Wat is het verschil?quote:Op maandag 1 april 2024 14:27 schreef Spablauw214 het volgende:
Kan je bij DB ook een stoelreservering toevoegen aan een bestaande boeking of kan je het alleen los boeken? Kan de optie zo snel niet vinden.
Handiger om alles in 1 boeking te hebben. Bij vliegtickets kan je later ook nog dingen toevoegen maar die optie lijkt niet te bestaan bij onze vrienden van DB.quote:
Leuke voor in de achievements in de OPquote:Op zondag 31 maart 2024 21:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[ afbeelding ]
Alle provinciehoofdsteden aandoen op één dag kan best makkelijk tegenwoordig.
Edit: Het kan ook vanaf Zwolle, met enkele krappe overstaps, op één dag:
[ afbeelding ]
Geen komfort checkin met aparte zitplaatsreserveringquote:Op maandag 1 april 2024 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, nou moet je twee papiertjes uitprinten. Poteeto potaato
Poll vervangenquote:Op woensdag 3 april 2024 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Je poll komt uit 1864. Inmiddels zit dat gewoon in fok ingebouwd.
En het juiste antwoord is..... Een hardloopwedstrijdquote:Op woensdag 3 april 2024 00:21 schreef dennistd het volgende:
Aanstaande zaterdag rijden er geen treinen tussen Bad Bentheim en Nordhorn. De vraag voor de kijkers thuis is:
[poll=7023]
Er rijdt toch ook nog een normale buslijn tussen Bad Bentheim en Nordhorn?quote:Op donderdag 4 april 2024 03:11 schreef dennistd het volgende:
[..]
En het juiste antwoord is..... Een hardloopwedstrijd![]()
Ook echt geweldige aansluitingen in Nordhorn tussen de trein uit Neuenhaus en de bus naar Bentheim: https://www.be-mobil.de/w(...)04-2024_Waldlauf.pdf
Aldus de reisplanner welquote:Op donderdag 4 april 2024 07:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Er rijdt toch ook nog een normale buslijn tussen Bad Bentheim en Nordhorn?
O dan kom ik goed weg want ik heb precies een ticket voor in die week dat ze gaan rijdenquote:Op donderdag 4 april 2024 08:15 schreef Erno-BE het volgende:
Veel interessanter nieuws:
Vanaf media augustus gaan er tussen Hamburg, Berlin en Praha nieuwe ComfortJet-treinstammen rijden. De capaciteit wordt ook iets groter, getrokken treinen van acht rijtuigen naar treinstammen van negen rijtuigen. Er zijn in totaal 20 negendelige treinstammen besteld door Ceske Drahy voor de inzet op de lijnen Hamburg-Berlin-Praha en Praha-Bratislava-Budapest.
Zie hier: https://twitter.com/Marcu(...)833890509853027?s=20
Gezien het feit dat ie nergens stopt onderweg en dat ie door Gladbeck West komt lijkt me dit een logische route:quote:Op donderdag 4 april 2024 13:31 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een compleet andere route/lijn richting Köln? Of deels anders. Dat stuk enkelspoor vanaf Münster richting Dortmund (tussen twee geluidswallen) blijft met best wel verbazen.
Wat is een goede kaart waarop ik dat zou kunnen zien welke lijnen er liggen. Op die van DB liggen de lijnen niet zoals in werkelijkheid en goederenlijnen staan er niet op.
https://www.openrailwayma(...)644775390625&zoom=10quote:Op donderdag 4 april 2024 13:31 schreef derLudolf het volgende:
Wat is een goede kaart waarop ik dat zou kunnen zien welke lijnen er liggen. Op die van DB liggen de lijnen niet zoals in werkelijkheid en goederenlijnen staan er niet op.
Klopt, maar het lijkt wel of zo'n beetje elke keer als ik een ICE pak het een ICE4 is.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wat een lelijk kutding is die ICE4 toch ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |