn ogen
Nou dat dus, zie de posten boven de jouwe, viel mij ook al opquote:Op maandag 26 februari 2024 20:07 schreef Dutch_view het volgende:
Die jongen met streepjesblouse heeft giga wallen onder de ogen?
zag t ook staan toen ik klaar was met typenquote:Op maandag 26 februari 2024 20:08 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nou dat dus, zie de posten boven de jouwe, viel mij ook al op
Deug-geleuter. Lekker hielpijpen zoals ik dat noem.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:08 schreef DKUp het volgende:
Hihaho
Blablabla
Als een mallen
Amsterdamse kreten
Links gelul
Het is zoveel relaxter op een bepaalde manier.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ook al zeggen ze nee, toch een feel good date die oudjes
quote:Op maandag 26 februari 2024 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom zit ze steeds zo ver voorover gebogen
quote:
pics?quote:Op maandag 26 februari 2024 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zie liever die van Sanne of hoe heette ze.
oh beetje dik vond ik haarquote:Op maandag 26 februari 2024 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die van net in dat blauwe jurkje
quote:Op maandag 26 februari 2024 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze had toch al een man die wegliep toen ze zwanger werd?
Klopt, hij heette Mike, en ze was 4 maanden zwanger. Hij had er geen zin in.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze had toch al een man die wegliep toen ze zwanger werd?
Ja die eten ze in het bosquote:Op maandag 26 februari 2024 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Is "frikandel speciaal eten" een term uit de gay scene?
Begrijp ik wel, ik was haar na 4 minuten al zat.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:15 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Klopt, hij heette Mike, en ze was 4 maanden zwanger. Hij had er geen zin in.
Nee dat is een "Jos Brink" er in douwenquote:Op maandag 26 februari 2024 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
het heet niet zomaar het frikandellenbosquote:Op maandag 26 februari 2024 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ook. Zou weglopenquote:Op maandag 26 februari 2024 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Begrijp ik wel, ik was haar na 4 minuten al zat.
Je voldoet nog steeds aan de 90% aanwezigheidsnorm dus tot woensdag!quote:Op maandag 26 februari 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik meld me af voor morgen. Tot woensdag!
Lacht iets teveel en te hard, kunnen zenuwen zijn. Inkijk is onprettig imo.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
zonde van zo'n juffie. Ze praat wel lief
Ik vind dat accent erger dan haar uiterlijk. Okay iets langer haar mocht wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
zonde van zo'n juffie. Ze praat wel lief
Maar zonder tattoos en lang haar zou ik haar wel doenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Lacht iets teveel en te hard, kunnen zenuwen zijn. Inkijk is onprettig imo.
Is gewoon een studioquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
uit een literfles schenken als barwat goedkoop
'Maai'quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
Judith ziet er wel uit als een Judith. Of Maaike.
Misschien hoopt ze op personeelskorting.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:36 schreef NoCigar het volgende:
Aparte ambitie wel, in een koffieshop op werken.
Ze laat het vast maar gaanquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:37 schreef FOKoffieleut het volgende:
ze weet dus wat welzijnsconsulent is!?
Vaker niet dan wel tochquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Hem had ik dan weer een stuk jonger geschat dan 40.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:39 schreef DKUp het volgende:
Gezellige Nederlandse muziek
Ik wil niet meer
Brrrrrquote:
Ik krijg er altijd zo’n Samson en Gert gevoel van dat het mij niet lukt het serieus genoeg te nemen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:41 schreef Gibson88 het volgende:
Haar Belgische accent vind ik best geil. Verder niet echt
MWOH MWOH MENEEEEERRRR SPAGHETTTIIIEEEquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:42 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd zo’n Samson en Gert gevoel van dat het mij niet lukt het serieus genoeg te nemen.
Grenzeloos Verliefd lul van het F1 Caféquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:45 schreef RipCity het volgende:
Mensen met petje horen alleen in ziggo F1 programma's.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:46 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
MWOH MWOH MENEEEEERRRR SPAGHETTTIIIEEE
[ afbeelding ]
Moet nog lachen om die afleveringen. Arme Koreaanse chick.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Grenzeloos Verliefd lul van het F1 Café
Als hij begint te praten bij Ziggo begin ik altijd te lachen. Sukkelquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Moet nog lachen om die afleveringen. Arme Koreaanse chick.
Van Gameren bedoel ?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Grenzeloos Verliefd lul van het F1 Café
Stopt ze iets in haar kut?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:49 schreef RipCity het volgende:
https://www.twitch.tv/tacobellatv deze lijkt me wel iets voor @:sapstengel . Rookt ook geen wiet.
Wat heb ik gemist ?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Moet nog lachen om die afleveringen. Arme Koreaanse chick.
heeft ze ook onlyfans ik vraag dit voor een vriendquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:49 schreef RipCity het volgende:
https://www.twitch.tv/tacobellatv deze lijkt me wel iets voor @:sapstengel . Rookt ook geen wiet.
Ja, die zat in grenzeloos verliefd. Staat op youtube.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:50 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist ?Nu ben ik benieuwd
Ai, ja dat is shit. Ben het ook met hem eens. Dat is voor de man ook behoorlijk kut en kunnen mensen behoorlijk bagatelliserend over zijn.quote:
Zou thicc kunnen zijn, maar iets te Nederlands en vind streamers vaak een beetje apart.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:49 schreef RipCity het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja, die zat in grenzeloos verliefd. Staat op youtube.
quote:
Sowieso zijn mensen daar vaker wel een beetje gevoelloos over op dit soort dingen. Sommige stelletjes waar het niet lukt hebben ook wel last van bij kindergrapjes van de omgeving.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:52 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ai, ja dat is shit. Ben het ook met hem eens. Dat is voor de man ook behoorlijk kut en kunnen mensen behoorlijk bagatelliserend over zijn.
Ik vind het ook wel iets hebben en ze is waarschijnlijk into freaky dingen. Dus ja zou nog wel een keer in een andere setting willen zien.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:52 schreef DKUp het volgende:
Haai ober over dat ze er prachtig uitziet
Ja klopt. In plaats van Klaas Vaak, iemand Traag Zaad noemen. Stiekem best hilarisch, maar als het echt over onvruchtbaarheid gaat is het rammend kut natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:53 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Sowieso zijn mensen daar vaker wel een beetje gevoelloos over op dit soort dingen. Sommige stelletjes waar het niet lukt hebben ook wel last van bij kindergrapjes van de omgeving.
Ook in Parasite:quote:
Deze aflevering is niet de beste, maar gelukkig leukt dit topic het weer opquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:58 schreef RipCity het volgende:
@:dkup heb je deze ooit gezien?
Ook een legendarische gast
dit was echt geweldigquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:58 schreef RipCity het volgende:
@:dkup heb je deze ooit gezien?
Ook een legendarische gast
Het is wel te merken dat er alleen mannen aanwezig zijn vanavondquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:00 schreef Gibson88 het volgende:
Fabienne, lekker ding, maarrrr te jong voor mij. Hoe wel een. ONS-je , zou ik geen nee tegen zeggen.
Gelukkig stel jij je ervaring beschikbaar voor haar.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:00 schreef Gibson88 het volgende:
Fabienne, lekker ding, maarrrr te jong voor mij. Hoe wel een. ONS-je , zou ik geen nee tegen zeggen.
Is het zo overduidelijkquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het is wel te merken dat er alleen mannen aanwezig zijn vanavond
Ik ben een schappelijke en toegankelijke jongenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:01 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Gelukkig stel jij je ervaring beschikbaar voor haar.
In de C&A en de HEMA zit het er vol mee.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien ben ik raar maar heb liever die kale coffeeshopmedewerkster dan Fabienne. Gewoon echt zo'n standaard meisje.
waarom is 22 te jong?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:00 schreef Gibson88 het volgende:
Zou daar niet van opkijken. Of zo'n ER demonstrant.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:02 schreef RipCity het volgende:
Dit is zo'n dooie palestina demonstrant die vegan eet.
Als je 55 bent is het wel vrij jong.quote:
Kan net.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je 55 bent is het wel vrij jong.
Door jou voel ik mij dan weer goed, waarvoor dankquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leo komt er ook mee wegquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik dacht dat die 88 met je overtuigingen te maken had.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:03 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik ben 35. Voelt toch wel iets aan de oude kant.
Nee, ook niet met het EK in dat jaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik dacht dat die 88 met je overtuigingen te maken had.
Ook een hockeymeisje, maar ze had ook heel goed een paardenmeisje kunnen zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:09 schreef Felagund het volgende:
Fabienne lijkt mij wel een biertype ja.
https://www.telegraaf.nl/(...)ten-gaan-altijd-voorquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:14 schreef Gibson88 het volgende:
Vader is piloot, gratis de wereld zien. dat is tof, wil ik ook wel.
Was er in de familie van mij maar een pilootquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ten-gaan-altijd-voor
Als je koffers gaat sjouwen krijg je het ook al. Alleen mogen kids van piloten in business en jij achterin in economy.
Ach jo die heeft op meer matrassen gelegen dan dat ze boeken heeft gelezen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:17 schreef Felagund het volgende:
Fabienne die zegt niet een typische student te zijn komt wel extreem studentikoos over.
Mijn gedachte.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
Fabienne neemt ze mee uit de kroeg en ziet ze nooit meer
Ik niet. Allemaal van die neppe producten.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:29 schreef Joop_W het volgende:
serums om de dag mee te beginnen, wie doet dat nou niet.
Het klinkt als iets waar sommige mensen veel te stinkend rijk van worden.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik niet. Allemaal van die neppe producten.
Je bent toch niet in je lach gestikt he?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:32 schreef DKUp het volgende:
Die ketting whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha![]()
![]()
Ik moest wel enorm lachen, zo fout.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je bent toch niet in je lach gestikt he?
Beetje pijpdiensten verlenenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
"luchtvaartdienstverlening"
Oh een stewardess dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |